aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > معرفی هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش

معرفی هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش

معرفی هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش
ezgif-1-eca2962dc6

پلاژ بانوان به عنوان مکانی ویژه برای آب تنی و تفریج بانوان به حساب می‌آید که می‌توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای از امکانات آن لذت ببرند. این مجموعه آبی در انتهای خیابان آرین قرار داشته و هتل های متعددی در نزدیکی آن قرار دارد. بنابراین رزرو هتل کیش نزدیک به پلاژ بانوان بهترین روش برای دسترسی سریع و آسان به این مجموعه آبی است. در ادامه بهترین هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش به همراه آدرس و روش دسترسی از این هتل ها به پلاژ بانوان را معرفی می کنیم.

معرفی برخی از هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش

به اصلی‌ترین بخش مطلب رسیدید! در این بخش شما با لیستی از هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش به شکل کاربردی آشنا خواهید شد. با توجه به گستردگی مناطق جزیره کیش، رزرو هتل کیش برای دسترسی سریع به امکانات آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که پلاژ بانوان کیش، تنها ساحل اختصاصی ویژه بانوان در ایران است، می توانید از لیست هتل های ذکر شده در این مقاله برای دسترسی سریع تر استفاده کنید.

نام هتلفاصله تا پلاژ بانوان کیش
هتل ققنوس۶ دقیقه با خودرو
هتل پارس نیک کیش۶ دقیقه با خودرو
هتل آسمان کیش۶ دقیقه با خودرو
هتل شایان کیش۶ دقیقه با خودرو

هتل پارس نیک کیش

  • آدرس هتل پارس نیک کیش: میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو
  • فاصله تا پلاژ بانوان کیش: تقریبا ۳ کیلومتر

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در بلوار دریا قرار دارد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۳۷ باب واحد اقامتی مناسب با امکانات کاملی مانند تلویزیون، تلفن، حمام خصوصی، صندوق امانات و مواردی از این دست است. قطعاً در زمان رزرو هتل پارس نیک کیش در رابطه با موقعیت مکانی آن سؤال دارید. در این رابطه باید بدانید این هتل با فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس در مرکز جزیره قرار دارد و می‌همانان هتل پارس نیک به راحتی می‌توانند از این اماکن دیدنی و خریدی بازدید کنند.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای می‌همانان خود فراهم کند. این هتل با ارائه خدمات با کیفیت، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به جزیره کیش را برای شما فراهم کند که قطعا یکی از بهترین هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش ، هتل پارس نیک کیش هست.

هتل ققنوس، از هتل های نزدیک پلاژ بانوان کیش

  • آدرس هتل ققنوس کیش: ميدان اميرکبير، خيابان دانش ۱، مجتمع هتل ها
  • فاصله تا پلاژ بانوان کیش: تقریبا ۳ کیلومتر

هتل ققنوس کیش با موقعیتی جذاب در انتهای بلوار دریا واقع شده و با آخرین بازسازی در سال ۱۴۰۱، امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران خود فراهم کرده است. این هتل دارای ۲ طبقه و ۶۰ باب اتاق با امکانات کاملی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، حمام خصوصی و صندوق امانات است. موقعیت مکانی هتل نیز از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود. با نزدیکی به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مروارید، ونوس و مریم، می‌همانان هتل ققنوس به راحتی می‌توانند از این اماکن دیدنی و خریدی بازدید کنند.

پرسنل مجرب هتل ققنوس نیز از جمله مزیت‌های دیگر آن است. با ارائه خدمات با کیفیت و رفتاری دوستانه، پرسنل هتل ققنوس تلاش می‌کنند تا اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود فراهم کنند. با توجه به این مزایا، هتل ققنوس کیش یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در این جزیره است و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم کند. این هتل به عنوان هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش برای رزرو در دسترس شما است.

هتل شایان کیش

  • آدرس هتل شایان کیش: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل
  • فاصله تا پلاژ بانوان کیش: تقریبا ۳ کیلومتر

هتل شایان کیش، یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش است. هتل شایان کیش در ۴ طبقه، ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس دارد. موقعیت مکانی هتل شایان کیش نیز از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود. با قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق جزیره، در نزدیکی ساحل درخشان و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش از جمله بزرگ‌ترین اسکله تفریحی آن، هتل شایان کیش برای مسافران بسیار جذاب است. اگر قصد دارید تا از هتل شایان کیش به سمت پلاژ بانوان کیش حرکت کنید، مسیری طولانی ندارید و با خودرو کمتر از ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به این مکان تفریحی برسید. اقامت در هتل شایان کیش با فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم‌اندازی آرام‌بخش از اسکله و آب‌های نیلگون خلیج فارس، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل شایان کیش

هتل آسمان کیش

  • آدرس هتل آسمان کیش: کیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • فاصله تا پلاژ بانوان کیش: تقریبا ۲.۵ کیلومتر

هتل آسمان کیش، یکی از هتل‌های پنج ستاره در این جزیره است. این هتل با طراحی لوکس و مجلل بعد از اتمام ساخت‌اش، شامل ۳۰۰ اتاق خواهد بود. هتل آسمان کیش با این زیرساخت بزرگ و تعداد اتاق‌های فراوان، امکانات و خدمات لوکسی را برای می‌همانان خود فراهم خواهد کرد. از امکاناتی که در این هتل قرار خواهد گرفت، می‌توان به رستوران‌ها، استخر، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و سرویس اتاق اشاره کرد. همچنین، با توجه به طراحی لوکس و مجلل هتل، انتظار می‌رود که دکوراسیون داخلی و فضا‌های عمومی آن نیز بسیار زیبا و شگفت‌انگیز باشد.

هتل آسمان کیش با ارائه خدمات لوکس و امکانات منحصر به فرد، به میهمانان خود تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر از اقامت در جزیره کیش را ارائه خواهد داد. با تکمیل مراحل ساخت و ساز و راه‌اندازی، این هتل به عنوان یک مقصد برجسته برای مسافران خواهد بود. لازم است بدانید همانطور که اشاره شد از هتل آسمان کیش تا پلاژ بانوان کیش با خودرو صرفاً ۶ دقیقه فاصله دارید. در لیست هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش در آینده و بعد از نهایی شدن مراحل ساخت و ساز شاهد نام هتل آسمان کیش خواهیم بود.

آشنایی با دیگر هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان کیش

به غیر از مواردی که در بخش قبل با جزییات مورد بررسی قرار دادیم، هتل‌های دیگری نیز در دسترس شما هستند که فاصله کمی با پلاژ بانوان کیش دارند. برخی از این هتل‌ها عبارتند از:

  • هتل بین‌المللی کیش، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر، آدرس هتل بین‌المللی کیش: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
  • هتل ویدا کیش، فاصله تا پلاژ بانوان:۲ کیلومتر و ۴۳۴ متر، آدرس هتل ویدا کیش: کیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • هتل میراژ کیش، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۶۸۶ متر، آدرس هتل میراژ کیش: كیش، بلوار دریا
  • هتل شایلی کیش، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۶۱۴ متر، آدرس هتل شایلی کیش: کیش، انتهای بلوار دریا
  • هتل گراند کیش، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۵۸۵ متر، آدرس هتل گراند کیش: کیش، انتهای بلوار دریا
  • هتل لوتوس کیش، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۷۱۶ متر، آدرس هتل لوتوس کیش: کیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید
  • هتل آپارتمان فارابی، فاصله تا پلاژ بانوان: ۱ کیلومتر و ۶۴۴ متر، آدرس هتل آپارتمان فارابی: کیش، میدان سنائی، خیابان کناره، جنب ساختمان ۲۰
  • هتل جام جم، فاصله تا پلاژ بانوان: ۲ کیلومتر و ۵۱۲ متر، آدرس هتل جام جم: کیش، میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه شریف

آشنایی با دیگر هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان کیش

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از رزرو هتل‌ های نزدیک به پلاژ بانوان کیش به خوبی در رابطه با خدمات و کیفیت این هتل‌ها تحقیق کنید تا در نتیجه بهترین مورد را برای اقامت رزرو کنید.

پلاژ بانوان کیش چه امکاناتی دارد؟

پلاژ بانوان کیش، یک فضای مناسب برای تفریح و استراحت خانم‌ها است. در این فضا، امکاناتی مانند حضور نجات غریق، دوش و کابین استحمام، غرفه‌های وسایلی مورد نیاز برای شنا و آفتاب گرفتن، بوفه و امکانات ورزشی و غیره در دسترس خانم‌ها قرار دارد.

حضور نجات غریق در فضای ساحل، به منظور حفظ امنیت شناگران حاضر، بسیار مهم است. همچنین، وجود دوش و کابین اختصاصی با آب شیرین برای استحمام پس از شنا و شستن شوری و ماسه از بدن، از دیگر امکانات مهم این فضا است.

سایه بان نیز برای کسانی که مایل به آفتاب گرفتن نیستند، در این فضا وجود دارد. همچنین، تخت‌های مخصوص برای آفتاب گرفتن، بوفه برای خرید خوردنی و نوشیدنی، رستوران، سالن آرایش، غرفه اجاره تیوب و وسایل بازی برای تفریح و آب بازی، صندوق امانات برای قرار دادن وسایل شخصی مثل گوشی موبایل، زمین والیبال ساحلی و بدمینتون، رختکن برای تعویض لباس، سالن بدنسازی، غواصی و موج سواری زیر نظر مربی، سالن ماساژ و اسپا، سالن نقش حنا، غرفه‌های فروش لوازم بهداشتی و شنا و نمازخانه از دیگر امکانات موجود در این فضا هستند. با توجه به این امکانات، پلاژ بانوان کیش یک فضای مناسب برای تفریح و استراحت خانم‌ها است و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای آنان فراهم کند.

پلاژ بانوان کیش چه امکاناتی دارد؟

ساعت کاری پلاژ بانوان کیش

بعد از بازه زمانی کرونا تا به الان پلاژ بانوان کیش از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر باز است؛ البته به این نکته توجه داشته باشید که برای پذیرش توسط پرسنل این مجموعه صرفا تا ساعت ۱۶ وقت دارید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب نزدیک به پلاژ بانوان کیش چیست؟

قبل از بررسی و معرفی هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش ، به اینکه یک هتل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، اشاره می‌کنیم تا شما در انتخاب خود با تکیه بر دانسته‌های خود بهترین هتل کیش را انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب می‌تواند شامل موارد لیست زیر باشد:

  • مکان: مکان استراتژیک و مرکزی برای هتل بسیار اهمیت دارد. هتلی که در نزدیکی اماکن دیدنی، مراکز خرید، رستوران‌ها و مراکز حمل و نقل قرار دارد، برای مسافران بسیار جذاب است.
  • کیفیت خدمات: یک هتل خوب باید خدمات با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهد. این مورد شامل پذیرایی دوستانه، خدمات نظافتی به موقع، پاسخگویی سریع به درخواست‌ها و رفع مشکلات می‌همانان است.
  • امکانات: هتل باید امکانات مناسبی را برای می‌همانان فراهم کند. در حقیقت چنین موردی شامل رستوران، بار، استخر، سالن ورزشی، اینترنت بی‌سیم رایگان و سرویس اتاق است. همچنین، امکاناتی مانند سالن کنفرانس، سالن عروسی و پارکینگ نیز برای برخی مسافران مهم است.
  • کیفیت اتاق‌ها: اتاق‌های تمیز، راحت و با امکانات کامل برای می‌همانان بسیار ارزشمند هستند. کیفیت اتاق‌ها می‌تواند شامل تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، حمام خصوصی، صندوق امانات و… باشد.
  • صبحانه و رستوران: یک هتل خوب باید صبحانه با کیفیت و متنوعی را ارائه دهد. همچنین، رستوران هتل باید منوی متنوعی از غذا‌های محلی و بین‌المللی را ارائه کند.
  • قیمت مناسب: هتل باید قیمتی منصفانه و متناسب با کیفیت خدمات خود داشته باشد. مسافران به دنبال هتل‌هایی هستند که ارزش خوبی را در برابرپولی که دریافت می‌کنند، ارائه دهند.
  • نظافت: نظافت و بهداشت در هتل بسیار مهم است. هتل باید به طور منظم و با استفاده از مواد بهداشتی مناسب، اتاق‌ها و امکانات عمومی را تمیز نگه دارد.
  • خصوصیت و طراحی: هتلی با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر به فرد، تجربه اقامت متفاوتی را برای می‌همانان ایجاد می‌کند. این ویژگی‌ها می‌تواند شامل معماری جذاب، دکوراسیون زیبا و استفاده از مواد با کیفیت باشد.
  • نظرات مثبت می‌همانان: نظرات و بازخورد‌های مثبت می‌همانان قبلی نشان‌دهنده کیفیت و اعتماد به نفس هتل است. بررسی نظرات می‌همانان در سایت‌های معتبر می‌تواند به مسافران در انتخاب هتل کمک کند.

تجربه شما از رزرو هتل نزدیک پلاژ بانوان چیست؟

در این مقاله از این تودی، ۱۲ تا از بهترین بهترین هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش را بررسی کردیم. سعی کردیم هتل‌هایی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر دسترسی آسان به پلاژ بانوان کیش به دیگر مناطق جذاب جزیره نیز نزدیک باشند. در صورتی که شما نیز تجربه استفاده از هتل های نزدیک پلاژ بانوان کیش را دارید، نظرات خود را با مخاطبان در میان بگذارید.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات گردشگری و رزرواسیون مقاله، بر عهده شرکت های‌هتل است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=96152
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس