aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > رزرو هتل داخلی در مشهد و اصفهان

رزرو هتل داخلی در مشهد و اصفهان

رزرو هتل داخلی در مشهد و اصفهان
ezgif-1-eca2962dc6

بعد از یک دوره فشرده کاری و هیاهوی روزانه، سفرکردن می‌تواند حسابی لذت‌بخش باشد. سفر، شما را از نظر روحی و جسمی بهبود می‎بخشد، نسبت به فرهنگ‌های دیگر آگاه می‌کند و خاطرات به‌ یادماندنی می‌سازد. معمولاً بهتر این است که قبل از شروع حرکت به سمت مقصد، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. این برنامه‌ریزی شامل تحقیق در مورد محل اقامت، ساعت حرکت هواپیماها و قطارها و مکان‌های گردشگری می‌شود. رزرو هتل مشهد و دیگر شهرهای کشور، قبل از سفر، شما را از دردسرهای زیادی نجات می‌دهد و گاهی اوقات حتی در هزینه‌های نیز صرفه‌جویی می‌کند. در ادامه این مطلب، به بررسی اقامتگاه‌های دو شهر بزرگ توریستی کشور یعنی مشهد و اصفهان می‌پردازیم.

رزرو کردن هتل مشهد

سفر به مشهد، دومین کلان‌شهر ایران، برای همه ما همراه با خاطراتی لذت‌بخش است. زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید‎ در پاساژهای متنوع و لذت غذا‎خوردن در رستوران‌های با‎کیفیت این شهر را حتماً باید یکبار تجربه کرد. اواخر بهار و اوایل فصل پاییز، بهترین زمان جهت سفر به مشهد است.

در این فصول، هوا معتدل است و به علت وجود مسافر کمتر، هزینه هتل نیز کاهش می‌یابد. اما در تابستان، این شهر بسیار شلوغ می‌شود و اقامتگاه‌ها نیز به علت فصل پیک سفر، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. برای رزرو هتل مشهد می‌توانید اینجا کلیک کنید و هتل محل اقامتتان را به صورت کاملا آنلاین رزرو کنید.

رزرو هتل داخلی در مشهد و اصفهان

بهترین هتل‌های مشهد در کدام منطقه قرار دارند؟

بیشتر اقامتگاه‌های مشهد در سمت شرق این شهر و اطراف حرم امام رضا (ع) قرار دارند. دسترسی به حرم از طریق چهار خیابان اصلی انجام می‌شود که بیشتر مراکز خرید و اقامتی را در خود جای‌ داده‌اند. این انشعاب‌ها شامل خیابان امام رضا در جنوب، خیابان نواب صفوی در شرق، خیابان شیرازی در غرب و خیابان طبرسی در شمال می‌شود.

خیابان امام رضا که بیشترین حجم از اقامتگاه ها را در خود جای ‌داده است، برای رزرو هتل مشهد مکانی ایده‌آل محسوب می‌شود. بازار رضا که از قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده این شهر است، در همین منطقه قرار دارد. در اینجا می‌توانید انواع و اقسام سوغاتی مانند سجاده، انگشتر فیروزه و عقیق، زعفران، ادویه، زرشک و نبات خریداری کنید.

هتل‌های پنج ستاره قصر طلایی و درویشی تنها بافاصله نیم ساعت پیاده‌رویی از حرم قرار دارند. اگر قصد سفری مقرون‌به‌صرفه دارید، اقامتگاه‌های دو و سه ستاره فراز و جواهر شرق می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. اما برخی از افراد برای سیاحت به این شهر می‌روند.

در این صورت می‌توانند در خیابان‌های توریستی دیگر این شهر اقامت کنند. خیابان احمدآباد یکی از این مکان‌ها است که هتل هما و سی برگ در آن قرار دارند.

قیمت اقامتگاه‌­های مشهد چقدر است؟

قیمت اقامتگاه‌های مشهد به عواملی مانند میزان فاصله تا حرم، تعداد ستاره‌های هتل، کیفیت خدمات و امکانات آن بستگی دارد. همچنین در فصول گرم‌تر که تعداد مسافرین بیشتر است، هزینه رزرو هتل مشهد بالاتر می‌رود. معمولاً گران‌ترین اقامتگاه‌های مشهد با فاصله چند دقیقه پیاده‌روی از حرم قرار دارند.

در اقامتگاه‌های دو ستاره، به شکل میانگین می‌توان اتاق‌هایی با هزینه شبی ۵۰۰ هزار تومان یافت. هرچه امکانات هتل بالاتر می‌روند، هزینه نیز افزایش می‌یابد. در انواع سه و چهار ستاره هزینه یک شب اقامت از ۷۰۰ هزار تومان و در انواع پنج ستاره از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل‌های اصفهان

اصفهان که در دامنه رشته‌کوه زاگرس قرار دارد، سومین شهر بزرگ ایران پس از تهران و مشهد محسوب می‌شود. این شهر از نظر جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی، بسیار معروف است. در فصل بهار، اصفهان با نسیم‌های ملایمش تبدیل به بهشتی روی زمین می‌شود.

سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش‎جهان، پارک ناژوان و کلیسای وانک از دیدنی‌های بی‌نظیر اصفهان هستند. در این شهر توریستی، برای مسافران اقامتگاه‌های بی‌شماری نیز وجود دارد. در ادامه، به معرفی بهترین مناطق اصفهان برای رزرو هتل و مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم. شما می‌توانید برای رزرو بهترین هتل های اصفهان روی این لینک کلیک کنید.

هتل‌های اصفهان

بهترین منطقه اصفهان برای نزدیک بودن به مکان‌های دیدنی کدام است؟

بسیاری از دیدنی‌های تاریخی اصفهان در اطراف خیابان چهارباغ قرار دارند. کاخ هشت‌بهشت، مجموعه نقش‌جهان شامل مسجد شیخ لطف‌‌الله، عالی‌قاپو، چهلستون، سی­وسه پل و بازار قیصریه از آن جمله هستند. همچنین بهترین رستوران‌ها، بریانی‌ها، سینماها، کافه‌ها و مراکز خرید نیز در همین منطقه قرار دارند؛ بنابراین رزرو هتل در این محدوده برای سرزدن به بیشتر این دیدنی‌ها، منطقی به نظر می‌آید.

از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های اصفهان در خیابان چهارباغ اصفهان می‎توان به هتل عباسی، ایران هتل، هتل سنتی اصفهان، هتل آزادی و هتل پارس اشاره کرد.

قیمت رزرو اتاق در اقامتگاه‌­های اصفهان چقدر است؟

در این شهر، دو اقامتگاه لوکس پنج ستاره با امکانات بسیار وجود دارد. در این اقامتگاه‌ها، قیمت رزرو اتاق برای یک شب از یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. اما اگر نمی‌خواهید تمام بودجه خود را به هزینه اقامت اختصاص دهید، هتل‌های مقرون‌به‌صرفه بسیاری نیز در اصفهان وجود دارند.

به شکل میانگین در هتل‌های چهار ستاره این شهر در سال ۱۴۰۱ هزینه‌ای بین ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید. برخی از اقامتگاه‌های سه ستاره و پایین‌تر اصفهان چنان معماری سنتی زیبایی دارند که شما را در قلب تاریخ فرو می‌برند. در این اقامتگاه‌ها نیز برای هر شب اقامت باید هزینه‌ای بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان باید در نظر بگیرید.

جمع‌بندی

رزرو هتل در شهر زیارتی مشهد و شهر تاریخی اصفهان جهت سفر به این دو شهر توریستی ایران، نیاز به برنامه‌ریزی قبلی دارد. دلیل آن، حجم بالای مسافری است که مخصوصاً در ایام تعطیلات نوروز و تابستان‌ها برای تفریح و گشت‌وگذار به این شهرها می‌روند. در این مقاله، به بهترین مناطق هتل های اصفهان و مشهد پرداختیم؛ همچنین قیمت این اقامتگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کردیم.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات تفریحی این آگهی، بر عهده شرکت اسنپ تریپ است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
https://intoday.ir/?p=87002
van

مریم عبداللهی

چهار سال تور لیدر در مناطق مختلف بودم که فهمیدم علاقه بیشتری به سفرنامه نویسی و مقاله های توریستی دارم ، یکی از بزرگان می گفت ما درخت نیستیم که یجا بشینیم همش، پس سفر کنیم .

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس