aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
Vahdat Park Mashhad

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد
ezgif-1-eca2962dc6

پارک وحدت مشهد از پارک‌های نزدیک حرم امام رضا و یکی از مراکز برپایی چادر مسافرتی در مشهد محسوب می شود، بوستان وحدت واقع در بلوار وحدت ، بعد از خیابان ۱۷ شهریور که برای رسیدن به بلوار وحدت می توانید از خیابان‌های زیر گذر حرم به سمت خیابان نواب صفوی، از بلوار امت به سمت بلوار وحدت و یا از بلوار ولایت به سمت بلوار وحدت به آن دسترسی داشته باشید. همچنین دریاچه قایق رانی بوستان وحدت هم در نیمه اول سال با قایق پدالی محل خوبی برای تفریح همراه دوستان یا اعضای خانواده است. اینجا مناسب پیک نیک، شب نشینی و برپایی چادر در نزدیکی حرم بشمار می رود.

شهربازی پارک وحدت

شهربازی پارک وحدت هم جز تفریحات نزدیک حرم امام رضا بوده که در آن وسایل تفریحی زیادی برای همه رده‌های سنی تعبیه شده است، جالب است بدانید پارک وحدت یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مشهد با زمین‌های ورزشی متعدد، محل پیک نیک، پیاده روی در کنار فضای سبز دل انگیز است، پارک وحدت به وسعت ۲۰ هکتار در حاشیه بلوار وحدت در شرق شهر مشهد قرار دارد.

امکانات پارک وحدت

پارک وحدت دارای امکانات سیاحتی، تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز، دریاچه مصنوعی، آب نما و آبشار، تئاتر و سینما‌های تابستانی و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز، شطرنج، زمین‌های ورزشی و زمین اسکیت و … می‌باشد. پارک وحدت جزء مناطق گردشگری مشهد هم می‌باشد. پارک وحدت همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران بوده است.

نزدیک‌ترین مترو به پارک وحدت مشهد

پارک وحدت پارک موضوعی زیارت هم می‌باشد به دلیل نزدیکی این پارک به حرم مطهر، زائران زیادی جهت استراحت و تفریح به این منطقه می آیند، نزدیک‌‌ترین ایستگاه مترو به پارک وحدت مشهد، ایستگاه متروی بیمارستان فارابی بوده که از آن محل تا این بوستان مسافتی دویست متری را می توانید پیاده یا یک کورس تاکسی طی کنید.

نقشه بوستان وحدت

اگر با خودروی سواری قصد مراجعه به این محل را دارید می توانید از نقشه پارک وحدت مشهد در ابتدای مطلب کمک بگیرید تا براحتی با نرم افزارهای مسیریاب آن را مسیریابی کنید و خودروی وساری خودتان را در پارکینگ پارک وحدت و یا پارکینگ عباسقلی خان استفاده کنید که البته این دو محل شامل هزینه ساعتی می شوند و در شب‌های تابستان خیلی مواقع تکمیل ظرفیت می شوند.

جاهای دیدنی نزدیک پارک وحدت

همچنین از جاهای دیدنی مشهد نزدیک پارک وحدت می توان به خانه تاریخی داروغه، مجتمع تجاری آرمان، مرکز خرید آسمان یک و دو و صدها پاساژ دیگر در حوالی خیابان هفده شهریور اشاره کرد که همگی با مقداری پیاده روی قابل بازدید هستند، منتظر امتیاز و نظرات شما درباره بوستان وحدت مشهد هستیم.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=65140
van

فاطمه لایقی

مطالب مرتبط
پارک حشرات تهران
کیوان ناصر
4 دیدگاه
30 تا از بهترین پارک های تهران که باید دید!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
مجتمع کامپیوتر تک مشهد
کوروش ابریشمی
10 دیدگاه
Museum of Faruj موزه مردم شناسی شهر فاروج در استان خراسان شمالی
مریم عظیمی
0 دیدگاه
Quchan Anthropology Museumموزه مردم شناسی شهر قوچان در استان خراسان رضوی
مریم عظیمی
0 دیدگاه
Quchan passenger terminal پایانه مسافربری شهر قوچان
مریم عظیمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
ساعت دسترسی : شبانه روزی
هزینه ورودی : رایگان
ثبت شده در : از وسیع‌ترین پارک‌های مشهد با 20 هکتار مساحت
نوع کاربری : پارک، شهربازی، زمین ورزشی، پیک نیک
توضیحات بیشتر
موارد تفریحی : پیاده روی، کمپینگ، شهربازی، شب گردی
امکانات رفاهی : سرویس بهداشتی، کافه، آنتن دهی موبایل، فضای سبز، غرفه صنایع دستی، نمازخانه، نیمکت، آلاچیق
ملزومات سفر : موبایل، کارت بانکی، کفش راحتی، زیرانداز، عینک و کلاه آفتابی، آب آشامیدنی، وعده های غذایی، لوازم سرگرمی
اطلاعات تماس
آدرس : خراسان رضوی، مشهد، میدان 17 شهریور، بلوار وحدت، بوستان وحدت