نام شهر یا مکان

تماس
01154245414
لوازم سفر
موبایل , وجه نقد , کارت بانکی , کفش راحتی , کفش کوهنوردی , کیسه خواب , عینک و کلاه آفتابی , کوله پشتی , آب آشامیدنی , کارت شناسایی , داروهای عمومی , پاور بانک , شارژر , پلاستیک زباله , لوازم خواب , سوخت خودرو , تنظیم باد , لباس اضافه , لوازم سرگرمی
موقعیت روی نقشه گوگل

هتل جنگلی چالدره یا اکو کمپ چالدره از بهترین هتل های جنگلی شمال در جاده دوهزار قرار دارد، برای رزرو هتل چالدره تنکابن که هتل کلبه ای شکل است می توانید آنلاین یا تلفنی امور رزرواسیون خود را از هفته ها قبل انجام دهید، افرادی که به معنای واقعی دنبال آرامش و دوری از محیط دیجیتالی، تلفن و اینترنت هستند در اتاق های هتل چالدره چند شبی با فراغت محض اقامت می کنند، در این محل به غیر از صدای رودخانه و حیوانات پارک جنگلی چالدره، هیچ صدایی نمی شنوید.

لینک های پیشنهادیرزرو هتل کیش☀️ رزرو هتل استانبول☀️ رزرو هتل دبی

هتل چالدره

کل اتاق های این مجموعه از چوب ساخته شده و برای همه فصول سال قابل اقامت هستند، هر روز صبح، قبل از صبحانه، تورهای جنگل نوردی هتل جنگلی چالدره برای مسافران صورت می گیرد تا با اشتهایی بی وصف یک وعده ی غذایی به یادماندنی میل کنید همچنین هر شب در نزدیکی هتل ، بساط چای آتیشی و برنامه های شاد برپاست، در این محل دیگر نباید انتظار هتلی لوکس داشته باشید و بالعکس همانطور که از نامش مشخص است، اکو کمپی بین المللی در انتظارتان است.

اکو کمپ چالدره

برخی قوانین اینجا که برای حفاظت از محیط زیست هستند هم به خوبی اجرا می شوند، پرتاب آشغال به طبیعت و محیط اطراف در صورت مشاهده با جریمه پرسنل روبرو خواهد شد، در آخر باید بدانید هزینه اقامت در هتل جنگلی چالدره نسبتا گران محسوب می شود، منتظر نظرات و امتیاز شما درباره این هتل جنگلی تنکابن در جاده دو هزار هستیم.

بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

1. در یک کلام به هیچ وجه ارزش رقم پرداختی را ندارد . شبی 800 هزار تومن برای یک کلبه دو نفره. تنها نکته مثبت محیط جنگلی و آرام آن است ، ولی در قبال نکات منفی اصلا به چشم نمی آید . غذاهای رستوران هتل بیشتر به رستوران های بین راهی شبیه بود تا یک هتل 4 ستاره. بسیار بسیار بد . به نحوی که تا چند دیقه کاملا مات و مبهوت مانده بودیم که شاید دوربین مخفی ای بوده. عکس های غذاها به پیوست آمده است . برای هر بار استحمام نیاز بود که یک ساعت صبر کرد . بوفه و بار هتل به مانند این بود که سال هاست استفاده نشده. ساعت 11 شب حدودا بین نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه برق رفت ، و دریغ از این هتل که ژنراتور برق داشته باشد. هتل در کوچیکترین موارد و امکانات صرفه جویی شدید کرده بود ، به مانند نبود مایع دستشویی ، شامپو بدن ، سشوار ، حتی نبود سطل آشغال در داخل کلبه ، حوله ها داخل پلاستیک وکیوم شده نبود . در کل این هتل ارزش یک سوم رقم پرداختی آن را دارد

2. اولین تجربه من در این هتل بود . یک هتل در دل جنگل ،بارون ، صدای رودخانه خروشان ، جیک جیک پرندگان ، جنگل بسیار زیبا و ارامش بخش
    اگه انتظار یه هتل لوکس را دارید اینجا را توصیه نمیکنم ولی اگه ارامش و قدم زدن هر روزه در یک محوطه بزرگ و سرسبز بدور از هیاهوی شهر را طلب می کنید اینجا مال شماست
    قیمت بالاست ولی سه وعده غذا بهمراه اونه
    بهترین جایی که بعد از تجربه بسیاری از شهرهای دنیا رفتم اینجا بود

3. این هتل یک هتل متفاوته. چرا؟چون مثه بقیه هتل ها نیست اینترنت نداره تلویزیون نداره به صورت کلبه ایی تو جنگله. یه محیط عالیه و بی سرو صدا که می تونین به معنای واقعی آرامش و ریلکسینگ رو تجربه کنین. به جز صدای رودخونه و پرنده ها هیچ صدای دیگه ایی حتی ماشین رو نمیشنوید. رستورانش سلف سرویسه و صبحانه اش رو می تونه توی محیط بیرون بخورید. قبل صبحانه هم تورهای جنگل گردی رو دارن که با یه پیاده روی صبحگاهی تو دل جنگل حسابی آماده صبحانه خوردن میشید.شبها هم که بساط آتیش نزدیک رستوران برپاست . میحط داخل کلبه ها هم بسته به نوعشون امکاناتشون متفاوته. یکی از ویژگی های کلبه ها اینه که همه چیز از جنس چوب بسیار شیکه. خلاصه میتونین چند روز به دور از هیاهو و دغدغه در این هتل بگذرونین. یه پیشنهاد عالی برای رفع خستگی جسمی و روحی

4. اگر آدم بخواد بره وسط جنگل های شمال چند روز بمونه و امنیت هم داشته باشه کلبه های چالدره بهترین انتخابه ، فقط زمانی که من رفتم کیفیت غذاهای رستورانشون متوسط بود ، امیدوارم که الان بهتر کرده باشن

5. عکشهاش رو تو اینترنت دیده بودم و میدونستم که یه روزی باید بالاخره سر بزنم؛ تا اینکه یکی از دوستام گفت رزرو کردم و بریم و چهار نفری اومدیم، از تهران ۶ ساعتی طول کشید و همون شبش هم که رسیدیم فضاش ما رو گرفت. اتاقها رو تحویل گرفتیم و تا لحظه ای که ترک میکردیم بهمون خوش گذشت. فضاش از عکسهایی هم که تو اینترنت میبینید بهتره؛ برخلاف خیلی جاهای دیگه که فقط عکساش جالبه! نکته اینکه وقتی ما بودیم خلوت بود؛ ظاهرن گاهی شلوغ میشه؛ ما کاری نموند که نکرده باشیم و حلال حلالش کردیم.

6. قیمت هتل تشریفات اسپیناس تهران از این کمتره …
    دیگه این قیمت نیاز به تبلیغ نداره که یهو بگید ویژه آقا زادگان و لاکچری ها که ما الکی نریم در موردش تحقیق کنیم و بگیم این قسمت به ما ربطی ندارد😐😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.