aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > ایرانگردی > جاهای دیدنی ایران > جاهای دیدنی کیش > دلیل تفاوت قیمت هتل های کیش چیست؟

دلیل تفاوت قیمت هتل های کیش چیست؟

دلیل تفاوت قیمت هتل های کیش چیست؟
ezgif-1-eca2962dc6

چرا قیمت هتل های کیش با هم تفاوت دارد؟ دلیل تفاوت امکانات در هتل های ۵ ستاره چیست؟ رزرو کدام یک از هتل های کیش بهتر است؟ تمامی این سوالات ممکن است در ذهن هر گردشگری بچرخد و وی را در زمان رزرو هتل کیش مردد کند. ولی پرشین هتل اینجاست تا تمامی سوالات شما را پاسخ دهد و شما را راهنمایی کند.

تفاوت قیمت هتل های ۵ ستاره کیش بیشتر به امکانات هتل ها بر می گردد. به عنوان مثال هتل داریوش کیش یک هتل فوق العاده لوکس با امکانات رفاهی بالا است. ولی در نقطه مقابل هتل پارمیس کیش را می بینید که ۵ ستاره بوده و از نظر امکانات به هتل داریوش کیش نمی رسد. از طرف دیگر هتل میراژ کیش وجود دارد که هم قیمت مناسبی داشته و هم از امکانات مطلوبی برخوردار است.

البته باید به این مسئله دقت کرد که قیمت هر شب اقامت در هتل پارمیس کیش به مراتب ارزان تر از هر شب اقامت در هتل داریوش کیش یا هتل میراژ کیش می باشد. در هر صورت قصد داریم امکانات این هتل های کیش که ۵ ستاره هستند را بررسی کنیم و در نهایت قضاوت و مقایسه این هتل ها را به شما بسپاریم.

امکانات دلیل اصلی بالا بودن قیمت هتل داریوش کیش

اگر به لیست هتل های کیش نگاهی بیاندازیم در صدر آن هتل ترنج کیش و بعد از آن هتل داریوش کیش را خواهید دید. رتبه های بعدی هم به ترتیب نصیب هتل مارینا پارک کیش، هتل شایان کیش و هتل کوروش کیش می شود. علاوه بر تاپ بودن هتل داریوش کیش، امکانات هتل، نقش پر رنگی در قیمت آن دارد. توجه کنید که این هتل کیش ساحل اختصاصی دارد. در ساحل اختصاصی هتل مکانی وجود دارد که امکان غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس را می دهد.

اتاق های رو به دریا هتل داریوش کیش
اتاق های رو به دریا هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات لوکس هتل داریوش کیش، وجود ۲ استخر سرپوشیده و روباز است که بانوان هم در ساعاتی مشخص می توانند از آن استفاده کنند. ضمن این که خدمات ماساژ به صورت حرفه ای، سونا و جکوزی نیز ارائه می شود. تا بدین جای مطلب امکانات هتل داریوش کیش را شناختید که در عنوان بعدی با امکانات هتل پارمیس آشنا خواهید شد.

امکانات هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش هم یک هتل ۵ ستاره است که در خیابان کیش قرار دارد. هتل پارمیس کیش در بین هتل های ۵ ستاره کیش قیمتی ارزان تر داشته که این مسیله با وضع اقتصادی فعلی، بیشتر اهمیت دارد. متاسفانه در هتل پارمیس کیش نه استخر وجود دارد نه سونا و نه جکوزی که همین مسئله باعث شده تا قیمت هتل پارمیس کیش بسیار ارزان باشد.

ضمن این که خدمات ماساژ و اسپا هم در هتل پارمیس کیش عرضه نمی شود. البته باید خاطر نشان کنیم اتاق های وسیع و تمیز هتل پارمیس کیش، خدمات خانه داری روزانه، دسترسی راحت به اسکله تفریحی کیش، بازار ونوس، هایپرمارکت کیش و … از شاخصه های مهم این هتل کیش محسوب می شوند. در ادامه با امکانات یک هتل ۵ ستاره دیگر آشنا خواهید شد.

دلیل تفاوت قیمت هتل های کیش چیست؟
نمای بیرونی هتل پارمیس کیش

امکانات هتل میراژ کیش

از امکانات هتل میراژ کیش می توان به رستوران ایتالیایی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ اشاره کرد. ضمن این که موقعیت مکانی عالی این هتل کیش باعث شده تا به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل شود. با توجه به موقعیت خوب و امکانات عالی هتل میراژ کیش، قیمت هر شب اقامت در این هتل منضفانه است.

مقایسه هتل های کیش چه کمکی به ما می کند؟

با مقایسه هتل های کیش مانند هتل داریوش کیش و پارمیس کیش، هتل شایان کیش و هتل شایگان کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل بین المللی کیش بهتر می توانید رزرو هتل در کیش را متناسب با سلیقه و بودجه خود انجام دهید. اما نکته جالب این است که برخی از هتل های کیش با لول ۴ ستاره امکاناتی بالا همچون مجموعه آبی و اسپا را ارائه می دهند. یکی از این هتل های ۴ ستاره کیش، هتل پارمیدا کیش نام دارد که هم قیمتی به صرفه و هم امکاناتی عالی دارد. باز هم توصیه می کنیم جهت مشاهده قیمت ها و امکانات دیگر هتل های کیش، وارد صفحه هتل های کیش پرشین هتل شوید.

هتل مارینا پارک کیش بهتر است یا هتل داریوش کیش؟

مقایسه کردن این ۲ هتل تاپ جزیره کیش، بسیار دشوار است. زیرا هر ۲ هتل مذکور دارای ساحل اختصاصی، خدمات تفریحات آبی، استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام و اسپا هستند. ضمن این که هتل مارینا پارک کیش دارای بندرگاه اختصاصی بوده و همین موضوع باعث شده تا به مارینا مشهور شود. با این تفاسیر قضاوت بین هتل مارینا کیش و هتل داریوش کیش را به شما واگذار می کنیم.

سوئیت ویژه هتل میراژ کیش
سوئیت ویژه هتل میراژ کیش

اقامت ایده آل در کیش با پرشین هتل

اگر به دنبال یک اقامت ایده آل در کیش هستید و می خواهید با مناسب ترین قیمت در بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید، کافیست وارد سایت پرشین هتل شوید. سایت پرشین هتل با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه رزرو هتل کیش و تور کیش یکی از معتبر ترین سایت ها می باشد که کارگزاری آن در کیش پاسخگوی گردشگران می باشد. جهت آگاهی بیشتر در مورد تفریحات کیش، قیمت هتل های کیش و تور کیش با شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
https://intoday.ir/?p=73798
van

الهه شاکردوست

با هشت سال سابقه کار در آژانس های هواپیمایی متعدد تهران بیکار شدم ، از اونجایی که گردشگری از علایقم بود نا امید نشدم و با گروه این تودی آشنا شدم ، پیشنهاد می کنم چالش های زندگیتون رو با سفر کاهش بدید.

مطالب مرتبط
مجتمع اقامتی رفاهی بانک سپه نور
فاطمه انوری
2 دیدگاه
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
رزرو هتل تهران در مرکز شهر - هتل استقلال تهران
فاطمه انوری
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
تم پارک انیمیشن استودیو کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
موارد تفریحی : آب تنی، قایق سواری
اطلاعات تماس