aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > ۱۰ واقعیت و حقایقی درباره دبی که هیچ کس نمی‌داند!

۱۰ واقعیت و حقایقی درباره دبی که هیچ کس نمی‌داند!

۱۰ واقعیت و حقایقی درباره دبی که هیچ کس نمی‌داند!
ezgif-1-eca2962dc6

شهر دبی امروزه از لحاظ کیفیت زندگی و رفاه یکی از برترین شهرهای جهان به‌حساب می‌آید. شاید هیچ‌کس تا ۱۵ سال پیش فکرش را هم نمی‌کرد که شهر دبی، از یک شهر خیلی ساده در خاورمیانه، به شهری با اقتصاد قدرتمند و رفاه بالا تبدیل شود.

اما حقایقی در مورد دبی هست که شاید ندانید. دانستن این حقایق ممکن است برایتان جالب باشد و اگر قصد مهاجرت یا سفر به دبی را داشته باشید، به کارتان بیاید. در ادامه با ما همراه باشید که ۱۰ تا از حقایقی در مورد دبی که بسیار جالب‌توجه است را با شما در میان بگذاریم. اگر دبی برای شما هم جذاب است پس در ادامه همراه ما باشید. چرا که به مسائلی می‌پردازیم که شاید تابه‌حال با آن‌ها رو‌به‌رو نشده باشید.

۱. سرمایه‌گذاری‌های کلان و عجیب در برج‌های بزرگ

به‌طورکلی، پیشرفت چشمگیر شهر دبی آن را به محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

برای مثال یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه گذاری کلان در دبی، برج‌العرب بوده است که گاهی از تصویر آن به‌عنوان نمادی از دبی استفاده می‌کنند. برای طراحی داخلی این ساختمان، از ۱۷۹۰ مترمربع طلای ۲۴ عیار به‌صورت ورق طلا استفاده شده است.

شما هم اگر به سرمایه‌گذاری در دبی مایل هستید، می‌تواند به سایت dxboffplan.com مراجعه کنید.

۲. جمعیت زیاد مهاجر و گردشگر؛ یکی از عوامل رشد دبی

میزان مهاجرت در دبی در سال‌های اخیر روندی افزایشی داشته و جمعیت مهاجران در این شهر از جمعیت اماراتی آن بیش‌تر است. از جالب‌ترین حقایقی درمورد دبی این است که بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهر دبی را مهاجران و گردشگران تشکیل می‌دهند.

مهاجرپذیر بودن دبی به این دلیل است که این شهر، جزء شهرهای مهم و با رفاه بالا برای زندگی در این منطقه به‌حساب می‌آید. اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید ملک در دبی به سایت دی ایکس بی اف پلن رجوع کنید و در بهترین منطقه دبی برای زندگی ملکی خریداری کنید.

۳. بهترین مراکز خرید؛ راهی برای افزایش رفاه ساکنان و توریستان در دبی

در شهر دبی، بهترین مراکز خرید و پاساژها را می‌توان پیدا کرد. سطح بالای زندگی در دبی باعث شده مراکز خرید این شهر هم در سطح جهانی بوده و کالاهای بسیار زیبا و لوکس داشته باشند. از جمله مراکز خرید دبی می‌توان به دبی مال، مال امارات و مرکز خرید ابن بطوطه نام برد. در این مراکز به‌روزترین و جذاب‌ترین لباس‌ها، وسایل خانه و هر کالایی که به آن نیاز دارید، به فروش می‌رسد.

۴.اقتصاد دبی؛ مستقل از نفت و وابسته به گردشگری

با اینکه اقتصاد شهرهای نزدیک به حاشیهٔ خلیج‌فارس در اصل بر اساس نفت و گاز است؛ اما شهر دبی با برنامه‌های تجاری و گردشگری که داشته، این عرصه را به منبع خوبی برای درآمد تبدیل کرده است. گردشگری برای حفظ جریان پول خارجی در این شهر بسیار مهم است.

باتوجه‌به اقتصاد دبی، بیزینس در این شهر بسیار برای شما پرسود خواهد بود.

۵. آب‌وهوای دبی برای بیشتر ایرانی‌ها آشنا است

شهر دبی آب‌وهوای بیابانی و گرمسیری دارد: تابستان‌هایی بسیار گرم و خشک و زمستان‌هایی بسیار ملایم. یکی از حقایقی در مورد دبی این است که اگر در زمستان به دبی سفر کنید، با دمای بین ۱۴ تا ۲۳ درجه روبه‌رو خواهید شد. به همین خاطر شما می‌توانید قیمت خانه در دبی به پول ایران را حساب کنید و با خرید یک ‌خانه زمستان خوبی را در این شهر زیبا بگذرانید.

۶. معافیت از مالیات؛ از مهم‌ترین نمونه‌های حقایقی درباره دبی

در دبی شما از مالیات معاف خواهید بود! این موضوع برای سرمایه‌گذاران و جویندگان کار موضوع بسیار مهمی است. می‌توانید در این شهر به کار بپردازید و با پس‌انداز پول خود به زندگی مناسبی در دبی برسید. نبود مالیات در این شهر می‌تواند از لحاظ مالی خیلی به‌صرفه و اقتصادی باشد.

۷. کمترین میزان جرم؛ نشان‌دهنده سطح رفاه بالا در این کشور

از جالب‌ترین موارد در حقایقی درمورد دبی، صفر بودن جرم و جنایت در این شهر است. دبی برای امنیت حال شهروندانش، قوانینی سختگیرانه وضع کرده است. این قوانین علاوه بر برقراری نظم، باعث ایجاد حس اخلاقی در جامعه شده است.

۸. آسمان‌خراش‌ها؛ در دبی به آسمان نزدیک هستید

شهر دبی به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف است. این شهر هم اکنون بیش از ۴۰۰ آسمان‌خراش دارد. برج خلیفه یکی از این آسمان‌خراش‌ها است که بزرگ‌ترین برج جهان به‌حساب می‌آید. این برج‌ها علاوه بر زیبایی محل خوبی برای سرمایه گذاری نیز هستند.

دبی شهر اولین و برترین‌ها است۹. دبی شهر اولین و برترین‌ها است

از مهم‌ترین حقایقی درمورد دبی، این است که این شهر، در بسیاری از زمینه‌های تجاری و اقتصادی بین برترین‌ها است. برای مثال دبی صاحب چنین افتخاراتی است:

  • بلندترین سازهٔ دست‌ساز جهان
  • تنها هتل ۷ ستاره دنیا
  • بلندترین هتل
  • بزرگ‌ترین آکواریوم
  • بزرگ‌ترین مراکز خرید
  • و…

مرکز پرورش مروارید؛ یکی از پایه‌های سودآوری اقتصادی دبی

درگذشته که بیش‌تر منبع درآمد شهر دبی از گردشگری نبوده، مرکز کشت مروارید به کمک اقتصاد دبی آمده است. این شهر تا مدت‌ها صادرکنندهٔ اصلی مروارید به‌حساب می‌آمد، اما به دلایلی امروزه این صنعت در دبی دیگر از بین رفته است.

با dxboffplan به‌راحتی در دبی صاحب خانه شوید

در این نوشته با حقایقی در مورد دبی آشنا شدید. دبی، شهری پیشتاز و پیشرفته در جهان امروزی به‌حساب می‌آید. شهری که هم گردشگران و هم مهاجران بسیاری جذب کرده و به‌نوعی همین اتفاق برای حرکت رو به پیشرفت این شهر کافی بوده است.

اگر شما هم می‌خواهید در آرامش زندگی کنید و برای پیشرفت خود برنامه بریزید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما مهاجرت به شهر دبی است. باتوجه‌به حقایقی در مورد دبی که به شما گفتیم پیشنهاد می‌دهیم به سایت dxboffplan.com بروید و بهترین ملک را بر اساس نیاز و بودجه خود بخرید. مشاوران این سایت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان هستند تا بهترین تصمیم را برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی بگیرید.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات این آگهی، بر عهده شرکت دی ایکس بی آف پلن است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
https://intoday.ir/?p=87390
van

مریم عبداللهی

چهار سال تور لیدر در مناطق مختلف بودم که فهمیدم علاقه بیشتری به سفرنامه نویسی و مقاله های توریستی دارم ، یکی از بزرگان می گفت ما درخت نیستیم که یجا بشینیم همش، پس سفر کنیم .

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس