aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > تور کویر یزد را با رویال تریپ تجربه کنید

تور کویر یزد را با رویال تریپ تجربه کنید

تور کویر یزد را با رویال تریپ تجربه کنید
ezgif-1-eca2962dc6

تور کویر یزد یکی از بهترین و پر اعجاب ترین تور های گردشگری – توریستی ایران است. همانطور که می دانید ایران عزیزمان با توجه به تنوع آب و هوایی ، به کشور ۴ فصل معروف است. کویر، جنگل، دریا، جزیره، غار و … هر آنچه شما از طبیعت انتظار دارید را آن هم در حد اعلای آن،می توانید در ایران پیدا کنید. به همین علت تور های بوم گردی زیادی نیز وجود دارد که تور کویر یزد اگر برترین و بهترین آنها نباشد، قطعا جزو ۳ تای اول این لیست می باشد. یزد که به شهر بادگیر ها نیز معروف است یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین شهر های ایران است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. این شهر که از دیرباز به عنوان مقصد گردشگران و طبیعت گردان ایران و سراسر ایران مورد توجه می باشد، در یونسکو نیز به عنوان شهر تاریخی ثبت شده است.

رویال تریپ متخصص برگزاری تور کویر یزد

تور کویر یزد را باید از متخصص برگزاری آن طلب کنید. رویال تریپ با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه برگزاری تور کویر یزد دارای پرسنل آموزش دیده و راهنمایان عالی رتبه در موضوع اختصاصی تور کویر یزد می باشد. این موضوع باعث شده به مرور زمان، تیم رویال تریپ بتواند به صورت تجربی و علمی، بهترین راه حل ها را برای حل چالش های تور کویر یزد پیدا کند و به کار بگیرد. اگر شما می خواهید یکبار تور کویر یزد را شرکت کنید، شایسته برگزاری بی عیب ونقص آن هستید و این توانایی بدست رویال تریپ انجام پذیر است. این تیم به طور تخصصی روی تور کویر یزد کار کرده است و آن را در چند پکیج مجزا یا با هم ارائه می دهد.

 

تور کویر یزد

کویر همواره از جذاب ترین و پر رمز و راز ترین مکان های دنیا محسوب می شود. آسمان کویر، مخصوصا در شب، دل هر نظاره گر و بیننده ای را می لرزاند و ناخودآگاه ساعت ها دیده ها را به خود مشغول می کند. یکی از بهترین کویر های دنیا کویر یزد است که همواره مقصد کویر نوردان و طبیعت دوستان است. کویر نوردی به صورت انفرادی کار بسیار خطرناکی محسوب می شود ولی اگر این کار به صورت گروهی و همراه تور باشد، بسیار جذاب تر، خاطره انگیز تر و لذت بخش تر خواهد بود. تور کویر یزد از بخش های متنوعی تشکیل می شود که هرکدام جذابیت و محبوبیت خاص خود را دارد. از جمله فعالیت ها و بخش های مختلف تور کویر یزد عبارت است از:

  • پیاده روی روی تپه های شنی و رمل ها
  • سافاری یا صحرا نوردی با ماشین های آفرود
  • تماشای غروب خورشید کویر در دل صحرا
  • تماشای آسمان کهکشانی و پر ستاره کویر
  • شب نشینی ها ی جذاب کنار آتش
  • شتر سواری در دل کویر
  • موتور چهار چرخ
  • و ….

تور آفرود کویر ، هیجان مطلق

در بین فعالیت ها و بخش های مختلف تور کویر یزد از بهترین و پرهیجان ترین بخش های کویر نوردی می باشد. اما تور آفرود چیست؟ رود یا road در انکلیسی به معنای جاده می باشد و آفرود به زمین هایی می گویند که هنوز جاده کشی نشده و به صورت طبیعی می باشد. مشخصا در این فضا ها با ماشین های عادی نمی توانید هیچ فعالیتی داشته باشید و دائما از حرکت باز می ایستید یا ماشین یک جا گیر می کند و از حرکت باز می ایستد. اما ماشین هایی که دو دیفرانسیل (۴ چرخ متحرک) هستند و اگثرا شاسی بلند هستند، می توانند در فضای آفرود فعالیت خیلی بیشتری داشته باشند که با مجهز شدن آنها به بعضی لوازم، کارایی و ماندگاری آنها برای فضا های آفرود بسیار بهینه تر نیز می شود. تور آفرود برعکس بیشتر تورهای موجود، به صورت پیاده و افراد محور نیست. با شرکت در تور آفرود درواقع گروهی از افراد با ماشین های آفرود معمولا به صحرا نوردی در تپه های شنی می پردازند، در دل صحرا پیش می روند، در صحرا کمپ می زنند و به معنای واقعی با طبیعت وحشی به طور مستقیم درگیر می شنود.

در تور آفرود کویر هر چه بیشتر گرد و خاک به پا کنید، کسی به شما خرده نمی گیرد و بر عکس از شما تقدیر هم می شود. بر هم زدن هارمونی و نظم طبیعت، در حالی که به آن هیچ آسیبی نمی زنید، مهم ترین ویژگی این تور ها می باشد. در بیشتر طبیعت گردی های انجام شده یا توسط انسان اجسام، پلاستیک و … ورد طبیعت می شود، یا از منابع طبیعی کاسته می شود و در بهترین حالت، شما نظم طبیعت را بر هم می زنید. ولی اگر ذات طبیعتی که در آن حضور دارید، خود برا پایه ی بی نظمی برپا شده باشد چه؟ آری، کویر بی نظمی زیبای طبیعت است. شما می توانید در کویر هر چه می خواهید بی نظمی ایجاد کنید و با ماشین های آفرود خاک ها و شن ها را به آسمان بپاشید، و بابت آن به خودتان افتخار هم بکنید.

تور کویر کاراکال

کویر کاراکال اصلی ترین کویر یزد می باشد که هر ساله میزبان کویرنوردان بسیاری است. رویال تریپ تور کویر کاراکال را برای شما به صورت خاطره انگیز و تجربه ای دلنشین برگزار می کند.این تور ۲.۵ روز می باشد و به محض رسیدن به یزد در هتل های سنتی و بوم گردی یزد ساکن می شوید. بعد از صرف صبحانه به مکان های تاریخی یزد می روید و بعد از بازدید ار تمامی آنها و صرف ناهار به سمت کویر حرکت می کنید و بعد از استقرار در کمپ کویری رویال تریپ، در دو روز آینده به طور کامل در کویر کاراکال به سیاحت و تفریح می پردازید.

تور رصد ستارگان یزد

همان طور که گفته شد هدف از این تور رصد کهکشان ها و ستارگان آسمان در شب های کویر یزد می باشد.

تور شترسواری یزد

با شرکت در این تور از ابتدای ورود به کویر سوار شتر می شوید و در سفری هیجان انگیز به کمپ کمپ کویری رویال تریپ منتقل می شوید تا در آنجا از خدمات رفاهی این کمپ در دل کویر بهره مند شوید.

تور کویر دریاچه از یزد

این تور کویر، سفره متفوت است چرا که تضاد وجود کویر و دریاچه در یکجا، می تواند سفری به یادماندنی برای شما بسازد.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات تفریحی این تور، بر عهده شرکت رویال تریپ است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای
https://intoday.ir/?p=85815
van

مریم عبداللهی

چهار سال تور لیدر در مناطق مختلف بودم که فهمیدم علاقه بیشتری به سفرنامه نویسی و مقاله های توریستی دارم ، یکی از بزرگان می گفت ما درخت نیستیم که یجا بشینیم همش، پس سفر کنیم .

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس