aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > ایرانگردی > جاهای دیدنی ایران > جاهای دیدنی کیش > کیش کجا بریم؟ از اسکله تفریحی تا مراکز خرید مدرن کیش

کیش کجا بریم؟ از اسکله تفریحی تا مراکز خرید مدرن کیش

کیش کجا بریم؟ از اسکله تفریحی تا مراکز خرید مدرن کیش
ezgif-1-eca2962dc6

جزیره کیش به‌عنوان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران شناخته می‌شود. بسیاری از مسافران و گردشگران به جای سفر به کشورهای همسایه مانند ترکیه یا ارمنستان، سفر به جزیره زیبای کیش را انتخاب می‌کنند. سفر به کیش از نظر اقتصادی کاملا مقرون‌به‌صرفه است و در سفر به کیش، کیفیت سفرهای خارج از کشور را تجربه خواهید کرد.

تفریحات بسیار گسترده‌ای در جزیره کیش قرار دارد و در هر فصلی از سال گردشگران به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با جاهای دیدنی کیش صحبت کنیم و به سوال «کیش کجا بریم» پاسخ خواهیم داد. برای َآشنایی با مراکز گردشگری و توریستی جزیره کیش، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

اسکله تفریحی کیش؛ لذت تفریحات دریایی کیش

جزیره کیش تفریحات آبی بسیار متنوعی دارد. از جت اسکی تا غواصی را می‌توانید در جزیره کیش تجربه کنید. اسکله تفریحی کیش یکی از جاهای دیدنی کیش است که در سفر به این جزیره زیبا باید حتما از آن بازدید کنید. اسکله چوبی در این بخش از ساحل تا دریا ادامه دارد و مکانی مناسب برای پیاده‌روی و مشاهده غروب خورشید است.

در کنار اسکله کیش می‌توانید دوچرخه‌سواری را تجربه کنید. همچنین در بخشی از اسکله سکوهای ماهیگیری وجود دارد. برای صرف ناهار یا شام نیز انتخاب‌های گسترده‌ای دارید و کافه‌های بسیار باکیفیتی در این بخش از جزیره کیش قرار دارد.

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، می‌توانید بلیط هواپیما را از آژانس گردشگری طاها گشت تهیه کنید. آژانس هواپیمایی طاها گشت سال‌ها است در زمینه فروش بلیط هواپیما و تورهای گردشگری فعالیت می‎‌کند و بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد.

لذت تماشای غروب در کنار کشتی یونانی؛ مهم‌ترین نماد کیش

کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش است و در پاسخ به سوال «کیش کجا بریم» باید عنوان کنیم، قطعا کشتی یونانی یکی از بهترین مقاصد گردشگری کیش محسوب می‌شود. کشتی یونانی در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و به نمادی از کیش تبدیل شد.

علت به گل نشستن کشتی یونانی همچنان مشخص نیست، اما در زمانی که این کشتی به گل نشست؛ تلاش‌های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد. هیچ‌کدام از تلاش‌ها جواب نداد و در نهایت کشتی یونانی در همان مکان ماندگار شد.

اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، در هنگام غروب خورشید به کشتی یونانی سر بزنید تا بهترین عکس‌های سفرتان را از جزیره کیش تهیه کنید. توجه داشته باشید بهترین قیمت تورهای کیش را می‌توانید از آژانس هواپیمایی طاها گشت تهیه کنید. طاها گشت یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی است که بهترین خدمات را در زمینه تورهای داخلی و خارجی به گردشگران ارائه می‌دهد.

ساحل سیمرغ؛ لذت پاراسل‌سواری در ساحلی زیبا و دل‌نشین

پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش، به‌عنوان یکی از بهترین ساحل‌های جزیره کیش شناخته می‌شود. نماد ساحل سیمرغ مجسمه سفیدی است که مردی را با ریش‌های بلند نشان می‌دهد. پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته و ساحل مرجانی بی‎نظیری دارد. پارک ساحلی سیمرغ به‌دلیل نزدیکی به مراکز خرید و پاساژهای جزیره کیش بسیار پرطرفدار است.

امکانات بسیار گسترده‌ای در ساحل سیمرغ وجود دارد.

اگر به‌دنبال تفریحات دریایی مانند جت اسکی، بنانا، پاراگلایدر، شاتل یا غواصی هستید، ساحل سیمرغ می‌تواند بهترین انتخابتان باشد. همچنین ساحل سیمرغ بهترین و جذاب‌ترین پاراسل کیش را در اختیارتان قرار می‌دهد. پاراسل وسیله‌ای است که با طناب به قایق‌های تفریحی وصل می‌‌شود و بین هوا و دریا به‌وسیله چتر معلق خواهید بود. البته ناگفته نماند ساحل سیمرغ آلاچیق‌های بسیار زیبایی دارد و در مسیر پیاده‌روی این ساحل زیبا نیز می‌توانید قدم بزنید.

ساحل سیمرغ؛ لذت پاراسل‌سواری در ساحلی زیبا و دل‌نشین

پارک آبی اوشن؛ لذت تفریح در یکی از بهترین پارک‌های آبی ایران

در پاسخ به سوال «کیش کجا بریم» باید عنوان کنیم، پارک آبی اوشن یکی از مقاصد جذاب توریستی جزیره کیش است که در سفر به این مقصد، حتما باید آن را تجربه کنید. مجموعه پارک آبی اوشن در سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شد و به‌عنوان اولین مجموعه پارک آبی روباز ایران شناخته می‌شود.

بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در پارک آبی اوشن وجود دارد و دستگاه‌های کاملا مدرن و به‌روز وظیفه تصفیه آب این مجموعه را برعهده دارند. پارک آبی اوشن در حقیقت تم پارک است. تم پارک‌ها به‌مانند داستان‌هایی هستند، که گردشگران در آن وجود دارند و در هر بخشی از پارک آبی اوشن داستانی جذاب را مشاهده خواهید کرد.

پارک آبی اوشن؛ لذت تفریح در یکی از بهترین پارک‌های آبی ایران

لذت خرید از مدرن‌ترین مراکز خرید کیش

یکی از قسمت‌های جذاب هر سفر، خرید است. مراکز خرید بسیار فراوانی در جزیره کیش وجود دارد که می‌توانید طبق بودجه‌ای که در نظر دارید، از آن‌ها خرید کنید. در مراکز خرید کیش بهترین پوشاک ایرانی و خارجی موجود است. همچنین فروشگاه‌های بسیاری در این مراکز وجود دارد که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های معتبر خارجی را به‌فروش می‌رساند.

بازارها و پاساژهای بسیاری در جزیره کیش وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز خرید دامون، مرکز تجاری سارینا، مجتمع تجاری مرجان، بازار مروارید و بازار مریم اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای خرید لوازم خانگی و الکتریکی که باید گارانتی داشته باشند، به مراکز خرید معتبر کیش مراجعه کنید. برخی از افراد سودجو لوازم خانگی تعمیر شده را با کالای نو عوض می‌کنند و خریداران نیز از این بابت هیچ اطلاع ندارند.

سفر به جزیره کیش؛ با تورهای گردشگری طاهاگشت

در این مقاله به سوال «کیش کجا بریم» پاسخ دادیم و در رابطه با جاهای دیدنی کیش صحبت کردیم. جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی ایران است که معمولا در کلیه فصل‌ها گردشگران بسیاری به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. امکانات رفاهی و سرگرمی‌های ویژه جزیره کیش موجب استقبال همه جانبه گردشگران شده است.

توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به جزیره کیش را داشتید، حتما از خدمات گردشگری آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. طاهاگشت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی کشور است که بهترین خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می‌دهد. برای مشاهده کلیه تورها و خدمات مسافرتی آژانس هواپیمایی طاهاگشت به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=96822
van

سمیرا ابریشمی

دلیل خنده های هر روزه ام آشنایی با تیم این تودی و فرهنگ گردشگریه که البته تجربیات خود در سفرهای متعدد باعث شده زندگی روتین و شادی داشته باشم .

مطالب مرتبط
بهترین تفریحات کیش که باید دید!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
تم پارک انیمیشن استودیو کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
نینجا پارک ترامپولین کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس