aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا
ezgif-1-eca2962dc6

برای مهاجرت به استرالیا اولین قدم انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا است. به‌عبارتی کار را باید به کاردان سپرد. چگونه وکیل را انتخاب کنیم؟ همراه ما باشید.

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر است؟

زمان زیادی پای اینترنت نشسته بودم و داشتم سایت‌های مختلف رو برای پیدا کردن وکیل مهاجرت به استرالیا زیرورو می‌کردم. شاید برات این سوال پیش اومده باشه که حتما باید وکیل داشته باشیم که بتونیم مهاجرت کنیم؟ راستش این سوال خودمم بود.

همه مراکز و آدمایی رو که به نحوی به مهاجرت ربط داشتن تخلیه اطلاعاتی کردم که مثلا بتونم بهترین مهاجرت رو داشته باشم. ولی خود این موضوع یک پروسه زمان‌بر بود که اول باید تحقیق می‌کردم، بعد نتیجه تحقیقاتم رو عملی می‌سنجیدم.

مهم‌ترین موضوع برای من هزینه بود که خب قیمت‌ها متفاوت بود و منم روزبه‌روز گیج‌تر می‌شدم. پُرحرفی نمی‌کنم، بریم سراصل‌ مطلب که نتیجه تحقیقاتم رو با شما هم درمیون بذارم. سوالاتی که داشتم این‌ها بود:

برای مهاجرت باید حتما وکیل داشته باشیم؟

هزینه مهاجرت به استرالیا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرتی چقدر است؟

شاید بپرسی چرا استرالیا رو انتخاب کردم؟ با من همراه باشید تا نتایجی رو که توی این راه پرفرازونشیب به دست آوردم برای شما هم تعریف کنم.

برای مهاجرت حتما باید وکیل داشته باشیم؟

اصلی‌ترین موضوعی که ذهن من رو درگیر کرده بود، همین سوال بود. برای جوابش هم باید اول وظایف وکیل مهاجرتی رو می‌دونستم. اول یک‌سری از وظایف وکیل مهاجرتی رو با شما درمیون می‌ذارم.

قدم اول اینه که وکیل مهاجرتی باید یک قرارداد مشخص و شفاف با متقاضی ببنده که همه کارهایی رو که متقاضی مهاجرت از وکیل انتظار داره به‌طور کامل انجام بده. طبق این قرارداد برای انجام کارهایی که متقاضی از وکیل انتظار انجام اون‌ها رو داره، وکالت داده می‌شه که وکیل به‌جای متقاضی همه اون کارها رو انجام بده.

وکیل مهاجرتی وظیفه داره همه مراحل حقوقی، اداری و… مربوط به اخذ پذیرش رو انجام بده. درضمن کارها رو طوری انجام بده که نیازی به انجام دوباره اون‌ها توسط متقاضی نباشه.

وکیل مهاجرت به استرالیا، خیال شما را بابت انجام کارها راحت می‌کند

به‌طور مختصر با مهم‌ترین وظایف وکیل مهاجرتی آشنا شدیم. موضوعی که برای خود من جالب بود و ترغیب شدم که حتما وکیل داشته باشم این بود که:

وکیل مهاجرتی درمورد کارهای مربوط به مهاجرت و اخذ پذیرش تجربه داره و برای همین، کارهای اداری رو راحت‌تر و بدون معطلی انجام می‌ده.

خیلی خوب بود، دیگه نیازی نبود که من هر روز به ادارات مختلف ایمیل بزنم و مدارک بفرستم و تازه ممکن بود خیلی از مراحل رو اشتباه انجام بدم. اشتباه انجام دادن مراحل هم باعث می‌شد که پرونده‌ام هیچ پیشرفتی نداشته باشه.

من قانع شدم که باید حتما یک وکیل مهاجرتی داشته باشم. مقصد من استرالیا بود و باید وکیلی انتخاب می‌کردم که سابقه دریافت اقامت به استرالیا رو تو پرونده کاری خودش داشته باشه.

انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا

مرحله بعدی سخت‌تر بود، پیدا کردن وکیل مهاجرتی. بعد از بالا پایین کردن صفحات وب و پلتفرم‌های مختلف و شرکت‌های مختلف مهاجرتی، واقعا گیج شده بودم و نمی‌دونستم دقیقا باید چه‌کار کنم.

همین‌جا هم بگم که چه دلیلی برای انتخاب استرالیا داشتم:

  • استرالیا یکی از کشورهای خوش آب‌وهوا محسوب می‌شه که این موضوع می‌تونه برای انتخاب کشور مقصد خیلی مهم باشه.
  • ایرانی‌های مقیم استرالیا خیلی زیادن، ایرانی‌های تحصیل‌کرده و موفق. برای همین غربت و دور بودن خیلی کم‌تر حس می‌شه.
  • نظام آموزشی کشور استرالیا به‌صورت کاملا یک‌پارچه رایگانه. این موضوع باعث شد که خیالم از آینده تحصیلی بچه‌هایی که ممکنه داشته باشم، راحت باشه.
  • خدمات بهداشت و درمان استرالیا در دنیا نمونه‌ست و هرکس که اون‌جا زندگی می‌کنه یا حتی یک‌بار به اون‌جا سفر کرده باشه، از اون به‌خوبی یاد می‌کنه.

پاسپورت استرالیا، یکی از پاسپورت‌های قدرتمند جهان است

شانس صدور ویزای استرالیا زیاده. چون این کشور روبه‌رشده و به‌طور دائم به نیروی متخصص احتیاج داره. از طرفی، مخارج توی این کشور متعادله. یعنی شما با دستمزدی که می‌گیرید به‌راحتی می‌تونید همه هزینه‌های زندگی رو مدیریت کنید.

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه مهاجرت بسته به ویزای درخواستی می‌تونه متفاوت باشه. یعنی اول باید بدونید که هزینه انواع ویزای استرالیا چقدر است؟ چون ویزاها انواع مختلفی دارن. ولی یه‌سری هزینه‌های عمده که توی همه انواع ویزاها مشترکن این‌ها هستن: هزینه ویزا، هزینه وکیل، خرید بلیط و هزینه‌هایی از این قبیل.

دستمزد وکیل می‌تونه متغیر باشه. اگر وکیل مهاجرتی شما توی کارش خبره باشه و پرونده‌های موفق زیادی داشته باشه، دستمزد بالاتری هم دریافت می‌کنه. برای اطلاع از دستمزد وکیل مهاجرت به استرالیا، می‌تونید از طریق راه‌های ارتباطی، از قیمت‌ها مطلع بشید.

من چطور وکیل انتخاب کردم

توی مرحله‌ای که دنبال وکیل می‌گشتم، به یه اسم برخورد کردم؛ مهدی کیوانی.

از نظر من مهدی کیوانی از بهترین وکلا برای مهاجرت به استرالیاست. چرا؟

چون تخصص ایشون انجام کارهای مهاجرتی و اخذ اقامت برای استرالیاست. رزومه خیلی قوی توی این زمینه دارن و سال‌های زیادیه توی این مورد فعالیت می‌کنن.

برتری ایشون، ارتباط قوی با بخش‌های مختلف اداره مهاجرت استرالیاست. این موضوع باعث می‌شه که با یک نگاه به مدارک و درخواست شما متوجه بشن که پرونده شما انجام می‌شه یا نه و چقدر زمان لازمه که پرونده شما به اتمام برسه. همه این‌ها برای انتخاب ایشون به‌عنوان وکیل کافی نیست؟

جمع‌بندی نکات مربوط به وکیل مهاجرت به استرالیا

تمام تلاش من این بود که تجربیات خودم رو در انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا با شما در میون بذارم. انتخاب وکیل موضوعی نیست که از هر کسی بشه کمک گرفت. برای مهاجرت باید کفش فولادی به‌پا کنی و اداره‌های مختلف رو شخم بزنی.

مهدی کیوانی، از بهترین وکلا برای مهاجرت به استرالیا آماده جواب به همه سوالات شماست. سوال در مورد انواع ویزاها، استعلام قیمت، بهترین ویزا و هر سوال دیگه‌ای که داری. از طریق راه‌های ارتباطی می‌تونی سوالات و نگرانی‌هاتو باهاش درمیون بذاری و جوابت رو بگیری.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
https://intoday.ir/?p=83251
van

الهه شاکردوست

با هشت سال سابقه کار در آژانس های هواپیمایی متعدد تهران بیکار شدم ، از اونجایی که گردشگری از علایقم بود نا امید نشدم و با گروه این تودی آشنا شدم ، پیشنهاد می کنم چالش های زندگیتون رو با سفر کاهش بدید.

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس