aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > راهنمای سفر > اخذ ویزا و مهاجرت > آیا برای اخذ ویزا نیاز به وکیل داریم

آیا برای اخذ ویزا نیاز به وکیل داریم

آیا برای اخذ ویزا نیاز به وکیل داریم
ezgif-1-eca2962dc6

یکی از سوالات رایجی که در ذهن بسیاری از افراد به وجود می آید این است که ویزا دقیقا چیست؟ چرا باید ویزا بگیریم؟ آیا برای اخذ ویزا نیاز به وکیل داریم؟ مدارک لازم برای اخذ ویزا چه چیز هایی است؟

برای پاسخ به تمامی این سوالات ما این مقاله را برای شما عزیزان تدوین کرده ایم. شما با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوالات تان را در زمینه اخذ ویزا و چگونگی اخذ ویزا دریافت خواهید کرد. از آنجایی که متقاضیان برای ورود به کشور های دیگری که تابع آن نیستند، باید ویزا دریافت کنند، قطعا مطالعه نحوه اخذ ویزا به شما عزیزان کمک شایانی خواهد کرد. کشور های زیادی در حوزه خلیج فارس، اروپا و آمریکا واقع شده اند که معمولا افراد به همراه دوستان و یا خانواده برای تفریح و سرگرمی به آن کشور ها مسافرت می کنند.

آیا برای اخذ ویزا نیاز به وکیل داریمکشور هایی که بیش از همه سالانه گردشگران زیادی را جذب می کنند اعم از کانادا، آلمان، فرانسه، انگلیس و… . متقاضیان برای ورود به این کشور ها باید مجوز لازم را برای ورود اخذ نمایند. البته برخی از افراد می توانند با اخذ اقامت آلمان یا کشور های دیگر به صورت موقت در این کشور ها اقامت داشته باشند. مدت زمان اقامت افراد به نوع ویزایی که دریافت کرده اند، بستگی دارد.

چرا باید برای اخذ ویزا وکیل بگیریم؟

از آنجایی که سالانه افراد زیادی قصد سفر به کشور های خارجی را دارند، درخواست اخذ ویزا در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. معمولا کشور ها برای ارائه ویزا به متقاضیان شرایط و محدودیت هایی را دارا هستند که متقاضیان باید قبل از انجام هر کاری این شرایط را بررسی و از آن آگاهی داشته باشند. البته وکیل و مشاورانی که دارای تخصص و تجربه بالایی در این زمینه هستند، می توانند کمک شایانی را به شما عزیزان نمایند.

از آنجایی که وکیل و مشاوران دارای سابقه درخشانی هستند در زمینه اخذ انواع ویزا هستند، به راحتی می توانند با برعهده گرفتن پرونده شما در کمترین زمان ویزا مد نظرتان را اخذ نمایند. از آنجایی که اخذ ویزا یکی از مهم ترین بخش های سفر به کشور های خارج است، به همین خاطر پیشنهاد ما به شما گرفتن وکیل و مشاور به خواسته تان برسید.

ویژگی های وکیل

معمولا وکیل و مشاورانی که در زمینه اخذ ویزا فعالیت می کنند، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که این ویژگی ها عبارت اند از:

  • دارای سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزا
  • برخورد مناسب با موکلین
  • دارای پرونده های موفق
  • مهارت های ارتباط قوی
  • ارتباط موثر با سایر وکلا
  • دارای مجوز های معتبر حقوقی
  • صداقت در پرونده های اخذ ویزا
  • پیگیری مستمر پرونده متقاضی
  • آگاهی کامل و تسلط به قوانین و مقررات بین المللی
  • راهنمایی های موثر در خصوص ریجکت شدن پرونده
  • حل مشکلات پرونده

یک وکیل می تواند در زمینه های مختلف مهاجرتی، اخذ پذیرش و اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهد. معمولا وکیل مهاجرت به کانادا قادر است تا شما را در زمینه ای که می خواهید راهنمایی کند تا بتوانید زودتر به هدف تان دست پیدا کنید. معمولا وکلا به قوانین و مقررات کشور های مبدا و مقصد تسلط دارند و می توانند در صورت ایجاد مشکل به راحتی با تجربه ای که دارا هستند، آن را حل نمایند.

علت های انتخاب وکیل و مشاور مهاجرتی

علت هایی که موجب انتخاب یک وکیل با تجربه و مناسب می باشد عبارت است از:

  • عدم دانش و اطلاعات مناسب در خصوص انتخاب درست مسیر
  • عدم داشتن اطلاعات کافی و به روز در خصوص اخذ ویزا و…
  • عدم آگاهی از خطا ها و مشکلات قانونی در مسیر اخذ ویزا
  • عدم آگاهی از چگونگی پرداخت هزینه ها و عوارض دولتی
  • احتمال بروز خطا در ارجاع پرونده به سازمان ها و مراکز مربوط کشور مبدا و مقصد
  • احتمال بروز خطا در تکمیل پرونده
  • نداشتن زمان کافی در یافتن مسیر ها و اقدامات جدید برای مسیر های رفتن به کشور های خارجی
  • ارائه مدارک جعلی در پرونده و تناقض در آن که موجب می شود متقاضی عواقب سنگینی را در پی داشته باشد

متقاضیان برای اطمینان به وکیل می توانند پروانه کسب و یا مدرک وی را استعلام نمایند. در صورتی که اسم وکیل در لیست وکلا معتبر وجود داشته باشد، از وی می توانید اطمینان حاصل کنید.

هزینه وکیل و مشاور

معمولا وکلا و مشاورینی که به متقاضیان مشاوره می دهند هزینه های معقول و معمولی را دریافت می کنند. از آنجایی که هرچه تجربه و تخصص و یا مشاوره مهاجرت به انگلستان بیشتر باشد، هزینه های پیگیری پرونده بیشتری را داراست. توجه داشته باشید که هرچه شما در انتخاب وکیل دقت بیشتری را خرج کنید، قطعا پرونده تان زودتر پیش خواهد رفت. در نتیجه افرادی که به فکر کاهش هزینه های وکیل هستند و افرادی که تجربه کمتری دارند را انتخاب می کنند، احتمال کم شدن شانس شان برای اخذ ویزا افزایش می یابد؛ چرا که ممکن است این وکیل اشتباهاتی را در طول فرایند اخذ ویزا انجام دهد.

توجه داشته باشید که هیچکس نمی تواند ادعا کند که بهرین وکیل در زمینه اخذ انواع ویزا می باشد؛ چرا که خوب بودن یک وکیل زمانی مشخص می شود که مدرک وی اعتبار داشته باشد، وکیل دارای پرونده های موفق زیادی باشد، از علم حقوقی بالایی برخوردار بوده و به صورت کامل بر قوانین ومقررات تسلط داشته باشد. همچنین وی باید از جدید ترین قوانین و مقررات و اخبار روز اخذ ویزا آگاهی لازم را دارا باشد.

سخن پایانی

به صورت کلی می توان گفت که وکیل و شاورانی که در خصوص اخذ انواع ویزا، مسیر های رفتن و… مشاوره می دهند، می توانند کمک شایانی را به متقاضیان دهند. معمولا با گرفتن مشاوره از افراد با تجربه مسیر و راه چگونگی اخذ ویزا برای متقاضیان مشخص می شود. بسیاری از افراد برای اخذ ویزا مسافری در برخی از موارد به مشکل می خورند. به همین خاطر وجود وکیل و مشاور بسیار مهم است. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب وکیل حائز اهمیت می باشد، دارا بودن تجربه و تخصص آن می باشد. اگر شما فرد مناسبی را برای پیگیری پرونده تان انتخاب نکنید، ممکن است پرونده تان ریجکت شده و یا تا چند سال اجازه درخواست ویزا را نداشته باشید.

از دیگر موارد مهم در انتخاب وکیل، استعلام مدرک و پروانه وکیل می باشد. در صورتی پروانه وکیل معتبر نباشد شما به هیچ عنوان نباید به وی اطمینان نمایید و هزینه ای را در این خصوص پرداخت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
https://intoday.ir/?p=74583
van

الهه شاکردوست

با هشت سال سابقه کار در آژانس های هواپیمایی متعدد تهران بیکار شدم ، از اونجایی که گردشگری از علایقم بود نا امید نشدم و با گروه این تودی آشنا شدم ، پیشنهاد می کنم چالش های زندگیتون رو با سفر کاهش بدید.

مطالب مرتبط
جمعیت ایرانیان مقیم امارات در سال 2024
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
هزینه گرفتن پاسپورت 1403+مدارک لازم پلیس +10
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
گذرنامه یا پاسپورت چیست؟
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
5 سایت و اپلیکیشن کاریابی در عمان
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
سرکنسولگری فرانسه استانبول
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس