aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > ایرانگردی > جاهای دیدنی ایران > جاهای دیدنی کیش > برگزاری تور کیش از شهرهای توریستی ایران

برگزاری تور کیش از شهرهای توریستی ایران

برگزاری تور کیش از شهرهای توریستی ایران
ezgif-1-eca2962dc6

به دلیل تقاضای زیادی که شهروندان مشهدی برای سفر به جزیره کیش دارند، تور کیش از مشهد یکی از تورهای محبوب داخلی است. در طول سال ده‌ها هزار نفر متقاضی رزرو تور کیش از شهر مشهد هستند. اگر ساکن مشهد هستید و قصد سفر به جزیره کیش را دارید، مطالعه مقاله زیر برای شما سودمند می‌باشد.

کدام تور سفر به کیش از مشهد برای شما مناسب‌تر است؟

برای سفر کیش هم امکان برگزاری تور هوایی با هواپیما وجود دارد و هم تور زمینی با اتوبوس که در زیر درباره آن ها توضیح می‌دهیم.

تور کیش از مشهد زمینی؛ ارزان اما طولانی!

فاصله مشهد از کیش طولانی است و کسانی که قصد استفاده از تور کیش از مشهد زمینی را دارند، باید به این نکته توجه کنند که سفری طولانی و خسته کننده را در پیش دارند. مسیرهای زمینی به راه ریلی ( و راه آسفالت تقسیم می شود. که در زیر به تشریح آن ها می پردازیم.

تور کیش از مشهد با قطار:

در تور کیش از مشهد با قطار، مسیر ریلی بین مشهد تا بندر عباس ادامه دارد. پس از آن به صورت زمینی به بندر چارک و از آنجا با کشتی مسافربری به کیش سفر می کنید. برنامه تور کیش از مشهد با قطار به شرح زیر است.

  • مدت زمان سفر با قطار از مشهد تا بندرعباس: حدودا ۲۱ ساعت
  • مدت زمان سفر زمینی از بندرعباس تا بندر چارک: حدودا ۳ ساعت
  • مدت زمان سفر با کشتی از بندر چارک تا کیش: حدودا ۲,۵ ساعت

تور هوایی کیش از مشهد مقدس؛ برای وقت خود هزینه کنید!

اگر صرفه جویی در زمان و نیز راحتی در تور مشهد به کیش برای شما اهمیت بیشتری نسبت به هزینه‌های تور دارد. تور هوایی کیش از مشهد را رزرو کنید. در تور هوایی مشهد به کیش، شما با پرداخت مبلغی بیشتر و با یک پرواز مستقیم حدودا دو ساعته (ساعت پرواز با توجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر است)، خود را از مشهد به جزیره کیش برسانید.

تور هوایی کیش از مشهد مقدس؛ برای وقت خود هزینه کنید!

فرودگاه کیش

  • ایرلاین‌های مسیر مشهد – کیش: شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، ایران ایرتور، سپهران و گاها آتا در مسیر تور مشهد به کیش پرواز دارند.
  • روزهای پرواز مشهد – کیش: روزانه پروازهای مختلفی از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش انجام می‌شود.
  • مدت زمان پرواز مشهد – کیش: فاصله هوایی مشهد تا کیش با هواپیما ۱,۲۰۳ کیلومتر و مدت زمان پرواز مشهد به کیش ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه می‌باشد.
  • بلیط پرواز مشهد – کیش: بلیط مشهد به کیش غالبا به صورت اکونومی و چارتری می‌باشد. البته در این مسیر، تعداد کمی پرواز سیستمی و بیزنس نیز وجود دارد.

تور کیش از اصفهان یک تور پر تقاضا

یکی از تورهای پرطرفدار در بین شهرواندان اصفهانی، تور کیش از اصفهان است. اگرچه مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران است. اما برخی از شرکت‌های معتبر همچون نهال‌گشت، متخصص تور کیش از اصفهان به طور تخصصی و به صورت تور هوایی کیش از اصفهان و تور زمینی کیش از اصفهان هستند. برای اطلاع از شرایط و رزور تور کیش از اصفهان، با کارشناسان ما در نهال‌گشت تماس بگیرید.

تور کیش از اصفهان به چه صورت برگزار می‌شود؟ زمینی یا هوایی؟

به دلیل فاصله زیاد جزیره کیش از مرکز کشور، بهترین راه برای سفر به این جزیره، خرید تور هوایی کیش است. اما برخلاف باور بسیاری، تور کیش به صورت زمینی با قطار هم از مبدا برخی شهرهای کشور از جمله اصفهان برگزار می‌شود.

تور زمینی کیش از اصفهان با قطار

در تور زمینی کیش از اصفهان شما خود را به ایستگاه راه‌آهن اصفهان رسانده و در این ایستگاه، قطارهای بندر عباس را سوار شده و خود را به بندرعباس برسانید. مدت زمان سفر ریلی از اصفهان به بندرعباس ۱۷ ساعت خواهد بود. پس از توقف در ایستگاه راه آهن بندرعباس، می‌توانید به صورت زمینی خود را به بندر چارک رسانده و از آن جا با اتوبوس‌های دریایی، خود را به جزیره کیش برسانید. مدت زمان سفر دریایی از بندر چارک تا جزیره کیش، یک ساعت و سی دقیقه خواهد بود. تور زمینی کیش از اصفهان اگرچه از نظر هزینه، به صرفه‌تر از تور هوایی کیش از اصفهان است، اما دردسرهای خاص خود را داشته و طولانی‌تر است. همچنین سفر زمینی از اصفهان به بندر چارک و نیز سفر دریایی از بندر چارک به بند کیش، قطعا خسته کننده بوده و این خستگی ممکن است کام شما را در سفر تلخ نماید.

تور کیش از اصفهان هوایی

در تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رفته و با پرواز مستقیم اصفهان به کیش، خود را به جزیره کیش برسانید. پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح‌ فرودگاه بین‌المللی اصفهان را ترک و حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. البته فقط شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر پرواز دارند.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در شمال شرق اصفهان و اتوبان شهید اردستانی قرار گرفته و به دلیل دور بودن از شهر اصفهان، هیچ تاکسی خطی در مسیر این فرودگاه و مرکز شهر اصفهان کار نمی‌کند. اما سرویس تاکسیرانی وابسته به شهرداری در محوطه فرودگاه وجود دارد. البته راه ساده رسیدن به فرودگاه شهید بهشتی، اتوبوس است. اتوبوس‌های فرودگاه در میدان دوم از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب هر یک ساعت و نیم به سمت ترمینال اتوبوسرانی کاوه حرکت می‌کنند. از ترمینال کاوه هم اتوبوس‌ها به سمت صفه و جنوب اصفهان دسترسی دارند.

تور کیش از شیراز هم زمینی، هم هوایی

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب داخلی است که در تمام طول سال متقاضیان خاص خود را دارد. دلیل این محبوبیت را می‌توان علاوه‌بر نزدیک بودن آب و هوای این دو شهر، به خاطر فاصله کم کیش از شیراز، نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. اما با این وجود اطلاعات کمی برای آگاهی بیشتر شهروندان شیرازی از شرایط، هزینه‌ها و زمان برگزاری تور کیش از شیراز وجود دارد. در این مطلب سعی داریم تا برخی از دغدغه‌های مسافرین تور کیش از شیراز، در مورد هزینه تور کیش از شیراز؛ زمان، راه‌های سفر به کیش از شیراز و همچنین نحوه اطلاع از تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از شیراز را با هم بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

راه‌های ارتباطی کیش از شیراز

برای سفر به جزیره کیش، شما مشکلی برای انتخاب وسیله سفر نخواهید داشت. اما از آنجا که کیش، جزیره‌ای در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس است، سفر به کیش از راه زمینی، چه با قطار، و چه با اتوبوس یا خودرو شخصی، دردسرهای خاص خود را خواهد داشت.

تور هوایی کیش از شیراز، گران‌تر و راحت‌تر از تور زمینی

یکی از راه‌های سفر به شیراز، تهیه بلیط پرواز کیش، و سفر به این جزیره، با یک پرواز مستقیم است. روزانه ۱ تا ۳ پرواز (بسته به تعداد مسافر)، فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد کیش ترک می‌کنند. پروازهای مسیر شیراز – کیش، توسط شرکت‌های هوایی کیش ایر، ایران ایر، فلای پرشیا و معراج و اغلب در ساعات پایانی روز در عصر و شب انجام می‌شوند.

ترمینال های فرودگاه کیش

  • مدت زمان پرواز کیش از شیراز: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز

در حال حاضر، فرودگاه شیراز دارای ۱۳ مسیر هوایی بوده و روزانه ۱۲۰ پرواز داخلی (تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، آبادان، کرمانشاه، بوشهر، لنگه، لار، لامرد، بندرعباس، کیش، قشم، سیری، لاوان) و ۱۰ پرواز خارجی (قطر، دوبی، ابوظبی، بحرین، کویت، عربستان سعودی) از این فرودگاه انجام می‌شود. برای دسترسی به فرودگاه شیراز می‌توانید از تاکسی (به صورت شبانه روزی واقع در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی) و یا مترو (از ایستگاه آیت الله دستغیب مترو شیراز واقع در میدان گل سرخ) استفاده کنید.

تور زمینی کیش از شیراز کم هزینه ولی پردردسر

از آنجا که تور زمینی کیش از شیراز یکی از محبوب‌ترین مسیرهای سفر به کیش به‌حساب می‌آید، لازم است اطلاعاتی را در مورد شرایط این تور در اختیار مسافرین تور کیش از شیراز قرار دهیم. در نظر داشته باشید که سفر زمینی از شیراز به کیش، بسته به مسیر و وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، بین ۷ تا ۱۱ ساعت طول خواهد کشید.

تور زمینی کیش از شیراز با قطار

برای سفر با قطار از شیراز به کیش ابتدا باید به بندر عباس و سپس به بندر چارک یا آفتاب رفته و از آنجا سوار کشتی شده تا به جزیره کیش برسید. مسیر ریلی بندرعباس شیراز حدود ۶۰۰ کیلومتر است که در حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد. از مزایای سفر به کیش با قطار می‌توان به دربست بودن کوپه (برای سفرهای خانوادگی) و همچنین راحتی سفر با قطار نسبت به سفر با خودرو شخصی و اتوبوس اشاره کرد.

تور زمینی کیش از شیراز با قطار
ایستگاه قطار بندرعباس

برای سفر به کیش از کارشناسان نهال گشت مشاوره بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات، تورهای زمینی و هوایی کیش از شهرهای شیراز با شماره ۱۸۳۰_۰۲۶ تماس گرفته و از کارشناسان نهال گشت، رایگان مشاوره بگیرید.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=95418
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
بهترین تفریحات کیش که باید دید!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
تم پارک انیمیشن استودیو کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
نینجا پارک ترامپولین کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس