aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
the grand pier kish

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش
ezgif-1-eca2962dc6

اسکله تفریحی کیش معروف به اسکله بزرگ تفریحی کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش و تفریحات کیش است، لوکیشن اسکله تفریحی کیش در شب به قدری زیباست که دل هر مسافری را با خود می‌برد، اینجا مرکز تفریحات ساحلی کیش با انواع سایت‌های غواصی، قایق سواری، جت اسکی، بنانا در کنار ده‌ها کافه رستوران ساحلی می‌باشد که در کنار هم، یک مجموعه گردشگری – دریایی عالی ایجاد کرده‌اند.

اسکله تفریحی کیش یکی از مراکز دیدنی و تفریحی مورد علاقه مسافران جزیره کیش می‌باشد که روزانه میزبان گردشگران زیادی است، اسکله بزرگ تفریحی کیش که با هدف عدم آسیب رسانی به محیط زیست دریایی طراحی و پیاده سازی شد، در سال ۱۳۸۵ شمسی افتتاح گردید. اکثر مسافران جزیره کیش در سفر خود به این جزیره زیبا از این مکان بازدید به عمل می‌آورند و حتی هتل‌های خود را در نزدیکی این منطقه رزرو می‌کنند تا برای مراجعه به آن نیاز به هزینه ترانسفر و جا به جایی کمتری پرداخت کنند.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

برای رسیدن به این اسکله با خودروی سواری یا پیاده، نقشه اسکله تفریحی کیش در ابتدای مطلب را با نقشه نشان، بلد یا گوگل مپ، از هر کجایی که سهتید یا هتل محل اقامتتان مسیریابی کنید، این اسکله در انتهای بلوار دریا قرار دارد و از خیابان‌های سنایی و بلوار موج هم راه پیدا می‌کند.

  • آدرس اسکله تفریحی کیش: انتهای بلوار دریا

تفریحات اسکله تفریحی کیش

اولین کاری که مسافران در اسکله کیش انجام می‌دهند، عکاسی و فیلمبرداری از زیبایی‌های آن در جوار خلیج فارس است، اینجا همچنین جز بهترین مناطق تماشای طلوع آفتاب در کیش است که اگر در انتهای اسکله بایستید، منظره‌ای خارق العاده در سپیده دم و طلوع خورشید مشاهده خواهید کرد.

در سمت راست اسکله تفریحی کیش، ساحل جزیره کیش و ایستگاه محل سوار شدن تله کابین میکامال قرار دارد که خود این دو مکان، دو تاز از بهترین تفریحات کیش هستند، همچنین مرکز غواصی کیش و پارک کیبل اسکی هم در امتداد سمت راست اسکله برای بازدید و تفریح وجود دارند.

در سمت چپ اسکله تفریحی کیش هم سایت پاراسل کیش و اسکله قدیمی کیش قرار دارند که اگ ز از شلوغی خوشتان نمی‌آید، می‌توایند به غرب اسکله پیاده روی کنید، همچنین بهترین محل شنا در کیش هم دو سمت اسکله تفریحی کیش است که با همراه داشتن لباس اضافه، مایو و حوله، می‌توایند در وطل روز مشغول آب تنی شوید.

همچنین ایستگاه اجاره دوچرخه هم در مقابل اسکله قرار دارد که با گرو گذاشتن کارت ملی خود و پرداخت هزینه به صورت ساعتی، می‌توانید دوچرخه یک تا ۴ نفره کرایه کنید تا همراه دوستان یا اعضای خانواده در مسیر دوچرخه سواری کیش که دور تا دور جزیره امتداد پیدا کرده و از سوالح کیش عبور می‌کند، دیدن کنید.

شکم‌گردی در اسکله تفریحی کیش

جمعی از بهترین کافه رستوران‌های ساحلی کیش در جوار اسکله تفریحی کیش فعالیت دارند، همچنین تعدادی قلیان سرا برای استعمال قلیان در این محدوده دیده می‌شوند، در این کافه رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، فست فود، پیتزا و ساندویچ در کنار انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، آبمیوه طبیعی، قهوه اسپرسو و بستنی عرضه می‌شوند.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

زیربنای اسکله بزرگ تفریحی کیش ۱۰۵۰۰ متر مربع می‌باشد که در نوع خود، جز بزرگترین اسکله‌های تفریحی جنوب ایران است، عرض اسکله تفریحی کیش ۱۸ متر و طول آن ۴۳۷ متر می‌باشد که طراحی و مهندسی این اسکله به روش تمام فلزی و شمع فلزی و کف چوبی توسط مهندسان برتر ایرانی ایجاد گردید.

محل جغرافیایی اسکله در انتهای بلوار دریا و در قسمت مرجان‌های جزیره کیش قرار گرفته است و شما علاوه بر قدم زدن بر روی این اسکله، می‌توانید ماهی‌ها، گیاهان و مرجان‌های دریایی خلیج فارس را تماشا کنید و لذت ببرید.

شما می‌توانید، شبانه روزی از اسکله بازدید به عمل آورید و بهتر است در هنگام مراجعه این لوازم را همراه داشته باشید : عینک آفتابی، وجه نقد، کارت بانکی، پلاستیک زباله، موبایل، مونوپاد، لباس شنا، کفش مناسب پیاده روی، لباس مناسب فصل ، کرم ضد آفتاب، خوراکی و آب آشامیدنی.

نظرات اسکله تفریحی کیش

قبل از مطالعه نظرات مردم درباره اسکله تفریحی کیش در بخش زیر، توصیه داریم مقاله هتل‌های نزدیک اسکله تفریحی کیش را مطالعه کنید تا با اقامت در یکی از این هتل‌ها در طول سفر، هزینه زیادی بابت تاکسی و رفت و آمد خود پرداخت نکنید، در پایان منتظر امتیاز و نظرات شما درباره اسکله بزرگ تفریحی کیش و تفریحات آن خواهیم بود.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
https://intoday.ir/?p=3921
van

الهه شاکردوست

با هشت سال سابقه کار در آژانس های هواپیمایی متعدد تهران بیکار شدم ، از اونجایی که گردشگری از علایقم بود نا امید نشدم و با گروه این تودی آشنا شدم ، پیشنهاد می کنم چالش های زندگیتون رو با سفر کاهش بدید.

مطالب مرتبط
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
تم پارک انیمیشن استودیو کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
نینجا پارک ترامپولین کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی موضوعی هتل زامبی کیش
کوروش ابریشمی
1 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
34 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به استقبال زیادی که گردشگران از این قسمت جزیره دارند، خدمات خوبی ارائه نمیشه، کشتی آکواریومی که قراره بخش زیر دریا رو نشون بده، به شدت قدیمی و با صندلی‌های پلاستیکی که توی بستنی فروشی می بینید تو ذوق آدم میزنه، قایقهای تندرو هم که هر جا دلشون بخواد یه چرخ کوچکی بستگی به پولی که بهشون بدی دوره جزیره می زنن، اگه هیجان قایق سواری و چتربازی نبود، محوطه سازیش و خدماتش هیچ جذابیتی نداره.

مکانی جذاب برای شب نشستن لب دریا، کلی کافه، محل اجاره موتور و دوچرخه و قایق رانی

محل فوق العاده ای برای پیاده روی شبانه است. کسایی که به ماهیگیری علاقه داشته باشن هم میتونن آخر اسکله قلاب بندازن و اگر خوش شانس باشن احتمالا چندتایی ماهی نه چندان بزرگ صید کنن

دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
مدت بازدید : 3 تا 5 ساعت
ساعت دسترسی : شبانه روزی
هزینه ورودی : رایگان
نوع کاربری : مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش با انواع تفریحات دریایی، ساحلی، کافه رستوران و هتل‌های نزدیک دریا
توضیحات بیشتر
موارد تفریحی : پیاده روی، آب تنی، قایق سواری، اسکی روی آب، شاتل، بنانا، پاراسل، تله کابین، دوچرخه سواری، شهربازی، شتر سواری، موتور چهار چرخ، جت اسکی، شکم گردی، شب گردی، ساحل، خرید، عکاسی
امکانات رفاهی : سرویس بهداشتی، خودپرداز، پارکینگ، کافه، رستوران، آنتن دهی موبایل، دسترسی به اینترنت، فضای سبز، هایپرمارکت، نیمکت، غریق نجات، آلاچیق
ملزومات سفر : موبایل، کارت بانکی، کفش راحتی، عینک و کلاه آفتابی، آب آشامیدنی، پاور بانک
اطلاعات تماس
آدرس : استان هرمزگان، کیش، انتهای بلوار دریا