aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > راهنمای سفر > قوانین فرودگاهی > فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟

فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟

فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟
ezgif-1-eca2962dc6

فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟ جدول پروازهای هفتگی فرودگاه رشت همراه با برنامه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه سردار جنگل رشت تنها فرودگاه استان گیلان را مشاهده می‌کنید، در حال حاضر در تاریخ فروردین ۱۴۰۳ فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به ۹ شهر شهر داخلی و ۲ شهر خارجی پروازهای منظم هفتگی دارد که به غیر از فصل زمستان که شرایط جوی نا مساعد زیادی در رشت رخ می‌دهد و خیلی از پروازها کنسل می‌شوند، در سایر ماه‌های سال از فرودگاه رشت به شهرهای دیگر ایران پروازهای منظمی انجام می‌شوند که به شرح زیر می‌باشند:

جدول پروازهای هفتگی فرودگاه رشت

  • برنامه پروازهای فرودگاه رشت به تهران و پروازهای تهران به رشت: همه روزه در یک یا دو پرواز به صورت رفت و برگشت بین فرودگاه مهرآباد و فرودگاه رشت انجام می‌شود.
  • برنامه پروازهای فرودگاه رشت به شیراز و پروازهای شیراز به رشت: روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته پرواز رشت به شیراز انجام می‌شود و در همین روزها هم پرواز شیراز به رشت انجام می‌شود.
  • برنامه پرواز رشت به کیش و پروازهای کیش به رشت: روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته پرواز رشت به کیش انجام می‌شود و در همان روزها پرواز کیش به رشت انجام می‌شود ( در برخی هفته‌ها هم روزهای سه شنبه هم پرواز وجود دارد که بستگی به تقاضای مسافران دارد)
  • برنامه پروازهای فرودگاه شت به بندرعباس و پرواز بندرعباس به رشت: روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پروازهای رشت به بندرعباس و در همین روزها پرواز بندرعباس به رشت برگزار می‌شود ( در ایام عید نوروز پروازهای رشت به بندرعباس و بالعکس همه روزه برگزار می‌شود)
  • برنامه پرواز فرودگاه رشت به عسلویه و پرواز عسلویه به رشت: روزهای یکشنبه و پنجشنبه پروازهای رشت به عسلویه و در همین روزها پرواز عسلویه به رشت انجام می‌شود.
  • برنامه پرواز فرودگاه رشت به اهواز و روز پرواز اهواز به رشت: فقط در روزهای جمعه هر هفته پروازهای رشت به اهواز و در همین روز پرواز اهواز به رشت انجام می‌شود.
  • برنامه پروازهای فرودگاه رشت به اصفهان و روزهای پرواز اصفهان به رشت: روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته پروازهای رشت به اصفهان و اصفهان به رشت صورت می‌گیرد.
  • برنامه پروازهای فرودگاه رشت به مشهد و روزهای پرواز مشهد به رشت: روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه پروازهای رشت به مشهد و در همین روزها پروا مشهد به رشت انجام می‌شود ( در ایام عید نوروز پرواز رشت به مشهد و مشهد به رشت همه روزه در ۴ نوبت انجام می‌شود)

برنامه پروازهای خارجی فرودگاه رشت

  • برنامه پروازهای رشت به نجف و پرواز نجف به رشت: فقط روزهای پنجشنبه هر هفته پرواز رشت به نجف و پرواز نجف به رشت انجام می‌شود ( در ایام محرم و صفر دو پرواز دیگر هفتگی بین فرودگاه رشت و فرودگاه نجف اشرف در عراق اضافه می‌شود)
  • برنامه پروازهای فرودگاه رشت به استانبول و پرواز استانبول به رشت: در ایام تعطیلات عید نوروز دو پرواز هفتگی بین فرودگاه رشت و فرودگاه استانبول انجام می‌شود و سایر روزهای سال هیچ پروازی در این مسیر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=110113
van

کوروش ابریشمی

اینکه رشته نرم افزار خوندم و هیچ کمکی تو زندگی بهم نکرد داشت نا امیدم می کرد تا بعد از آزمون و خطاهای متعدد با شغل گردشگری آمیخته شدم ، همین که به کارم علاقه دارم ایزد رو شکر می کنم هر روز.

مطالب مرتبط
هزینه عوارض خروج از کشور سال 1403
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
پرواز رشت به اصفهان برقرار شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
جمعیت ایرانیان مقیم امارات در سال 2024
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
پربازدیدترین مکان جهان در سال 2023!
مریم عبداللهی
0 دیدگاه
40% تخفیف پارک آبی وایلد وادی دبی در نوروز
امیر رضا شاهرخی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس