aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
paracel kish

پاراسل کیش

پاراسل کیش
ezgif-1-eca2962dc6

پاراسل کیش یکی از محبوب ترین تفریحات آبی کیش می باشد، بهترین ساحل کیش برای پاراسل کمی بالاتر از اسکله بزرگ تفریحی و قبل اسکله قدیمی کیش است، برای خرید بلیط پاراسل کیش می توانید مراجعه حضوری به نقطه‌ای که در نقشه ثبت شده به شما کمک می کند، این وسیله از هیجانی ترین تفریحات جزیره کیش بوده که جدیدا در برخی نواحی دیگر کیش هم رویت می شود.

پاراسل و یا چتر بازی روی آب در ارتفاع بالا است که در ادامه با این بازی هیجان انگیز بیشتر آشنا خواهید شد، از آنجایی که در جزیره کیش تعداد زیادی سایت تفریحات دریایی وجود دارد در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم به کلوب تفریحات دریایی کاپ در جوار ساحل سیمرغ کیش مراجعه کنید، علاوه بر امکانات ایده آل، اینجا نزدیک به رستوران دارچین از برترین رستوران های جزیره و سایر تفریحات می باشد، پاراسل فقط یکی از بخش های هیجان انگیز این مجموعه می باشد.

پاراسل کیش پاراسل کیش

کلوب ورزش های دریایی کاپ

کلوب ورزش های دریایی کاپ در نزدیکی ساحل سیمرغ قرار دارد، پاراسل در ارتفاعات بالا در جزیره کیش و تماشای همه جزیره بسیار لذت بخش می باشد، کاربرد پاراسل به این صورت است که شما که به چتر متصل هستید توسط یک قایق موتوری با سرعت بالا حرکت خواهید کرد و به تدریج به آسمان خواهید رفت و علاوه بر دیدن جزیره از بالا آب های خلیج همیشه فارس را هم تا افق های دور می توانید نظاره گر باشید، بیشترین ارتفاعی که اگر بخت با شما یار باشد و بتوانید پرواز کنید تا سقف ۳۵۰ متر اوج خواهید گرفت و لذت پرواز بدون هواپیما را خواهید چشید.

پاراسل کیش پاراسل کیش

پاراسل کیش

پاراسل چیست؟

این بازی به سه تعداد یک نفره، دو نفره و سه نفره تقسیم بندی می شود که می توانید چتر بازی روی آب را همراه با دوستان و یا خانواده در یک پاراسل انجام دهید، دوستان عزیز شما پس از اینکه به جلیقه نجات و کلاه ایمنی مجهز شدید به چتر مخصوص پاراسل سواری متصل می شوید و پس از طی مسافت لازم و سرعت مناسب اپراتور قایق طناب پاراسل را رها می کند تا شروع اوج شما آغاز شود.

  • مدت زمان پاراسل سواری کیش چقدر است ؟ یک ساعت در مجموع و در حالت پرواز ۱۰ دقیقه است.

پاراسل کیش پاراسل کیش

پاراسل کیش پاراسل کیش

پاراسل کیش پاراسل کیش

آدرس پاراسل‌های در کیش : 

  • اسکله بزرگ تفریحی و توریستی نزدیک به مراکز مهم جزیره
  • اسکله مرجان جزیره یکی از زیباترین سواحل کیش
  • اسکله دامون با منظره کشتی های بزرگ تجاری
  • ساحل و اسکله سیمرغ جزیره با منظره طلوع خورشید و ساحل ویژه شنی
  • ساعات بازدید و استفاده از پاراسل کیش : از ساعت ۹ صبح تا ۱۹

پاراسل کیش پاراسل کیش

امکانات رفاهی

در سایت پاراسل کیش امکانات رفاهی خوبی نظیر کافه رستوران های مختلف، سرویس های بهداشتی، تاکسی سرویس، آنتن دهی خوب موبایل ، فروشگاه و دستگاه خودپرداز تعبیه شده است و بهتر است قبل از مراجعه به این سایت کفش مناسب، حوله، کوله پشتی، وجه نقد، کفش مناسب، عینک آفتابی، لباس ویژه شنا، کارت بانکی و دمپایی همراه داشته باشید تا بدون دردسر از این تفریح بی نظیر استفاده کنید.

پاراسل کیش پاراسل کیش


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
https://intoday.ir/?p=3835
van

کوروش ابریشمی

اینکه رشته نرم افزار خوندم و هیچ کمکی تو زندگی بهم نکرد داشت نا امیدم می کرد تا بعد از آزمون و خطاهای متعدد با شغل گردشگری آمیخته شدم ، همین که به کارم علاقه دارم ایزد رو شکر می کنم هر روز.

مطالب مرتبط
بهترین تفریحات کیش که باید دید!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
بهترین پارک های آبی ایران را بشناسید!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
دهکده گهر پارک سیرجان
کوروش ابریشمی
7 دیدگاه
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
مدت بازدید : يك ساعت
ساعت دسترسی : شنبه تا جمعه 9AM-7PM
نوع کاربری : تفريحي
توضیحات بیشتر
موارد تفریحی : پیاده روی، آب تنی، دوچرخه سواری، شکم گردی، شب گردی، خرید، عکاسی
امکانات رفاهی : سرویس بهداشتی، کافه، رستوران، آنتن دهی موبایل، نیمکت، حمام آفتاب
ملزومات سفر : موبایل، وجه نقد، کارت بانکی، کفش راحتی، دمپایی، چادر مسافرتی، عینک و کلاه آفتابی، کوله پشتی، آب آشامیدنی، کارت شناسایی، کرم ضد آفتاب، آتش افروز، پاور بانک، شارژر، وعده های غذایی
اطلاعات تماس
آدرس : Kish, كيش،استان هرمزگان، Iran
وب سایت : https://www.tafrihan.com/