aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385

رزرو هتل تهران در مرکز شهر

رزرو هتل تهران در مرکز شهر - هتل استقلال تهران
ezgif-1-eca2962dc6

برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری تهران و مراکز خرید بزرگ آن و در عین حال انجام برخی امور اداری، به چند روز زمان نیاز است. بنابراین پیش از سفر باید به‌خوبی در مورد رزرو هتل تهران تحقیق کنید و هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنید که با مرکز شهر فاصله زیادی نداشته باشید. خوشبختانه در مرکز شهر تهران هتل‌های بین‌المللی و مجلل زیادی قرار دارد که اقامت در آن‌ها مزیت‌های فراوانی مثل نزدیکی به جاهای دیدنی و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی را به‌همراه دارد. در کنار آن شما به ادارات دولتی نیز نزدیک هستید که این می‌تواند حسن بزرگی برای مسافرت‌های کاری شما باشد.

بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران

هتل‌های زیادی در قلب تهران قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد با فراغ بال در مورد امکانات و خدمات آن‌ها تحقیق کرده و بهترین هتل را برای اقامت دلپذیر خود در پایتخت انتخاب کنید. از خیابان انقلاب گرفته تا خیابان ولیعصر، میدان فلسطین و بلوار کشاورز جزو مهم‌ترین مناطق مرکز تهران محسوب می‌شوند که اکثر آثار تاریخی این شهر در نزدیکی آن‌ها قرار دارد. ضمن اینکه ادارات دولتی و بزرگ‌ترین مراکز خرید از جمله بازار بزرگ تهران نیز با این خیابان‌ها فاصله زیادی ندارند. در زیر لیستی از هتل های تهران را مشاهده خواهید کرد که در مرکز شهر، آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.

هتل پارسیان انقلاب

یکی از مجموعه هتل‌های گروه پارسیان، هتل چهار ستاره پارسیان انقلاب است که در خیابان طالقانی و تقاطع دو خیابان مهم ولیعصر و حافظ قرار دارد. تأسیس این هتل که سابق با اسم رویال گاردن فعالیت می‌کرد، به سال ۱۳۵۵ بازمی‌گردد. البته در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد و تجهیزات رفاهی آن ارتقا پیدا کرد. با رزرو یک اتاق در این هتل می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودتان را به مرکز شهر برسانید و یا با مترو و BRT، به سایر مناطق تهران سر بزنید. هتل پارسیان انقلاب علاوه بر موقعیت مکانی ایده‌آلی که دارد، در امکانات رفاهی هم غنی است.

هتل پارسیان انقلاب

این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را متناسب با نیاز شما از گزینه‌های اقتصادی گرفته تا تجاری و VIP ارائه می‌کند. از پنجره اتاق‌های هتل، منظره خوبی به خیابان‌های بزرگ و وسیع تهران خواهید داشت و دکوراسیون به‌کار رفته در اتاق‌ها نیز دلپذیر هستند. رستوران‌های متنوع ایتالیایی و ایرانی با غذاهای فوق‌العاده خوشمزه، از نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود. ضمن اینکه کافی‌شاپ بخش لابی هم در دسترس است.

هتل لاله

هتل پنج ستاره لاله، در سال ۱۳۵۰ به‌بهره‌برداری رسیده است. هتلی با بنای ۱۳ طبقه در محله امیرآباد واقع در خیابان فاطمی تهران که تاکنون دو بار در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۴۰۱ بازسازی شده است . این هتل به‌لطف امکانات رفاهی گسترده‌ای که دارد، یکی از بهترین هتل های تهران در مرکز پایتخت نیز محسوب می‌شود. در طراحی این هتل بین‌المللی تلفیقی از مدرنیته و المان‌های کلاسیک را می‌توان دید. اتاق‌هایی زیبا با دکوراسیون منحصربه‌فرد که اقامتی آرام و دل‌پذیر را برای شما رقم می‌زنند. ۳۷۰ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی متفاوت در دسترس شما قرار دارد. در برخی از این اتاق‌ها، منظره پارک لاله را خواهید دید و در برخی دیگر از آن‌ها خیابان‌های پرهیاهو و جذاب تهران قابل مشاهده است. علاوه بر این، هتل لاله سوئیت‌های لوکس و فول امکانات را هم در اختیار مسافران می‌گذارد.

هتل لاله

این هتل دارای سه رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ در لابی و کنار استخر، آتلیه عکاسی و انواع خدمات تفریحی مثل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ‌ است.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران، نخستین هتل پنج ستاره تهران است که بعد از انقلاب اسلامی، سال ۱۳۸۹ و در منطقه خوش آب و هوای بلوار کشاورز بنا شد. این هتل که بی‌شک یکی از بهترین هتل های تهران نیز محسوب می‌شود، در کنار مراکز تجاری بزرگ و مهم شهر تهران قرار دارد. ضمن اینکه دسترسی از آن به ادارات دولتی، مراکز درمانی، موزه‌های تاریخی، پارک لاله و مهم‌ترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر بسیار آسان است. این هتل در بنایی ۱۸ طبقه با ۲۷۴ واحد اقامتی، انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های اقتصادی، لوکس و VIP را به مسافران ارائه می‌کند.

هتل اسپیناس بلوار تهران

سالن‌های مجللی مثل تالار پاسارگاد، تالار خلیج فارس و رستوران مدیترانه در این هتل واقع شده که می‌توانند میزبان خوبی برای سیمنارها، همایش‌ها و جشن‌های چند صد نفره شما باشند. هتل اسپیناس خدمات رفاهی و امکانات متنوعی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد و با کادری مجرب اقامت خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل استقلال تهران

یکی دیگر از هتل های تهران که با ۵ ستاره کیفی در مرکز شهر از شما میزبانی خواهد کرد، هتل پارسیان استقلال یا هتل رویال هیلتون سابق است. هتلی متشکل از دو برج شرقی و غربی که بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی تهران نیز محسوب می‌شود. هتل استقلال در خیابان ولیعصر، مهم‌ترین خیابان شهر تهران و در تقاطع بزرگراه شهید چمران قرار دارد. دسترسی به مجموعه ورزشی انقلاب، موزه‌های هنرهای زیبا، موسیقی و هنر ایرانی و همینطور کاخ‌های سلطنتی سعد آباد و شمس از این هتل آسان است.

هتل استقلال تهران

از امکانات متنوع هتل استقلال نیز باید به انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن‌های پذیرایی و همایش بزرگ، مجموعه‌های آبی پیشرفته، زمین تنیس، بانک و صرافی و طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی که در یک هتل بین‌المللی می‌توان یافت، اشاره کرد.

با چند کلیک ساده، یک هتل در مرکز شهر تهران رزرو کنید

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر ایرانی و خارجی است؛ بنابراین بدیهی است که هتل‌های متنوع و زیادی در مناطق مختلف آن وجود داشته باشد. اما یکی از هتل‌خیز‌ترین نقاط تهران، مرکز شهر است که دسترسی به تمام امکانات را آسان می‌کند. اگر به‌دنبال رزرو یکی از هتل های تهران در مرکز شهر هستید، وب‌سایت اسنپ تریپ به شما کمک می‌کند تا امکانات و قیمت رزرو اتاق در هتل‌های تهران را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین هتل را رزرو کنید. به‌لطف سامانه رزرو آنلاین هتل اسنپ تریپ، تنها چند کلیک ساده با رزرو هتل در تهران و اقامت دلپذیر در پایتخت فاصله دارید.

مرجع: www.snapptrip.com


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=106834
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
پارک حشرات تهران
کیوان ناصر
4 دیدگاه
بام سعادت آباد تهران
کوروش ابریشمی
1 دیدگاه
سینما 5 بعدی توچال
کوروش ابریشمی
4 دیدگاه
تاب صاعقه توچال
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
جشنواره لاله های باغ ایرانی ده ونک تهران
کوروش ابریشمی
3 دیدگاه
هلیوم پارک ایران مال
کوروش ابریشمی
5 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس