آدرس هتل زاگرس ایلام واقع در میدان امام حسین و کنار پارک جنگلی چغازسبز می باشد، شماره تلفن و نقشه هتل زاگرس ایلام در بالا برای ارتباط و مسیریابی درج شده است، در لیست هتلهای ایلام، هتل زاگرس یک هتل سه ستاره خوب در ساختمانی ۳ طبقه و همراه ۳۲ باب اتاق و ۹۲ نفر ظرفیت یک تخته، دو تخته، ۳ تخته، ۴ تخته، ۶ تخته می باشد.
امکانات هتل زاگرس
امکانات اتاقهای هتل زاگرس ایلام شامل حمام، توالت ایرانی و برخی فرنگی، یخچال، صبحانه، روم سرویس، کمد لباس، اینترنت پولی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و مبل در برخی اتاقها، لوازم بهداشتی و دمپایی است.
هتل زاگرس ایلام دارای امکانات رفاهی عمومی نظیر اسانسور، لابی، نمازخانه، فضای سبز، پارکینگ خودروهای سواری، پله خطر، کافی شاپ، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس و پذیرش شبانه روزی است.
دقت کنید اگر قصد رزرو هتل در ایلام دارید تنوع و انتخاب زیادی پیش رویتان نیست و همین هتل زاگرس ایلام با توجه با موقعیت مکانی زیبا محل مناسبی برای سفرهای تفریحی و کاری شما خواهد بود، نظرات هتل زاگرس ایلام در بخش زیر به شما کمک زیادی می کند.
بیشتر بخوانید
- هتل آپارتمان ونوس نشتارود
- موزه مردم شناسی ایلام
- نزدیک ترین هتل ها به پایانه شهید کاراندیش شیراز
- هتل اوسون
- فاصله ایلام تا مرز مهران
محیط فوقالعاده آرام با منظره زیبایی از شهر ایلام
سرویس دهی هتل خیلی ضعیف
کیفیت غذای رستوران پایین
اتاق های قدیمی و کثیف
نظافت اتاق ها خیلی مناسب نبود..ولی در کل برای دو شب مشکل اسکان ما رو حل کرد.خب بعضی وقتها حق انتخاب نداری و چاره ای نیست…
اصلا انتظار یک هتل را نداشته باشید .
من بخاطر شغلم ماهی یکبار به ایلام میرم
متاسفانه هیچ هتل و اقامتگاه با کیفیتی در این شهر وجود ندارد
با دیدن بقییه هتل ها مجبور در اقامت در هتل زاگرس خواهید شد .
ولی این هتل فوق العاده کثیف بدون امکانات و در حد مهمانسرای شهرهای دیگر است .
و همانند هتل های ۳ ستاره هزینه میگیرند .
متاسفم
اصلا راضی نیستم
استان محروم و دو هتل قابل اسکان دارد،هتل زاگرس از نظر موقعیت در جای خوبی قرار گرفته،سرویس هتل خوب نیست ولی چارهای نیست،هتل خلاش هم هست که من در أن اقامت داشتم،بنظرم هتل زاگرس بهتر است،ولی نظافت متوسط،غذاها قابل قبول نیست،از بیرون تهیه فرمایید
با اینکه این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در یکی از زیباترین مناطق ایلام و بر روی تپه ای مشرف به شهر احداث گردیده، اما متاسفانه سرویس دهی بسیار ضعیف به میهمانان که ناشی از مدیریت ضعیف هتل می باشد، کاملا مشهود و بارز می باشد. اگر دقایقی را در کنار پذیرش هتل سپری کنید با تعداد زیادی از میهمانان هتل مواجه خواهید شد که به اشکال مختلف اعتراض خود را به مسوول پذیرش اعلام می کنند. در رستوران و به هنگام صبحانه، با اتمام مواد غذایی از قبیل نیمرو، خیار، گوجه و … گارسن مربوطه، هیچ عجله ای برای پرکردن ظروف خالی ندارد! و تازه پس از تذکر میهمانان هتل، با اکره نسبت به انجام وظایف خود اقدام می نماید! کاملا پیداست که این کارمندان محترم رضایت شغلی ندارند