aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > ایرانگردی > ۳۰ تا از بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار

۳۰ تا از بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار

30 تا از بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار
ezgif-1-eca2962dc6

بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار را مشاهده می‌کنید، سفر به کیش در عید نوروز از محبوب‌ترین مقاصد سفر در عید نوروز است، حال و هوای کیش در عید نوروز به شدت جذاب و شاد می‌باشد، از آنجایی که عید نوروز یکی از شلوغ‌ترین زمان های سفر به کیش است و خیلی از مسافران با هواپیما، با تور کیش و با خودروهای سواری شخصی از طریق اسکله بندر آفتاب و لندیگراف‌های بندر چارک خودشان را به بندرگاه کیش می‌رسانند، بر آن شدیم تا در این مقاله شما را با بهترین جاهای دیدنی کیش در عید نوروز و فصل بهار آشنا کنیم.

جاهای تفریحی کیش در نوروز

باید بدانید که نوروز تا اواسط بهار آخرین فرصت شما برای سفر به کیش خواهد بود، چون بعد از اردیبهشت شرایط آب و هوایی کیش به شدت گرم و داغ و شرجی می‌شود و خیلی از مسافران در تابستان به کیش سفر نمی‌کنند! اگر تصمیم گرفتید که در تعطیلات عید نوروز با خانواده یا دوستان و یا تنها راهی زیباترین جزیره جنوب ایران یعنی جزیره کیش شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید، ابتدا مختصر توضیحاتی درباره جاهای تفریحی کیش، سواحل کیش و بهترین مراکز خرید کیش و آثار تاریخی کیش می‌گوئیم و در انتها فهرست بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار را مشاهده خواهید کرد.

تفریحات کیش در عید نوروز

بهترین تفریح آبی کیش بدون شک مراجعه به پارک آبی اوشن در جنوب جزیره است که البته قیمت بلیط آن کمی گران و در حدود ۱ میلیون تومان می‌باشد، همچنین پاراسل کیش و جایرکوپتر که در نزدیکی اسکله تفریحی و سواحل معروف کیش وجود دارد هم از محبوب‌ترین تفریحات کیش بین مسافران هستند که همگی قیمت‌های گرانتری نسبت به سایر تفریحات جزیره دارند.

بهترین منطقه کیش برای رزرو هتل در نوروز

توصیه داریم حتما هتل یا مکان اقامتی خود را نزدیک اسکله بزرگ تفریحی کیش رزرو کنید تا هزینه زیادی برای تاکسی پرداخت نکنید، پس از آن حتما در بین برنامه سفر به کیش در عید نوروز یا بهار خودتان بازدید از دو مرکز خرید معروف کیش را داشته باشید، اگر به جاذبه های تاریخی علاقه دارید هم شهر باستانی حریره و شهر زیر زمینی کاریز بهترین گزینه برای تاریخ گردی در کیش خواهند بود.

بهترین هتل کیش در نوروز و بهار

بهترین هتل کیش بدون هیچ شکی، هتل بزرگ داریوش است که قبلا آن را کامل معرفی کردیم، این هتل خودش زمین تنیس، استخر، سونا و چندین کافه رستوران مجلل دارد، همچنین بهترین جای کیش برای شنا پلاژ آقایان کیش و پلاژ بانوان کیش است که هم محیطی تمیز دارند و هم تفریحاتی مثل زمین والیبال ساحلی و بخش ماساژ در آن‌ها فعال است، بهترین دلفیناریوم ایران در کیش است! پارک دلفین کیش در کنار باغ پرندگان کیش قرار دارد که در آن امکان غواصی با دلفین و عکاسی هم برای کودکان و نوجوانان وجود دارد.

بهترین جاذبه های کیش در نوروز و بهار

برای میل غذا هم توصیه داریم مقاله بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران را بخوانید، اگر روی لینک آبی رنگ ابتدای هر مکان که در ادامه توضیح داده شده کلیک کنید، وارد صفحه آدرس و نقشه، گالری تصاویر، نظرات مردم، ساعات کاری، قیمت و هزینه‌ها و اطلاعات دیگر درباره همان مکان خواهید شد که کمک زیادی به شما خواهد کرد، حال بدون اتلاف وقت شما را با فهرست ۳۰ تا از بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز و بهار با عکس و آدرس آشنا خواهیم کرد.


  1.  اسکله تفریحی کیش بهترین جای دیدنی کیش در نوروز
  2. پارک دلفین کیش از نمایش تا شنا با دلفین
  3. باغ پرندگان کیش با آکواریوم
  4. کشتی تفریحی تاپ تورز با جنگ شادی و کنسرت روی عرشه
  5. ساحل مرجان کیش بهترین ساحل کیش برای شنا
  6. ساحل سیمرغ بهترین ساحل کیش در عید نوروز
  7. شهر زیر زمینی کاریز بهترین جاذبه تاریخی کیش
  8. شهر باستانی حریره از آثار ملی کیش
  9. پارس سافاری بهترین تفریح آدرنالینی کیش
  10. پارک ساحلی کشتی یونانی بهترین جای کیش برای عکاسی در نوروز
  11.  پارک آبی اوشن یهترین جای تفریحی کیش در نوروز
  12. تله کابین میکا مال جدیدترین تفریح کیش
  13. پلاژ آقایان بهترین ساحل مردانه کیش در نوروز
  14. پلاژ بانوان بهترین ساحل زنانه کیش برای شنا
  15. بازار پردیس ۱ و ۲ بهترین مرکز خرید کیش
  16. مجموعه تفریحی مارینا با بهترین تفریحات آبی کیش
  17. پاراسل بهترین تفریح هیجانی کیش
  18. شهربازی هایلند بهترین شهربازی کیش
  19. پارک برفی پنگوئن بهترین جای کیش برای کودکان
  20. ساحل دامون از سواحل خلوت کیش
  21.  فودهال هشتگ بهترین فودکورت کیش
  22. پارک کیبل اسکی بهترین تفریح ساحلی کیش
  23. مرکز خرید کوروش از مراکز خرید لاکچری کیش
  24. مرکز خرید میکا مال با شهربازی و تله کابین
  25. سالن کنسرت مریم میزبان جنگ های شبانه شاد کیش
  26. موزه مردم شناسی بومیان کیش بهترین موزه کیش
  27. فودلند کیش بهترین رستوران شبانه کیش
  28. رستوران پدیده شاندیز بهترین رستوران کیش با موسیقی زنده
  29. نینجا پارک ترامپولین از هیجانی ترین تفریحات کیش
  30. مرکز غواصی کیش بهترین سایت غواصی کیش در نوروز

۱- اسکله تفریحی کیش بهترین جای دیدنی کیش در نوروز

the-grand-pier-kish30

اسکله تفریحی کیش معروف به اسکله بزرگ تفریحی کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش و تفریحات کیش است، لوکیشن اسکله تفریحی کیش در شب به قدری زیباست که دل هر مسافری را با خود می‌برد، اینجا مرکز تفریحات ساحلی کیش با انواع سایت‌های غواصی، قایق سواری، جت اسکی، بنانا در کنار ده‌ها کافه رستوران ساحلی می‌باشد که در کنار هم، یک مجموعه گردشگری – دریایی عالی ایجاد کرده‌اند.

اسکله تفریحی کیش یکی از مراکز دیدنی و تفریحی مورد علاقه مسافران جزیره کیش می‌باشد که روزانه میزبان گردشگران زیادی است، اسکله بزرگ تفریحی کیش که با هدف عدم آسیب رسانی به محیط زیست دریایی طراحی و پیاده سازی شد، در سال ۱۳۸۵ شمسی افتتاح گردید. اکثر مسافران جزیره کیش در سفر خود به این جزیره زیبا از این مکان بازدید به عمل می‌آورند و حتی هتل‌های خود را در نزدیکی این منطقه رزرو می‌کنند تا برای مراجعه به آن نیاز به هزینه ترانسفر و جا به جایی کمتری پرداخت کنند.

آدرس اسکله تفریحی کیش کجاست؟

برای رسیدن به این اسکله با خودروی سواری یا پیاده، نقشه اسکله تفریحی کیش در ابتدای مطلب را با نقشه نشان، بلد یا گوگل مپ، از هر کجایی که سهتید یا هتل محل اقامتتان مسیریابی کنید، این اسکله در انتهای بلوار دریا قرار دارد و از خیابان‌های سنایی و بلوار موج هم راه پیدا می‌کند.

  • آدرس اسکله تفریحی کیش: انتهای بلوار دریا

۲- پارک دلفین کیش از نمایش تا شنا با دلفین

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش از جاهای دیدنی کیش در نزدیکی هتل داریوش و آکواریوم کیش می‌باشد که امروزه لقب بهترین دلفیناریوم ایران را هم یدک می‌کشد، آدرس پارک دلفین کیش در بلوار مرجان و میدان دلفین قرار دارد، شماره تماس پارک دلفین کیش در بخش جزئیات برای شما درج شده و پارک دلفین کیش نظرات هم در قسمت کامنت‌ها می‌تواند به شما در انتخاب این محل برای گردش کمک کند.

دوستان عزیز این مجموعه با توجه به امکاناتی که دارد نرخ تهیه بلیت ورودی آن بسیار مناسب می‌باشد و در حال حاضر برای هر نفر مبلغ ۲۱۰ هزار تومان دریافت می‌شود، ولی اگر دوست دارین پنجاه درصد تخفیف بگیرید می تونید برای اقامتتون از هتل های داریوش، لاله، تماشا، هلیا استفاده کنید تا کارت تخفیف به شما تعلق بگیرد.

هتل های دیگری هم با دلفیناریوم کیش همکاری می‌کنند تا به مسافران مقیم در هتل های خودشون تخفیف ارائه کنند که از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل شایگان کیش، هتل لوتوس کیش، هتل هلیا کیش، هتل گرند کیش و هتل مارینا پارک جزیره کیش اشاره کرد، اگر بخواهید آزاد بلیت ورودی به دلفیناریوم کیش را تهیه کنید می‌توانید در همان فرودگاه کیش و یا ورودی خود پارک دلفین‌ها بلیت پارک دلفین ها را تهیه کنید.

۳- باغ پرندگان کیش با آکواریوم

Pictures_of_Kish_Birds_Garden_Intoday_Ir (3) - باغ پرندگان کیش-تصاویر باغ پرندگان کیش-جاذبه های تفریحی کیش-مناطق دیدنی کیش-جاذبه های گردشگری کیش-پارک دلفین های کیش-این تودی

باغ پرندگان کیش از جاهای دیدنی کیش واقع در مجموعه دلفیناریوم کیش است، قیمت بلیت باغ پرندگان کیش ۵۰۰ هزار تومان بوده که شامل آکواریوم و پارک دلفین کیش هم می‌شود، پرندگان جزیره کیش در این مجموعه شامل ۵۷ گونه نادر و خاص می‌شوند که بازدید از آنها برای همه رده‌های سنی مناسب است، شماره تماس باغ پرندگان کیش در بخش جزئیات ابتدای پست برای شما درج شده تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

ساعات کاری باغ پرندگان کیش همه روزه از ۱۶ تا ۱۸ بوده که اگر در زمان در محل حاضر نباشید هزینه شما سوخت می‌شود و باید به بخش آکواریوم و دلفیناریوم شو کیش مراجعه کنید، همچنین هزینه نوزاد زیر دو سال به شرط همراه داشتن سناشنامه رایگان بوده و قیمت بلیط باغ پرندگان کیش برای کودک دو تا ۴ سال با همراه داشتن شناسنامه نیم بها محصابه می شود.

باغ پرندگان کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش در نزدیکی آکواریوم جزیره کیش می‌باشد که در بین بهترین باغ های پرندگان ایارن نامش حضور دارد، در باغ پرندگان کیش بیش از ۷۰ نمونه مختلف از پرندگان نگه داری می‌شود که از مهم‌ترین گونه‌های جانوری این باغ می‌توان به لک لک‌های کانادایی، فلامینگوهای اروپایی و افریقایی، درناهای تاج دار، شاهین و عقاب ایرانی، طاووس‌های هندی و چینی زیبا اشاره داشت. این محل در مجموعه پارک دلفین های کیش قرار دارد که جز برترین پارک‌های تفریحی در دنیا می باشد، این باغ که در سال ۱۳۸۱ شمسی به صورت رسمی افتتاح گردید با زیربنای بیش از سه هکتار جز زیباترین مراکز تفریحی و توریستی این جزیره می‌باشد.

آدرس باغ پرندگان کیش کجاست؟

باغ پرندگان کیش واقع در خیابان مرجان و میدان دلفین است، فاصله اسکله تفریحی کیش تا باغ پرندگان کیش ۶.۲ کیلومتر معادل ۱۰ دقیقه مسافت با تاکسی می‌باشد، اگر دارای خودروی سواری هستید، می‌توانید با کمک نقشه باغ پرندگان کیش در ابتدای مطلب این مکان دیدنی را با کمک ویز یا گوگل مپ مسیریابی کنید.

۴- کشتی تفریحی تاپ تورز با جنگ شادی و کنسرت روی عرشه

کشتی تاپ تورز کیش

کشتی تاپ تورز با قیمت ۴۰۰ هزار تومان از کشتی‌های تفریحی کیش می باشد که در دو طبقه همراه با یک عرضه مناسب تفریحات خانوادگی در جزیره کیش است، وقتی به نظرات کشتی تاپ تورز در بخش کاربران نگاه می کنیم، متوجه می شویم که امکانات و خدمات ارائه شده در این کشتی با توجه به محدودیت‌های داخل کشور خوب بوده و تنها نکته منفی آن غذا و نوشیدنی‌های کیفیت پائین می باشد، خدمات تفریحی و گردشگری کشتی تاپ تورز شامل پذیرایی رایگان، گشت دو ساعته در خلیج فارس همراه با موزیک شاد بوده که محل سوار شدن آن در بندرگاه کیش است.

۵- ساحل مرجان کیش بهترین ساحل کیش برای شنا

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان یکی از بهترین از بهترین جاهای دیدنی کیش در نوروز می‌باشد که در خود علاوه بر مناظر طبیعی فوق العاده رو به خلیج فارس، یک مرکز خرید و فودکورت جذاب هم جای داده است، کلوب تفریحات آبی مرجان هم از بهترین‌ها در نوع خود می‌باشد که در آن وسایل سرگرمی خوبی نظیر جت اسکی، قایق سواری، آموزش غواصی و شاتل تعبیه کرده است؛ اگر در جستجوی موتورهای چهار چرخ ساحلی هستید، این مجموعه آن را به شما اجاره می‌دهد. علاوه بر اینکه مرکز خرید مرجان در این محل واقع شده است، فودکورت فودلند با سرو بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی در این مکان آماده پذیرایی در وعده‌های مختلف از مسافران است، در آخر باید بدانید یکی از مجهزترین پیست های دوچرخه سواری ساحلی هم در این محل برای علاقه مندان فعالیت می‌کند.

۶- ساحل سیمرغ بهترین ساحل کیش در عید نوروز

ساحل سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ در اطراف هتل سیمرغ از جاهای دیدنی کیش در عید نوروز و بهار در جوار اسکله و ساحل سیمرغ قرار دارد، اینجا مناطق دنج و خلوت کیش در جوار خلیج فارس بوده که با مسیرهای پیاده روی و تعدادی آلاچیق مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد، همچنین یکی از مناطق تماشای طلوع یا غروب خورشید در کیش همین پارک ساحلی سیمرغ می‌باشد که در خیابان جهان و پشت هتل سیمرغ واقع شده است، همچنین در تعطیلات، شب‌های تابستان و سیزده بدر پارک ساحلی سیمرغ مناسب پیک نیک در جزیره کیش می‌شود، اگر قصد شنا و آب تنی دارید با همراه داشتن لوازم شنا و رعایت نکات ایمنی در طول روز وارد ساحل سیمرغ شوید.

۷- شهر زیر زمینی کاریز بهترین جاذبه تاریخی کیش

Kariz_Underground_City_ntoday_Ir (13) - کاریز کیش - شهر کاریز کیش - قنات کیش - شهر تاریخی کیش - عکس شهر زیر زمینی کاریز کیش - عکس کاریز کیش - عکس های شهر زیرزمینی کاریز - جاذبه های تاریخی کیش - دیدنی های کیش - این تودی

شهر زیر زمینی کاریز کیش یا قنات کاریز کیش یکی محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش در نوروز در کنار دهکده المپیک قرار دارد، قیمت بلیط شهر زیر زمینی کاریز کیش در سال جاری ۱۳۰ هزار تومان است، ساعت بازدید کاریز کیش همه روزه از ۹.۵۰ صبح الی ۲۲.۳۰ حتی در روزهای تعطیل می‌باشد، برای خرید بلیط کاریز کیش، می‌توانید با مراجعه حضوری به ابتدای ورودی شهر زیرزمینی کاریز از گیشه فروش بلیط کاریز اقدام کنید و یا از طریق سایت‌های خدمات تفریحی کیش بلیط کاریز را آنلاین تهیه کنید.

آدرس شهر زیر زمینی کاریز کجاست؟

شهر زیر زمینی کاریز کیش یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران با کاربری قنات در قرن‌های دورتر در شمال جزیره کیش، بعد از بلوار ایران و میدان هرمز و اوایل بلوار میرمهنا در کننار دهکده المپیک کیش قرار دارد، برای مراجعه به این مجموعه باستانی با خودروی سواری، نقشه شهر زیر زمینی کاریز کیش در ابتدای مطلب را با کمک نشان، بلد یا گوگل مپ خیلی راحت مسیریابی کنید.

  • آدرس شهر زیر زمینی کاریز کیش: بلوار ایران، بعد از میدان هرمز، ابتدای بلوار میرمهنا، جنل دهکده المپیک کیش
  • شماره تلفن کاریز کیش: ۰۷۶۴۴۴۳۱۵۵۳

۸- شهر باستانی حریره از آثار ملی کیش

شهر حریره کیش

شهر حریره یکی از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی کیش در عید نوروز می‌باشد، این شهر که در ابتدا در زیر خاک جزیره کیش مدفون شده بود در سال ۱۳۵۴ شمسی توسط تعدادی از گردشگران ایرانی این جزیره کشف شد، اگر قصد سفر به جزیره کیش رو دارید می‌توانید در کنار سایر جاذبه های گردشگری کیش همچون کشتی یونانی، جزیره هندورابی، روستای باغو و باغ پرندگان کیش از شهر حریره با قدمت هزار سال دیدن نمایید.

پس از کشف شهر حریره کیش و گود برداری های باستانی به مرور زمان این اثر ملی در سال ۱۳۷۶ با شماره ۱۸۸۶ به عضویت میراث ملی ایران در آمد و از آن پس کشفیات بسیار دیگری در این شهر صورت گرفت، این شهر دارای بخش‌های مختلف و ساختمان های متعددیست که از جمله آن‌ها می‌توان به بندرگاه، منازل مسکونی، نانوایی، منازل اعیانی نشین، قدیمی‌ترین حمام ایرانی، مسجدی تاریخی، قنات‌های متعدد، مغازه های سفالگری و شیشه گری، کوره های ساخت آجر و کوچه ها و خیابان های فراوان اشاره کرد.

۹- پارس سافاری بهترین تفریح آدرنالینی کیش

پارس سافاری کیش

ورودی پارس سافاری کیش در حال حاضر ۱۰ هزار تومان است، سافاری کیش در انتهای بلوار توسعه این جزیره واقع شده که یکی از بهترین تفریحات کیش با بخش‌هایی نظیر کارتینگ، ماشین کوبنده، باگی، آفرود لندکروز، شترسواری، ترامپولین، موتور ای وی، بانجی شوتینگ، سینما ۹ بعدی، فیش اسپا و چند بخش دیگر است. شما در پارس سافاری کیش می توانید به جای یک بازی از پکیج‌های سافاری پارس استفاده کنید، پکیج آدرنالین، پکیج خانوادگی، پکیج همدم، پکیج کودک، تور باگی خانوادگی و پکیج ماه عسل که هر کدام هیجان خاص خودشان را دارند، در ادامه با هزینه پکیج‌های پارس سافاری کیش در سال ۱۴۰۲ آشنا می‌شوید : ( با توجه به نوسانات بازار ایران، نرخ‌ها شاید دچار تغییر شوند و کمی با مبالغ زیر متفاوت شوند )

  • آفرود لندکروز : ۱۶۰ هزار تومان
  • تور باگی ۲۵۰ سی‌سی : ۲۳۰ هزارتومان
  • صاعقه : ۲۲۸ هزار تومان
  • پکیج طلایی : ۴۰۰ هزار تومان

۱۰- پارک ساحلی کشتی یونانی بهترین جای کیش برای عکاسی در نوروز

عکس کشتی یونانی کیش

قیمت بلیط کشتی یونانی کیش برای دور زدن در اطراف این کشتی زنگ زده همان هزینه اجاره قایق است، آدرس کشتی یونانی که از شلوغ‌ترین جاذبه های کیش در عید نوروز واقع در پارک ساحلی کشتی یونانی و انتهای خیابان غروب قرار دارد، داستان کشتی یونانی عجیب است، این کشتی در ۴ مرداد ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گِل نشست. این کشتی در سال ۱۳۲۲ شمسی توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتی در هنگام ساخت ۷۰۶۱ تن و طول آن ۱۳۶ متر بوده‌ است.

این کشتی بین مالکان انگلیسی و ایرانی مختلفی دست به دست شده بود و آخرین مالک آن یک یونانی بود. نام‌های کشتی به ترتیب «امپایر ترومپت»، «نچرالیست»، «کوروش پارسی»، «همدان» و در هنگام به گل نشستن «کولا اف» بوده‌ است. علت به گل نشستن کشتی همچنان در پرده‌ای از ابهام است. حق بیمه زیاد کشتی نزد شرکت لویدز انگلستان شائبه‌هایی را ایجاد نموده‌ است. در این کیش گردی می‌توانید از جاهای دیدنی نزدیک کشتی یونانی نظیر قلعه جنی، رستوران پدیده شاندیز کیش و موزه کیش با مقداری پیاده روی بازدید داشته باشید، دقت کنید تورهای بازدید این کشتی در صورت مساعد بودن شرایط خلیج فارس همه روزه از صبح تا غروب آفتاب گشتی دور این کشتی تاریخی عجیب و غریب بزنید.

۱۱- پارک آبی اوشن یهترین جای تفریحی کیش در نوروز

Ocean-Water-Park-intoday-ir (12) - پارک آبی اوشن کیش - تم پارک اوشن کیش - عکس پارک آبی کیش - پارک آبی روباز کیش - دیدنی های کیش - جاهای تفریحی کیش - تفریحات آبی کیش - تصاویر پارک آبی اوشن جزیره کیش - جاذبه های تفریحی کیش - این تودی

تم پارک آبی اوشن یا پارک آبی کیش از پربازدیدترین جاهای دیدنی کیش در عید نوروز است، قیمت بلیط پارک آبی اوشن در سال جاری ۷۰۰ هزار تومان بوده که برای خرید بلیط پارک آبی اوشن کیش می توانید از سایت پارک آبی اوشن در بخش جزئیات اقدام کنید، البته توصیه می کنیم با حوصله راهنمای جامع سفر به پارک آبی اوشن در ادامه را بخوانید تا با قوانین پارک آبی اوشن، شماره تلفن پارک آبی اوشن، سانس‌های پارک آبی اوشن برای آقایان و بانوان، شرایط خرید بلیط پارک آبی کیش برای کودکان و میزان تخفیف آن در کنار معرفی امکانات، تفریحات، سرسره‌ها و معرفی آدرس ایستگاه‌های ترانسفر رایگان پارک آبی اوشن در ۶ منطقه و هتل مهم جزیره آشنا شوید، در این مقاله همراه من در این تودی باشید تا با پارک آبی اوشن کیش در سال ۱۴۰۲ به طور کامل آشنا شوید.

آدرس پارک آبی اوشن کجاست؟

تم پارک آبی اوشن کیس در جنوب جزیره کیش قرار دارد، شما می‌توانید از طریق بزرگراه خلیج فارس که در دایره میانی جزیره به صورت مدور دور تا دور جزیره امتداد پیدا می‌کند خودتان را به میدان لوکس در جوار شهرک کارگاهی و تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ کیش برسانید، از آنجا وارد خیابان ابوموسی شده و آن را تا انتها و تقاطع خیابان جهان ادامه دهید تا به درب اصلی پارک آبی کیش برسید.

۱۲- تله کابین میکا مال جدیدترین تفریح کیش

ساحل جزیره کیش از تله کابین میکا مال

تله کابین میکامال کیش معروف به تله کابین کیش از جدیدترین جاهای دیدنی کیش در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و ساحل جزیره کیش قرار دارد، آدرس تله کابین میکا مال واقع در خیابان سنائی، خیابان دریا و مقابل هتل شایان در ۲۰ متری مرکز غواصی کیش است، همجنین ساعات کاری تله کابین میکا مال همه روزه از ۱۰ صبح تا دوازده شب بوده که برای رزرو بلیط تله کابین میکا مال می‌توانید از سایت این مجموعه در بخش جزئیات ابتدای مطلب اقدام کنید. بهترین زمان مراجعه به تله کابین کیش ساعات نزدیک غروب و یا شب بوده که با توجه به خنکی هوا جذابیت بیشتری دارد، دقت کنید در ایام توریستی سال نظیر نوروز و تعطیلات دیگر این مجموعه بسیار شلوغ و حوصله سر بر می‌شود که از همین رو بهتر است در روزهای وسط هفته راهی آن شوید.

در نزدیکی تله کابین کیش تفریحات جذاب دیگری نظیر پارک کیبل اسکی، کافه طهرون، پلاژ آقایان کیش، بازار پردیس ۱ و ۲، بازار ونوس، شهربازی هایلند و بولینگ مریم قرار دارد که بعد از آن می‌توانید از آنها هم بازدید کنید، همچنین از هتل‌های نزدیک تله کابین کیش می‌توان به هتل ویدا، هتل شایان، هتل گامبرون، هتل آرامش، هتل بین‌المللی کیش، هتل فلامینگو و هتل هلیا اشاره کرد که اگر یکی از آنها را رزرو کنید فقط با مقداری پیاده‌روی به این منطقه گردشگری کیش خواهید رسید.

۱۳- پلاژ آقایان بهترین ساحل مردانه کیش در نوروز

mens-beach-kish2

ساعات کاری پلاژ آقایان کیش یا ساحل آقایان در سال جدید همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۷ می‌باشد، همچنین قیمت بلیط ورودی پلاژ آقایان کیش برای کیشوندان ۳۰، گردشگران ۸۰ و کودکان ۲۰ هزار تومان است، دوش بدون شامپو! بوفه خوراکی و نوشیدنی با نرخ‌های لوکس و امکان شنا در ساحلی زیبا از ویژگی‌های این پلاژ می‌باشند. اگر مسافر هتل بزرگ داریوش باشید با مقداری پیاده روی به این ساحل خواهید رسید، از جاهای دیدنی نزدیک پلاژ اقایان می‌توان به رستوران دریایی میرمهنا، پارک هنگام، مرکز خرید میکامال، برج ایفل کیش، بازار پردیس ۱ و ۲ اشاره کرد.

پلاژ و مجموعه ورزشی تفریحی ساحلی آقایان در شرق جزیره با مساحتي در حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع واقع شده است. این مجموعه شامل امکانات و خدماتی همچون پلاژ آقايان ، ۳ زمين واليبال ساحلي، يك زمين فوتبال ساحلي، امكانات قايقراني پاروئي، دوش‌هاي سرپوشيده وروباز، رختكن، اتاق ماساژ، بوفه و نمازخانه مي‌باشد. علاوه برآن وجود ناجيان غريق، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان را فراهم آورده است که مجموع همه این‌ها فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان جزیره کیش فراهم کرده است.

۱۴- پلاژ بانوان بهترین ساحل زنانه کیش برای شنا

kish-ladies-plage

ساعات کاری پلاژ بانوان کیش همه روزه از ۱۰ صبح الی غروب آفتاب می‌باشد، قیمت پلاژ بانوان کیش در سال جدید ۱۰۰ هزار تومان بوده که برای استفاده از دوش، حمام و صندلی‌های ساحلی است، از جمله قوانین پلاژ بانوان کیش عدم اجازه ورود موبایل و دوربین عکاسی بوده که باید آن را در محل تعویض لباس بگذارید، اگر دارای فرزند خردسال پسر باشید تا زیر سن ۳ سال می‌توانید همراه خودتان به داخل مجموعه ساحلی ببرید، همراه داشتن مایو، حوله و برخی لوازم نظیر کرم ضد آفتاب در این گردش الزامی است.

آدرس پلاژ بانوان کیش کجاست؟

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبروی ساختمان مرکزی شرکت مخابرات با وسعت حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع احداث شده است، این محل درکشور بی نظیر می‌باشد، دراین پلاژ امکاناتی ازقبیل دوش آب شیرین صحرایی و سرپوشیده، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، محل نگهداری کودکان، والیبال ساحلی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، رختکن باظرفیت ۹۰۰ لاکر، امکانات ماساژ، دراختیار استفاده کنندگان می‌باشد. علاوه برآن حضور ناجیان غریق نیز ایمنی خاطر استفاده کنندگان از پلاژ را فراهم آورده است.

  • آدرس پلاژ بانوان کیش: خیابان سنایی، بعد از بازار بهکیش، کوچه آریان

۱۵- بازار پردیس ۱ و ۲ بهترین مرکز خرید کیش

pardis-market-1-kish

بازار پردیس ۱ کیش واقع در میدان پردیس و کنار بازار پردیس ۲ واقع شده که از قدیمی‌ترین بازارهای کیش محسوب می‌شود، ساعات کاری بازار پردیس ۱ کیش همه روزه از ۹.۳۰ صبح الی ۱۳.۴۵ و ۱۷ تا ۲۳.۳۰ است، اینجا یکی از بهترین مناطق گردشگری کیش بوده و مسافرینی که در هتل‌های آرامیس، آرامیس پلاس، هتل بزرگ داریوش، هتل ارم، هتل شایگان و ستاره اقامت دارند، می‌توانند با مقداری پیاده روی وارد بازار پردیس کیش شوند.

بازار پردیس ۱ بیشتر دارای اجناسی نظیر پوشاک بچه گانه، پوشاک زنانه و مردانه، مانتو، شکلات، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اکسسوری، عینک و ساعت است، برج ایفل کیش که امروزه یکی از لوکیشن‌های عکاسی مسافران در کیش را تشکیل می‌دهد، درست مقابل بازار پردیس ۱ قرار دارد، همچنین تعدادی کافه رستوران، بستنی فروشی و فست فود در این محل دایر شده تا گردشگران در حین خرید برای میل غذا یا نوشیدنی مشکلی نداشته باشند.

۱۶- مجموعه تفریحی مارینا با بهترین تفریحات آبی کیش

marrina-kish-complex

مجتمع ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش از بهترین تفریحات کیش با تفریحات آبی و ساحلی متعدد در هتل مارینا پارک قرار دارد، مارینا کلاب کیش دارای تعداد زیادی قایق‌های تفریحی لوکس است که گردشگران می‌توانند با اجاره هر کدام از آن‌ها، در مدت زمانی مشخص وارد آب‌های نیلگون خلیج فارس شوند، همچنین در بخشی از ساحل مارینا کیش هم یک قصر بادی و پارک آبی روی ساحل مارینا تعبیه شده که تفریحی مناسب کودکان و نوجوانان است.

در مجموعه مارینا کیش همچنین یکی از زیباترین کافه رستوران‌های ساحلی کیش با نام رستوران مارینا فعالیت دارد که در آن، انواع غذاهای دریایی و بین المللی در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم در محیطی ساحلی و زیبا سرو می‌شود، مارینا کیش در بخش شناورها دارای ۳۰۰ جای پارک کشتی و قایق‌های توریستی است، تفریحات و ورزش‌هایی از قبیل اسکی روی آب، ماهیگیری، انواع غواصی، انواع قایق‌های تفریحی، کافه رستوران، پلاژ در کنار دو مدرسه بادبانی و مدرسه ورزش‌های آبی از ویژگی‌های مهم این مجموعه می‌باشند، در ادامه با برخی تفریحات و امکانات این محل آشنا خواهید شد :

  • پاراسل
  • قایق پدالی
  • زمین تنیس
  • پارک آبی
  • کایت بوردینگ
  • جت اسکی

۱۷- پاراسل بهترین تفریح هیجانی کیش

پاراسل کیش

پاراسل کیش یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی کیش در ایام نوروز و بهار می‌باشد، بهترین ساحل کیش برای پاراسل کمی بالاتر از اسکله بزرگ تفریحی و قبل اسکله قدیمی کیش است، برای خرید بلیط پاراسل کیش می‌توانید مراجعه حضوری به نقطه‌ای که در نقشه ثبت شده به شما کمک می‌کند، این وسیله از هیجانی‌ترین تفریحات جزیره کیش بوده که جدیدا در برخی نواحی دیگر کیش هم رویت می‌شود.

پاراسل و یا چتر بازی روی آب در ارتفاع بالا است که در ادامه با این بازی هیجان انگیز بیشتر آشنا خواهید شد، از آنجایی که در جزیره کیش تعداد زیادی سایت تفریحات دریایی وجود دارد در همین ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم به کلوب تفریحات دریایی کاپ در جوار ساحل سیمرغ کیش مراجعه کنید، علاوه بر امکانات ایده آل، اینجا نزدیک به رستوران دارچین از برترین رستوران‌های جزیره و سایر تفریحات می‌باشد، پاراسل فقط یکی از بخش‌های هیجان انگیز این مجموعه می‌باشد.

۱۸- شهربازی هایلند بهترین شهربازی کیش

Highland-Kish-Amusement-Park (8) - شهربازی هایلند کیش با مدرن ترین لوازم تفریحی ایران - این تودی

شهربازی هایلند کیش از بهترین تفریحات کیش معروف به شهربازی کیش می‌باشد، قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش در سال جاری ۲۰ هزار تومان است، ساعت کاری شهربازی هایلند کیش همه روزه از ۱۱ ظهر الی ۱ بامداد، حتی در روزهای تعطیل و جمعه هر هفته می‌باشد، اینجا بهترین شهربازی کیش به صورت سرپوشیده در پارک شهر قرار دارد که برای استفاده از دستگاه بازی، باید هزینه‌هایی بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

اکثر لوازم بازی شهربازی هایلند کیش مناسب کودکان و نوجوانان است و تعدادی وسیله هیجانی برای بزرگسالان در این شهربازی سرپوشیده در کیش قرار دارد، به طور کلی در هایلند، ۳۰ آیتم برای سنین خردسال تا بزرگسال تعبیه شده که هر کدام هزینه‌هایی جداگانه دارند، بخش شبیه ساز پرواز، سینما ۵ بعدی، بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی از تفریحات گروهی هایلند هستند که محبوبیت زیادی هم دارند.

آدرس شهربازی هایلند کیش کجاست؟

برای رسیدن به شهربازی کیش با خودروی سواری یا پیاده، نقشه شهربازی هایلند کیش در ابتدای مقاله را دنبال کنید، بهترین زمان مراجعه به شهربازی هایلند اگر حوصله شلوغی و ایستادن در صف را ندارید، روزهای غیر تعطیل بین ساعت ۳ ظهر تا ۵ عصر می‌باشد تا با آرامش بیشتری مشغول تفریح همراه کودکان یا دوستانتان شوید.

  • آدرس شهربازی هایلند کیش: بلوار خلیج فارس، پارک شهر

۱۹- پارک برفی پنگوئن بهترین جای کیش برای کودکان

عکس پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش از جدیدترین تفریحات سرپوشیده کیش می‌باشد که رکورد نخستین پارک برفی مصنوعی ایران را هم یدک می‌کشد، مجموعه تم پارک سنتر این قسمت از این محل را در عید نوروز هزار و چهارصد افتتاح کرد و خیلی زود در بین مسافران تور کیش به محبوبیت دست یافت، شما در نزدیکی خط استوا می‌توانید همچون مجموعه امارات مال دبی اقدام به ساخت آدم برفی، برف بازی، سورتمه سواری، یخ نوردی و سایر تفریحات زمستانی کنید!

از امکانات رفاهی پارک برفی کیش می‌توان به پینگو فود با سرو انواع غذاهای دریایی، ترکی، ایرانی و بین المللی، پینگو کافه با سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم، پینگو بیکری با انواع نان و کیک‌های ایرانی و خارجی، پینگو استور ویژه خوراکی‌های بیرون بر و هوم پلاس یک فروشگاه جذاب اشاره کرد، همچنین در سایر بخش مجموعه‌های بیلیارد، بولینگ، تیراندازی، واقعیت مجازی هم برای علاقه مندان دایر شده است.

۲۰- ساحل دامون از سواحل خلوت کیش

damoon-beach

ساحل دامون یکی از خلوت ترین سواحل کیش در نوروز در شمال جزیره و در جوار بندرگاه کیش قرار دارد، کلوب تفریحات دریایی سی‌من، کلوب غواصی و تفریحات دریایی داریوش و کلوب تفریحات دریایی آکواریوس هم در ساحل دامون فعالیت دارند که در آن‌ها انواع تفریحات آبی نظیر جت اسکی، پارسال، فلای برد، قایق‌های تندرو، غواصی با تجهیزات مناسب به گردشگران ارائه می‌شود.

همچنین در نزدیکی این ساحل، مرکز خرید دامون و مجتمع مسکونی دامون ساحلی هم قرار دارد، این محل برای شنا، آب تنی، پیک نیک و تفریحات شبانه کیش هم مناسب است، همچنین مسیر دوچرخه سواری کیش هم از کنار ساحل دامون عبور می‌کند که اگر اقدام به اجاره دوچرخه در کیش کنید، می‌توانید از این محل هم با امنیت بالا عبور کنید و لحظاتی به تماشای طلوع یا غروب خورشید مشغول شوید. ساحل دامون از جاهای دیدنی کیش در شمال جزیره قرار دارد، برای رسیدن به این ساحل ابتدا به بلوار ایران و سپس به بلوار حریره مراجعه کنید

۲۱- فودهال هشتگ بهترین فودکورت کیش

hashtag-food-hall

فودهال هشتگ کیش یا رستوران هشتگ از بهترین رستوران‌های کیش در نوروز این جزیره است، وقتی به نظرات رستوران هشتگ کیش که یکی از رستوران‌های کیش با موسیقی زنده و محیطی مجلل می‌باشد در بخش کامنت‌های سایت این تودی نگاه می‌کنیم  متوجه می‌شویم کیفیت و خدمات عالی این رستوران باعث شهرت شده که در عرض چند سال در بین برترین رستوران‌های کیش قرار گرفته است. همچنین میز و صندلی‌های خوب، محیطی زیبا، تهویه مناسب در چهار فصل سال و پذیرش سریع از دیگر ویژگی‌های اینجاست.

برای سفارش آنلاین هشتگ کیش می توانید از سایت‌های رزرو اینترنتی غذا استفاده کنید یا خودتان شخصا به مجموعه مراجعه نمائید، همچنین امکان سفارش تلفنی هم در فودهال هشتگ کیش وجود دارد، قیمت منو رستوران هشتگ نسبت به سایر رستوران های جزیره گران و لوکس برآورد می شود که البته حجم غذاهای هشتگ هم نسبتا بیشتر است.

از جمله معروف‌ترین غذاهای رستوران هشتگ جزیره کیش می‌توان به انواع پیتزا، ساندویچ، پپرونی، سالاد سزار، کوبیده، برگ، انواع خورشت ایرانی، چیکن، ماهی، میگو، چلو خورشت، ماهیچه، پاستا، زرشک پلو با مرغ؛ ماهی شکم پر، قلیه ماهی، میرزا قاسمی و بادمجان اشاره کرد که بیشترین سفارشات را دارند.

۲۲- پارک کیبل اسکی بهترین تفریح ساحلی کیش

پارک کیبل اسکی کیش

پارک کیبل اسکی از بهترین تفریحات آبی کیش در عید نوروز و بهار واقع در ساحل پارک ساحلی ماهیگیر و مقابل کافه طهرون قرار دارد، اینجا یک باشگاه اسکی روی آب در کیش بوده که برای علاقه مندان به هیجان و تفریحات آبی انتخاب خوبی خواهد بود، کیبل اسکی می تواند تفریحی لذت بخش و جذاب باشد البته برای کسی که اسکی روی آب را بلد است. اگر مبتدی هستید واقعا این رشته به درد شما نمیخورد و باید به نحو دیگری آموزش ببینید. زیرا وقتی اسکی روی آب را بلد نباشید روزهای اول به محض گرفتن طناب و رفتن روی آب میافتید. شک نکنید. و بعد باید مسیر شاید ده پانزده متری را با لباس ابری و چوب اسکی شنا کنید که موجب خستگی شما می شود. این امر باعث میشود در طی یک ساعتی که وقت خریده اید علاوه بر خستگی زیاد ۷ یا ۸ بار حرکت اسکی به طول دو سه متر نصیبتان شود.

۲۳- مرکز خرید کوروش از مراکز خرید لاکچری کیش

kourosh-brand-center-kish3

مرکز خرید کوروش برند سنتر یا کوروش مال، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش در میدان مرجان کیش قرار دارد، پاساژ کوروش کیش اینستاگرام فعالی هم دارد که در جشنواره‌های خرید کیش معمولا، تخفیفات ویژه‌ای در مرکز خرید کوروش اعمال می‌شود، پاساژ کوروش مال کیش در دو طبقه‌ی مجلل میزبان برندهای روز دنیاست که البته قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای هم ندارد و تنها برای برخی از اقشار جامعه که بدنبال اجناس و پوشاک برند هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.

کافه رستوران‌های مرکز خرید کوروش کیش هم در لیست لوکس‌ترین کافه رستوران‌های کیش، نامشان قرار دارد که از آن دست می‌توان به شعبه کافه ویونا کوروش مال، رستوران تایم لپس با مدیریت رضا رشیدپور، رستوران ترکی سایرم و کافه لاواتزا اشاره کرد که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، قهوه اسپرسو و فست فود با کیفیت خوب، سرو می‌شوند.

ساعت کاری پاساژ کوروش کیش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۲.۳۰، حتی در روزهای تعطیل و جمعه‌ها است، همچنین مرکز خرید کوروش کیش استان هرمزگان در تعطیلات عید نوروز و سایر تعطیلات تقویمی که مسافران زیادی راهی جزیره کیش می‌شوند، به صورت یکسره فعالیت خود را انجام می‌دهد، همچنین یک محوطه بازی کودکان در کوروش مال کیش تعبیه شده تا خانواده‌ها بتوانند ساعات خوشی در کنار خردسالان خود تجربه کنند.

برندهای مرکز خرید کوروش مال کیش

از جمله برندهای پاساژ کوروش کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که در زمینه پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، پوشاک بچه گانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، اکسسوری، دو فروشگاه موبایل فروشی، مانتو و روسری، لباس زیر، لباس راحتی، برخی لوازم سیسمونی، چمدان و عینک آفتابی فعالیت دارند.

  • نمایندگی آدیداس کوروش مال
  • نمایندگی ریباک کوروش مال کیش
  • نمایندگی پوشاک ژیلان کوروش برند سنتر کیش
  • نمایندگی زارا ویژه لباس مردانه مجلسی و زنانه مجلسی
  • نمایندگی برند کوتون پاساژ کوروش کیش
  • نمایندگی نایکی در زمینه لباس و لوازم ورزشی درجه یک
  • نمایندگی کفش اسکیچرز کوروش مال کیش
  • نمایندگی ویکتوریا سیکرت کوروش مال
  • نمایندگی ال سی وای کی کی پاساژ کوروش کیش

۲۴- مرکز خرید میکا مال با شهربازی و تله کابین

آبنمای میکامال

مرکز خرید میکامال کیش ( مجتمع تجاری و تفریحی میکامال ) از جدیدترین مراکز خرید کیش و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران و به گفته مالکین بلکه خاورمیانه می‌باشد که فازهای اصلی آن شامل شهربازی، سینما، فودکورت و آبنما هنوز ساخته نشده است، مجموعه تجاری و تفریحی میکامال کیش در زمینی با مساحت ۱۹۰ هزار متر مربع ساخته شده و از این متراژ ۷ هزار متر برای بخش تجاری و مغازه‌ها، ۷ هزار متر مربع برای هایپرمارکت، ۱۵ هزار متر مربع برای بخش تفریحات تخصیص داده شده که اکثر این بخش‌ها هنوز در دست ساخت هستند.

از جمله امکانات رفاهی و تفریحات مجتمع تجاری و تفریحی میکامال کیش که قرار است در آینده افزوده شود می‌توان به مواردی نظیر جنگل‌های بارانی استوایی، سالن اسکی روی یخ، آکواریوم تونلی وسیع، پاتیناژ، گلف مجازی، شهربازی کودکان، سرزمین عجایب، کارتینگ، دنیای اکتشافات، تونل باد صبا، پردیس سینمایی، فودکورت و تله کابین میکامال اشاره کرد که همین تله کابین در سال ۱۴۰۰ خورشیدی رسما افتتاح شده است.

۲۵- سالن کنسرت مریم میزبان جنگ های شبانه شاد کیش

سالن کنسرت هال مریم کیش

سالن کنسرت هال مریم کیش از بهترین سالن های کنسرت کیش واقع در بولینگ مریم کیش در بلوار دریا قرار دارد، لوکیشن سالن کنسرت هال مریم کیش یا سالن بولینگ مریم کیش در ابتدای مطلب با نرم افزارهای بلد، گوگل مپ و نشان جهت مسیریابی آنلاین شما درج شده است، هال مریم در ۱۰۰ متری اسکله تفریحی کیش و نزدیک تله کابین میکا مال قرار دارد که مسافران هتل های شایان، هتل کیش، هتل هشت بهشت، هتل ویدا، گامبرون، فلامینگو، میراژ، هتل هلیا، رویان قائم، هتل گراند می‌توانند پیاده در عرض ۵ دقیقه به این محل برای تماشای کنسرت برسند.

۲۶- موزه مردم شناسی بومیان کیش بهترین موزه کیش

kish-native-anthropology-house7

خانه مردم شناسی بومیان کیش معروف به بیت حاج عبدالله بن شاهین در یکی از محله‌های قدیمی کیش یعنی محله سفین قرار دارد، خانه بومیان کیش بهترین مکان برای خرید صنایع دستی و سوغاتی در کیش است، ساعت کاری خانه خانه بومیان کیش همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۳ و ۱۵.۳۰ الی ۲۰.۳۰ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰.۳۰ می‌باشد، قیمت بلیط خانه بومیان کیش در سال جاری ۵۰ هزار تومان برای مسافران ایرانی و ۲۰۰ هزار تومان برای گردشگران خارجی است که داخل مجموعه به صورت رایگان، یک چای سبز با زنجبیل هم به مراجعین داده می‌شود.

آدرس خانه بومیان کیش کجاست؟

خانه بومیان کیش در شمال غربی جزیره کیش بعد از پارک ساحلی میرمهنا و بازار عربها در خیابان بهشت قرار دارد، برای رسیدن به این مکان گردشگری با خودروی سواری یا تاکسی، نقشه خانه بومیان کیش در ابتدای مطلب را با نشان، بلد یا گوگل مپ باز کنید تا این محل جذاب را از درب هتل یا هر جایی که هستید، مسیریابی کنید.

  • آدرس خانه بومیان کیش: شمال غرب کیش، محله صفین، خیابان بهشت
  • شماره تلفن خانه بومیان کیش: ۰۷۶۴۴۴۳۲۸۴۴

۲۷- فودلند کیش بهترین رستوران شبانه کیش

سرزمین غذای کیش یا فودلند

رستوران فودلند کیش دارای انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی و ایرانی که هر کدام غرفه خاص خودش را داراست، غرفه مخصوص ایرانی‌ها در آخر است که حتما ته چین و ماهی شیر آن را امتحان کنید، این مکان در بازار بین المللی مرجان قرار دارد و کافه لیالی هم در آنجا قرار دارد که آماده خدمت رسانی غدا همراه با چای و قلیان از ساعت ۱۲ الی ۲ بامداد می‌باشد.

۲۸- رستوران پدیده شاندیز بهترین رستوران کیش با موسیقی زنده

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش از محبوب ترین رستوران های کیش از نظر مردم و مسافران تور کیش می باشد که در نزدیکی مرکزی خرید پدیده شهرت زیادی کسب کرده است، البته هزینه غذاهای این مکان نسبت به سایر رستوران های کیش گران بر آورد می شود که در مقابل کیفیت خوب منوهای آن به چشم نمی‌آید، رستوران پدیده کیش در سال ۱۳۸۹ خورشیدی افتتاح شد و از آن با عنوان بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان هم یاد می‌کنند ( منبع ندارد ) ، اجرای موسیقی سنتی زنده از ویزگی های این برند غذایی می‌باشد،

۲۹- نینجا پارک ترامپولین از هیجانی ترین تفریحات کیش

پارک ترامپولین میکا مال کیش

نینجا پارک ترامپولین کیش از بهترین تفریحات هیجانی کیش در طبقه سوم مجتمع میکا مال و نزدیک تله کابین کیش قرار دارد، ساعات کاری نینجا پارک کیش همه روزه از ۱۱ ظهر الی ۲۳ حتی در روزهای تعطیل و جمعه‌ها می‌باشد که با کمک نقشه نینجا پارک کیش در بالا به آسانی از درب هتل یا هر جایی که هستید آنلاین مسیریابی کنید، خوب است بدانید که این شهربازی موضوعی علاوه بر تشک‌های ترامپولین آدرنالینی دارای بخش‌های تفریحی دیگری نظیر بسکتبال پرشی، فوتبال دارتی، فایت نینجا، استخر سقوط آزاد، پل معلق، عکاسی ۳۶۰ درجه با تم یا موضوع لاک پشت‌های نینجا یکی از معروف‌ترین کارتون‌های دنیا می‌باشد.

۳۰- مرکز غواصی کیش بهترین سایت غواصی کیش در نوروز

مرکز غواصی کیش

مرکز غواصی کیش از بهترین کلوب‌های تفریحات دریایی کیش از سال ۱۳۷۰ تا امروز خدمات خود را ارائه می‌کند، خدماتی نظیر غواصی VIP در کیش، غواصی در کیش برای بانوان، غواصی در کیش برای کودکان و همه رده‌های سنی در این محل ارائه می‌شود، شماره تلفن مرکز غواصی کیش و سایت مرکز غواصی کیش برای خرید اینترنتی بلیط غواصی در کیش در بخش جزئیات مطلب برای شما درج شده است تا اطلاعات لازم نظیر قیمت روز و ساعت امکان استفاده از خدمات تفریحی این مجموعه را آگاه شوید.

در این مجموعه و کلوب تفریحی شما می‌توانید با اجاره یک اسکوتر برقی زیر آبی بدون نیاز به مربی خودتان مشغول تفریح و شنا زیر آب‌های زلال این منطقه از جزیره شوید، اسکوترهای برقی با موتورهای محرک قوی همچون یک زیر دریایی شما را به هر سمتی منتقل می‌کنند و نیازی به صرف انرژی برای شنا نخواهید داشت، البته با توجه به نظرات کاربران کلا خدمات این مجموعه گران بوده که البته برای یک مرتبه در طول زندگی ارزشش را دارد تا از تجربه غواصی برای خودتان خاطراتی داشته باشید.

آدرس مرکز غواصی کیش کجاست؟

همانطور که می دانید بهترین زمان غواصی در کیش در ساعاتی است که دریا کمترین میزان امواح و جزر و مد را داراست، از همین رو اگر شرایط دریای خلیج فارس و ساحل جزیره کیش در این منطقه طوفانی باشد شاید زیاد در این تفریح تقریبا گران قیمت لذت نبرید، آدرس مرکز غواصی کیش واقع در خیابان سنائی، خیابان دریا و جنوب اسکله بزرگ تفریحی کیش قرار دارد، ایستگاه تله کابین میکا مال از جدیدترین تفریحات کیش هم در ۲۰ متری همین مجموعه تفریحی قرار گرفته که برای مسیریابی می توانید از نقشه مرکز غواصی کیش در ابتدای مطلب کمک بگیرید.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=109236
van

کوروش ابریشمی

اینکه رشته نرم افزار خوندم و هیچ کمکی تو زندگی بهم نکرد داشت نا امیدم می کرد تا بعد از آزمون و خطاهای متعدد با شغل گردشگری آمیخته شدم ، همین که به کارم علاقه دارم ایزد رو شکر می کنم هر روز.

مطالب مرتبط
استان گیلان چند شهرستان دارد؟
مریم عظیمی
0 دیدگاه
گیلان
مریم عظیمی
0 دیدگاه
آیا چالوس دریا دارد؟
مریم عظیمی
0 دیدگاه
دریای چالوس
مریم عظیمی
0 دیدگاه
کاروانسرای گبر آباد قمصر
مهری شاپوری
1 دیدگاه
کارگاه سنتی گلاب طوبی قمصر
کوروش ابریشمی
2 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس