aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > ایرانگردی > جاهای دیدنی ایران > جاهای دیدنی کیش > قیمت تفریحات آبی در کیش با راهنمای گردشگری

قیمت تفریحات آبی در کیش با راهنمای گردشگری

قیمت تفریحات آبی در کیش
ezgif-1-eca2962dc6

یکی از مهم ترین جاهای دیدنی و تفریحی در جزیره کیش تفریحات ابی آن است، قیمت تفریحات آبی در کیش را در این پست همراه با آدرس و راهنمای بازدید برای شما تهیه کرده ایم، جزیره کیش یکی از مهم ترین مناطق توریستی در ایران می باشد که سالیانه بالغ بر ۲۰ میلیون نفر از آن بازدید به عمل می آورند، در پست های قبلی به معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری کیش یعنی شهر حریره، شهر کاریز، جزیره هندورابی و مراکز خرید کیش پرداختیم و در این مطلب برای شما آدرس و قیمت تفریحات آبی در کیش را تهیه شده است، همراه این تودی باشید.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

باید به این نکته توجه داشته باشید که نرخ های تهیه شده در فصول مختلف سال متغیر بوده، به عنوان مثال هزینه این بازی ها در فصل پاییز و زمستان ارزانتر از تابستان و بهار بوده و به همین منوال اگر از کارت های تخفیف موجود در هتل های و آژانس های مسافرتی استفاده کنید می توانید از تخفیفات استثنایی تا ۸۰ درصد استفاده کنید.

بهترین تایم برای مراجعه به تفریحات آبی زیر در جزیره کیش به طور میانگین در بین ساعت های ۹ صبح الی ۱۷ می باشد، همچنین خدمات متونعی همچون فیلمبرداری و عکس برداری در حین بازی ها برای مسافران عرضه می شود که نرخ آن سوای از قیمت تفریحات آبی در کیش می باشد، حال به معرفی مهم ترین و برترین تفریحات آبی در کیش خواهیم پرداخت.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

مراکز غواصی کیش | Kish Water Entertainment

یکی از مهم ترین تفریحات آبی در بین گردشگران غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس است، مراکز مختلفی در مناطق مختلف ساحلی جزیره کیش مشغول ارائه خدمات غواصی با امکانات مدرن هستند که مهم ترین آن ها سایت های غواصی بیگ گورال و پارک ژوراسیک که در این سایت ها شما می توانید از غواصی های اسنورکلینگ، نایت دایو، غواصی در شب استفاده کنید.

سایت غواصی ساترن کرک

سایت غواصی ساترن کرک در بخش جنوبی جزیره کیش که در آن باید کمی از لحاظ غواصی دارای دانش بیشتری باشید چون عمق و شرایط آبی در این سایت بسیار سخت می باشد، سایت کشتی داما که در سال ۸۵ شمسی به دلایل نامعلومی در آب دریا نشست کرده و سپس به طور کامل غرق شد، امروزه در این سایت شما می توانید تا عمق ۳۴ متری زیر آب غواصی کنید و زندگی آبزیان دریایی این منطقه را از نزدیک تماشا کنید.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

سایت غواصی کلبه هور

سایت غواصی کلبه هور که در بخش غربی جزیره قرار دارد یکی دیگر از شرکت های برتر در زمینه غواصی می باشد، شما در این سایت می توانید در دو نوع غواصی ابتدایی و غواصی حرفه ای مشغول تفریح شوید، سایت غواصی کشتی یونانی، این سایت دقیقا در جنل کشتی یونانی کیش قرار دارد و شما می توانید در آن از خدمات غواصی و اسنورکلینگ استفاده کنید و آخری سایت.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

سایت غواصی سمبارون

سایت غواصی سمبارون است، این سایت در بین جزیره کیش و جزیره هندورابی قرار دارد و محل شگفت انگیزی برای عاشقان جاندارن آبی می باشد.، از امکانات موجود در سایت سمبارون که ۱۱ کیلومتر از کیش فاصله دارد و برای مراجعه به آن باید با قایق خود را به این سایت برسانید می توان به غواصی حرفه ای، آماتور، غواصی اسنورکلینگ و نایت دایو اشاره کرد.

به طور میانگین قیمت غواصی در کیش ۵۰ هزار تومان به ازای ۲۰ دقیقه غواصی و ۳۰ دقیقه آموزش می باشد.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

قوانین غواصی در سایت های کیش

نیازی به آشنا بودن با شنا نیست، در صورت داشتن مریضی های خاص از جمله قلبی و عروقی و فشار خون باید مربیان را از این مورد آگاه کنید، تجهیزات غواصی به طور رایگان برای استفاده به مدت مشخص به هر شرکت کننده عرضه می شود، در تمامی سایت ها بخش غواصی آقایان و بانوان از یکدیگر جدا می باشد.

انواع مختلف غواصی 

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

غواصی اسنورکلینگ در کیش

قطعا در تصاویر گردشگری دیده ای یک غواصی دقیقا به روی سطح آب همراه با یک لوله تنفسی مشغول شنا است، این نوع غواصی را اسنورکلینگ می گویند و شما می توانید در سطح آب به تماشای جانداران دریایی بپردازید.

غواصی نایت دایو در کیش

از معنای این بخش مشخص است که غواصی در طول شب انجام می شود، به این نوع غواصی نایت دایو می گویند.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

عکاسی میکرو در کیش

این نوع عکاسی در در نزدیک ترین فواصل از هدف شما انجام می شود و برای آن یناز به یک دوربین عکاسی ویژه است که در فشار زیر آب تحمل وزن آب را داشته باشد، دوربین های عکاسی میکرو در برخی سایت های غواصی کیش ارائه می شوند.

مراکز جت اسکی کیش

دیگر جاذبه مورد توجه مسافرانی ایرانی و خارجی در جزیره کیش جت اسکی می باشد، سایت های اجاره جت اسکی که تعداد آنها بیش از یکصد عدد است در اکثر سواحل زجیره کیش از جمله اسکله بزرگ تفریحی این جزیره برقرار می باشند و شما می توانید با مراجعه به آنها در مدت زمان مشخص جت اسکی را اجاره کنید.

قیمت اجاره جت اسکی در کیش به طور میانگین ۴۰ خزار تومان به ازای هر ۱۵ دقیقه می باشد.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

قوانین استفاده از جت اسکی در کیش

خوب برای استفاده از جت اسکی باید از قوانین موجود از آن استفاده کنید، مهم ترین آنها اگر وزن شما بیشتر از ۹۰ کیلوگرم باشد باید تک نفره سوار بر جت اسکی شوید، در محدوده مشخص شده هر سایت جت اسکی را برانید، با نزدیک شدن قایق های دیگر باید مسیر خود به سرعت تغییر دهید و نزدیک آنها نشوید.

در صورت بروز حادثه و معکوس شدن جت اسکی در آب باید سریعا دسته فرمان آن را آزاد کنید تا خود جت اسکی به صورت خودکار به حالت اولیه بازگردد، در هنگام دور زدن با جت اسکی باید سرعت خود را به حداقل برسانید و در تمایم سایت ها استفاده از کلاه های ایمنی و جلیقه های نجات برای هر نفر الزامیست.

قیمت تفریحات آبی در کیش قیمت تفریحات آبی در کیش

مراکز اسکی روی آب کیش

دیگر جای تفریحی جزیره کیش مراکز و  سایت های اسکی روی آب است، معمولا مسافران آن را به کیبل اسکی می شناسند، در این تفریح آبی شما توسط یک قایق موتوری با سرعت بین ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت به روی آب کشیده می شود، جالبه بدونید جزیره کیش در ایجاد سایت کیبل اسکی در خاورمیانه رکوردار است و به عنوان اولین منطقه توریستی دارای سایت کیبل اسکی شناخته می شود، البته اسکی روی آب با کیبل اسکی دو تفریح مختلف است، این سایت در جنب اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش قرار دارد.

هزینه کیبل اسکی و اسکی روی آب در کیش به ازای هر بیست دقیقه ۵۰ هزار تومان به طور میانگین می باشد.

پارک آبی تم پارک اوشن

تم پارک اوشن اولین پارک آبی روباز در ایران در جزیره کیش افتتاح گردیده است، شما می توانید با مراجعه به آن از تفریحات آبی موجود دراین پارک ابی مدرن استفاده نمایید.

قیمت بلیت پارک آبی تم پارک اوشن کیش ۱۰۰ هزار تومان می باشد و ورود به ان برای آقایان در روزهای زوج + جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ و در روزهای فرد برای بانوان از ساعت ۱۰ الی ۱۶ می باشد.

زیر دریایی کیش

اگر اهل سفر بدون یخش شدن به زیر آب هستید می توانید از زیر دریایی کیش استفاده کنید و تا عمق ۵ متری به زیر آب های نیلگون خلیج همیشه فارس مراجعه کنید تا زندگی جانداران دریایی از جمله لاک پشت های پوزه عقابی را از نزدیک تماشا کنید.

قیمت زیردریایی کیش به ازای هر ۴۰ دقیقه ۴۰ هزار تومان می باشد و در ساعت های ۱۰ الی ۱۶ می توانید به این سایت تفریحی مراجعه کنید.

پاراسل کیش

پارسال از دیگر تفریحات آبی در کیش می باشد که در آن هر شرکت کننده توسط یک چتر پروازی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود و در این هنگام شرکت کننده تا ارتفاع ۱۰۰ متری اوج میگیرد و تمام منظره جزیره کیش را از نزدیک می توانید تماشا کنید.

قیمت پاراسل کیش به ازای هر ۳۰ دقیقه ۷۰ هزار تومان می باشد.

قیمت تفریحات آبی در کیش

مراکز قایق سواری کیش

یکی از ساده ترین و در عین حال قدیمی ترین تفریحات آبی ، قایق سواری می باشد، شما می توانید در اکثر سواحل مشهور جزیره کیش از جمله اسکله بزرگ تفریحی با اجاره قایق ها به تماشای خلیج فارس بروید.

  • هزینه قایق های تندرو به ازای هر ۳۰ دقیقه ۴۰ هزار تومان 
  • هزینه قایق های دو موتور به ازای هر ۳۰ دقیقه ۶۰ هزار تومان
  • هزینه قایق های پدالی به ازای هر ۲۰ دقیقه ۱۵ هزار تومان
  • هزینه قایق های پارویی به ازای هر ۳۰ دقیقه ۲۰ هزار تومان
  • هزینه قایق های بادبانی به ازای هر ۳۰ دقیقه ۱۰۰ هزار تومان
  • هزینه قایق های کف شیشه ای به ازای هر ۳۰ دقیقه ۱۵ هزار تومان

سایت های ماهیگیری کیش

سایت های ماهیگیری کیش هم تفریحی خاص برای گردشگران جزیره است، شما می توانید با مراجعه به سایت های ماهیگیری و دریافت خدمات از آنها مشغول به ماهیگری شوید.

هزینه ماهیگیری به صورت به روی یک قایق به ازای ۳ ساعت ۱۰۰ هزار تومان

هزینه ماهیگیری فانتزی که در آن توسط یک نرخ مقاوم و یک دستگاه و قلاب ماهی تا عمق ۲۰۰ متری خلیج فارس می رود تا پس از شکار و عکس برداری توسط شرکت کننده دوباره ازاد سازی شود، ۳۰۰ هزار تومان برای یک تا ۳ نفر به طور همزمان در ۳ ساعت می باشد.

سایت های شاتل کیش

شاتل یکی دیگر از تفریحات آبی در کیش می باشد که در آن شما همراه چند نفر دیگر سوار بر قایق بادی شده و توسط یک قایق تندرو دیگر به روی آب کشیده می شود، سرعت شما در شاتل برخی اوقات به ۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

هزینه استفاده از شاتل به ازای هر ۲۰ دقیقه ۳۰ هزار تومان است.

قایق بنانا

از نام این تفریح مشخص است و همچنین در تصاویر قابل رویت است که در این بازی شما سوار بر یک موز بادی خواهید شد و با سرعت بالا توسط یک قایق تندرو دیگر به روی آب کشیده می شوید، برای استفاده از بنانا باید بین ۳ تا ۴ نفر به روی یک بنانا بنشینید .

هزینه استفاده از بنانا به ازای هر ۲۰ دقیقه ۳۰ هزار تومان است.

معرفی کشتی های تفریحی کیش

در جزیره کیش کشتی های بزرگ و کوچک تفریحی وجود دارد که در آنها برنامه شاد، جنگ، موسیقی، سرو نوشیدنی و غذا انجام میگیرد، تعداد آنها بسیار زیاد است و مهم ترین این کشتی های تفریحی به شرح زیر می باشد :

  • کشتی تفریحی رانیا با خدمات غذا، نوشیدنی، جنگ و عرضه شخصی با قیمت ۶۰ هزار تومان برای دو ساعت.
  • کشتی تفریحی طوطیا که کف آن تماما از جنس شیشه بوده و شما می توانید خلیج فارس را تماشا کنید با قیمت ۳۵ هزار تومان به ازای دو ساعت.
  • کشتی تفریحی دنا در سه طبقه مختلف با قیمت ۶۰ هزار تومان به ازای ۲ ساعت.
  • کشتی تفریحی نوید با سه طبقه در بخش های شخصی و عرشه وی ای پی با قیمت ۸۰ هزار تومان به ازای دو ساعت.
  • کشتی تفریحی سیمرغ با کف شیشه ای و رویت دریا با قیمت ۳۵ هزار تومان به ازای دو ساعت.
  • کشتی تفریحی اوستا در سه طبقه با خدمات مختلف با قیمت ۸۰ هزار تومان به ازای دو ساعت.
  • کشتی تفریحی ستاره با جداره هایی شیشه ای در عمق ۳ متری و قیمت ۳۵ هزار تومان به ازای دو ساعت.

فلای بورد کیش

فلای بورد از بهترین تفریحات آبی در کیش محسوب می شود که این روزها طرفداران فراوانی دارد فلای بورد می باشد، شما می توانید با پدال های موجود حرکت رو به جلو و جهات مختلف را به روی یک شیلنگ ۲۰ متری تا ارتفاع ۳۰ متری آب انجام دهید.

قیمت فلای بورد کیش ۱۳۰ هزار تومان به ازای ۱۵ دقیقه می باشد.

معرفی کایت بورد کیش 

در این بازی شما به روی یک کایت که شبیه به تخته موج سواری است قرار میگیرد و از کمر به یک چتر پروازی متصل می گردید تا بوسیله نیروی باد و آب همزمان علاوه بر پرواز به روی اب کایت سواری کنید.

قیمت کایت بورد کیش به ازای ۳۰ دقیقه ۸۰ هزار تومان است.

سایت های اسکوتر غواصی

از دیگر تفریحات آبی در کیش می توان به اسکوتر غواصی که شما به وسیله وسایل غواصی + یک موتور پیشرونده به زیر اب هدایت می شوید.

قیمت اسکوتر غواصی به ازای ۳۰ دقیقه ۱۳۰ هزار تومان است.

معرفی پلاژهای تفریحی 

در جزیره کیش پلاژهای تفریحی متعددی برای استفاده آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است، شما می توانید در این پلاژها حمام آفتاب بگیرید و یا دوش آب شیرین در مناطق روباز، با حتی به روی تخته خواب به استراحت بپردازید و یا از رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های موجود غذا و نوشیدنی تهیه کنید و همزان در سواحل به شنا و یپاده روی بپردازید.

میانگین قیمت پلاژها در کیش ۱۰ هزار تومان است.

سایت های بیگ بال 

بیگ بال نوع دیگری از بازی های ابیست که در آن هر شرکت کننده در یک توپه هوا از جنس پلاستیک قرار میگیرد و به روی آب با دیگران به مسابقه می پردازد.

قیمت بیگ بال کیش به ازای هر ۱۵ دقیقه ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

سایت بادی مارینای 

سایت بادی مارینای کیش در یک محیط ۳ هزار متر مربعی بر روی آب های خلیج فارس افتتاح گردیده است، این اولین بادی مارینا در ایران می باشد که در آن شما می توانید به روی تشک های بادی روی آب قدم بزنید و به انجام حرکات آکروباتیک بپردازید و همچنین از سرسره های موجود در پارک استفاده کنید و به درون آب شیرجه بزنید.

قیمت بادی مارینا کیش به ازای هر ساعت ۵۰ هزار تومان است.

سخن پایانی

شما می توانید آدرس تمامی این تفریحات را از لابی هتل ها و یا راننده های تاکسی در جزیره کیش سوال کنید و بدون نیاز به اتلاف وقت به هرکدام از این سایت ها مراجعه کنید، همچنین می توانید تجربیات، سوالات و نظرات خود را از تفریحات ابی در جزیره کیش در بخش زیر کامنت کنید .


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://intoday.ir/?p=8975
van

ترلان کمیلی

بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی

مطالب مرتبط
اسکله و لندیگراف بندر آفتاب به کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی و شهر مشاغل کیدز لند کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
تم پارک انیمیشن استودیو کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
نینجا پارک ترامپولین کیش
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
شهربازی موضوعی هتل زامبی کیش
کوروش ابریشمی
1 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام این قیمت ها جدید هستند ؟ روشون میشه حساب کرد ؟

بله به غیر از روزهای نوروز میشه حساب کرد

دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس