aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > اخبار گردشگری > اکسپو سیتی دبی میزبان جشن و افطار رمضان ۲۰۲۴

اکسپو سیتی دبی میزبان جشن و افطار رمضان ۲۰۲۴

اکسپو سیتی دبی میزبان جشن و افطار رمضان 2024
ezgif-1-eca2962dc6

اکسپو سیتی دبی میزبان جشن و افطار رمضان ۲۰۲۴ میلادی خواهد بود، از بهترین جاهای دیدنی دبی در ماه رمضان مجموعه نمایشگاهی و گردشگری اکسپو سیتی دبی می‌باشد که بخش‌های تفریحی، نمایشی، نمایشگاهی و فرهنگی زیادی در طول سال در آن برگزار می‌شود، در برنامه های رمضان اکسپو سیتی دبی با زرق و برق بیشتری نسبت به سال گذشته به روزانه از اول تا ۳۰ ماه رمضان و تعطیلات عید فطر دبی برگزار خواهد شد.

اکسپو سیتی بهترین جای دبی در افطار

هلدینگ حی رمضان شما را با تجربه منحصر به فرد در اکسپو سیتی دعوت می‌کند، شرکت گردشگری الوصل پلازا امسال برای جشن گرفتن ماه رمضان به شیوه‌ای خاص و سنتی‌تر آماده می‌شود، از هنر و صنایع دستی امارات تا نمایش‌های طنر و سرگرمی کودکان و نوجوانان با تم نوستالژیک روزانه از یک ساعت مانده به افطار تا پاسی از شب و نزدیکی سحر برگزار خواهد شد.

بازارچه سنتی و صنایع دستی اکسپو سیتی در رمضان

از دیگر رویدادهای اکسپو سیتی در رمضان احداث بازار آرتیسانال با صدها کیوسک و غرفه مختلف و رنگارنگ است، در این بازار شما با موسیقی، تصاویر قدیمی و فرهنگ کهن بادیه نشینان اماراتی آشنا خواهید شد و در کنار آن می‌توانید برای افطار صدها غذای سنتی اماراتی، سوغات و صنایع دستی امارات در کنار محصولات دیگر خریداری کنید.

استخر مانستر اکسپو سیتی در رمضان

همچنین یک بخش تفریحی و هیجانی در این رویداد برای افراد بالای ۱۲ سال ایجاد شده با نام مانستر که در یک استخر بزرگ شرکت کنندگان باید از روی موانع مختلف عبور کنند تا در کمترین زمان ممکن به خط پایان برسند و روزانه به نفرات برنده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

شهربازی مجیک پلنت اکسپو سیتی ویژه ماه رمضان

شهرباز مجیک پلنت در اکسپو سیتی یک سالن بزرگ را از آن خود کرده و در آن انواع لوازم تفریحی و هیجانی مناسب همه سنین بویژه کودکان دایر شده است، انواع ماشین‌های کوبنده، بازی های دیجیتالی، بازی های واقعیت مجازی، تیراندازی، پرتاب توپ، ترامپولین، پینت بال، بازی های ورزشی و یک ترن کوچک از جمله بخش‌های این شهربازی خواهد بود که فقط در ۳۰ روز ماه رمضان در اکسپوسیتی دایر می‌شود.

قیمت بلیط اکسپو سیتی دبی ۲۰۲۴

قیمت بلیط اکسپو سیتی دبی در رمضان ۲۰ درهم می‌باشد که البته بلیط شهربازی، بازار و قسمت‌های مختلف داخل این مجموعه گردشگری بین ۴۰ تا ۱۵۰ درهم است، کودکان زیر ۵ سال هم می‌توانند رایگان وارد اکسپو سیتی شوند، در بین فستیوال های دبی در سال ۲۰۲۴ این جشن رمضان در اکسپو سیتی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحات خانوادگی در دبی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود. ( منبع: سایت اکسپو سیتی دبی)


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://intoday.ir/?p=109227
van

امیر رضا شاهرخی

مطالب مرتبط
ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
پرواز رشت به اصفهان برقرار شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
جمعیت ایرانیان مقیم امارات در سال 2024
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
پربازدیدترین مکان جهان در سال 2023!
مریم عبداللهی
0 دیدگاه
40% تخفیف پارک آبی وایلد وادی دبی در نوروز
امیر رضا شاهرخی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس