aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > اخبار گردشگری > ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!

ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!

ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!
ezgif-1-eca2962dc6

ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی شد! مرکز خرید ایران مال از لحاظ مساحت بزرگتر از دبی مال و استانبول مال است و رکورد بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا در سال ۲۰۲۳ میلادی را از آن خود کرد، گرچه خیلی از فازهای بازار بزرگ ایران یا همان ایران مال ماننده هتل ۵ ستاره و پارک آبی آن افتتاح نشده است، اما امروزه با اعلام رسمی سایت گینس، در بین پنج مال برتر و بزرگ جهان در رتبه اول قرار گرفت تا نام ایران در بین بهترین مراکز خرید جهان قرار بگیرید. همچنین بزرگترین آبنمای موزیکال ایران با نام آبنمای موزیکال ایران مال هم در این مجموعه قرار دارد که در کنار شهربازی ایران مال از پر بازدیدترین جاهای دیدنی ایران مال می‌باشند.

مساحت ایران مال چقدر است؟

ایوان اشراق ایران‌مال

مساحت کلی مجموعه بازار بزرگ ایران یا ایران مال برابر با ۱.۹۵۰.۰۰۰ هزار متر مربع است که در سال ۱۳۹۷ خورشیدی فاز اول آن افتتاح شد و در سال ۱۳۹۹ خورشیدی هم فاز دوم آن به طور رسمی به روی مردم و گردشگران بازگشایی شد، سرمایه گذار اصلی ایران مال بانک آینده است که این پروژه عظیم در منطقه ۲۲ تهران را با سرمایه ۲۲ هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رساند.

ایران مال چند مغازه دارد؟

باغ‌رستوران ملل ایران‌مال

تعداد مغازه های ایران مال ۷۰۸ واحد تجاری فروشگاهی است که در بخش‌های مختلف آن فعالیت دارند، از لحاظ قیمتی اجناس و کالاهای موجود در فروشگاه و مغازه های ایران مال جز اجناس لاکچری و گران قیمت ایران بشمار می‌روند که بیشتر برای افرادی که دنبال خرید از برندهای با کیفیت هستند، مناسب است.

جاهای دیدنی و تفریحات ایران مال

باغ ماهان ایران‌مال

ما قبلا در این تودی تمام بخش‌های دیدنی و تفریحی ایران مال و معروف‌ترین برندهای ایران مال را معرفی کردیم، در این بخش به طور خلاصه با نام این مکان‌های معروف در ایران مال آشنا خواهید شد که اگر روی هر کدام کلیک کنید، وارد صفحه معرفی همان مجموعه و برند خواهید شد:


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://intoday.ir/?p=110235
van

کوروش ابریشمی

اینکه رشته نرم افزار خوندم و هیچ کمکی تو زندگی بهم نکرد داشت نا امیدم می کرد تا بعد از آزمون و خطاهای متعدد با شغل گردشگری آمیخته شدم ، همین که به کارم علاقه دارم ایزد رو شکر می کنم هر روز.

مطالب مرتبط
دانلود اپلیکیشن کریم دبی
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
دانلود اپلیکیشن مترو دبی
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
زعفران سوغات کدام شهر است؟
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
لیست سالن های کنسرت تهران
مریم عبداللهی
0 دیدگاه
پرواز رشت به اصفهان برقرار شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
فرودگاه رشت به چه شهرهایی پرواز دارد؟
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس