aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > معرفی بهترین دارالترجمه‌های میدان انقلاب بر اساس زبان ترجمه

معرفی بهترین دارالترجمه‌های میدان انقلاب بر اساس زبان ترجمه

معرفی بهترین دارالترجمه‌های میدان انقلاب بر اساس زبان ترجمه
ezgif-1-eca2962dc6

معمولا در شهرهای بزرگی مانند تهران، هر خیابانی بورس یک صنف شغلی است. میدان انقلاب تهران علاوه بر بورس کتابفروشی، مرکز دارالترجمه‌ها نیز می‌باشد. اگر کسی به دنبال دفاتر ترجمه رسمی خوب و معتبر با قیمت مناسب می‌گردد بدون شک به خیابان انقلاب می‌رسد. اما امروزه تعدد دفتر ترجمه در این مرکز تبدیل به یک معضل شده است. بطوریکه از هر ۳ ساختمان یکی دارالترجمه است. نکته دیگری که وجود دارد این است که هر دارالترجمه رسمی دارای پروانه مترجمی به یک زبان بخصوص است. این موضوع داخل پروانه قید شده است و باید همیشه بر روی دیواری که قابل دید عموم است نصب باشد. مسئله ای که باید به آن توجه کنید تا در زمان و هزینه‌تان صرفه جویی شود این است که اگر یک دارالترجمه، ترجمه به زبان دیگری را از شما قبول کند، قرار است که نقش واسطه را ایفا کند و مدارکتان را به دارالترجمه همکار بسپارد و در این میان پورسانت خود را بردارد. پس به این ۲ دلیل واجب دانستیم تا به شما بهترین و معتبرترین دارالترجمه های انقلاب بر اساس زبان ترجمه را معرفی کنیم. این لیست بر اساس آماری که هم به صورت تحقیقات میدانی و سوال از رهگذران خیابان انقلاب و هم بر مبنای نظرات مشتریان قبلی این دفاتر که در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد به دست آمده است.

دارالترجمه میرپارس بهترین مرکز ترجمه زبان انگلیسی

آدرس: تهران، میدان انقلاب، جنب قنادی سینا، ساختمان ۱۵۳۴، طبقه اول، واحد۳

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۰۹۵۵

وبسایت: mirpars.com

دارالترجمه میرپارس بهترین مرکز ترجمه زبان انگلیسی

دارالترجمه میرپارس نزدیک به ۲۵ سال است که تحت نظارت دکتر عباس مهرپویا به عنوان بهترین دارالترجمه انقلاب در ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان انگلیسی فعالیت داشته است. کافیست در اینترنت عبارت بهترین دارالترجمه یا دارالترجمه معتبر را جستجو کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد. از مزایای بارز این مرکز می‌توان به ترجمه فوری و سریع مدارک رسمی، خدمات آنلاین ثبت سفارش، پیک رسمی جهت دریافت و ارسال مدارک، ارسال پیشنویس ترجمه به واتساپ مشتری قبل از پرینت. اخذ تاییدات دادگستری و وزارت خارجه و دریافت هزینه مطابق با تعرفه رسمی اشاره کرد

با توجه به سطح کیفیت خدمات میرپارس، این دارالترجمه سال‌ها است که به عنوان بهترین دارالترجمه انقلاب برای ترجمه اسناد رسمی به زبان انگلیسی شناخته می‌شود. دلیل این برتری، نظارت بی‌وقفه مدیر مسئول، بر توانایی مترجمان است. به این منظور مترجمان علاوه بر تست استخدام، هرساله از نظر توانایی‌های لازم برای ترجمه حرفه‌ای مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

دارالترجمه سفرا بهترین مرکز ترجمه زبان عربی

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۲۳، بازار بزرگ کتاب، طبقه دوم، واحد ۳

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۶۵۷۳۴

وبسایت: sofaraonline.com

دارالترجمه سفرا بهترین مرکز ترجمه زبان عربی

دارالترجمه رسمی سفرا یکی از دفاتر رسمی ترجمه در میدان انقلاب است که به عنوان بهترین مرکز ترجمه زبان عربی شناخته می‌شود. این دفتر نزدیک به ۱۳ سال تحت مدیریت دکتر حمیدرضا حیدری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مشغول به ترجمه بوده است. توانایی بالای دکتر حیدری در مدیریت و استخدام مترجمان برتر، برای سال‌های متوالی این دفتر را در جایگاه برترین دارالترجمه انقلاب در زمینه ترجمه اسناد و متون عربی قرار داده است. دارالترجمه سفرا با در اختیار داشتن مهر رسمی از سوی اداره امور مترجمین به عنوان دفتر ترجمه رسمی شناخته می‌شود.

دارالترجمه بهنام بهترین دارالترجمه ایتالیایی

آدرس: تهران، میدان انقلاب ابتدای کارگر جنوبی ، کوچه شهید رستمی (رشتچی ) پلاک ۷ واحد ۱۲

تلفن: ۰۲۱۶۶۵۹۵۶۷۱

وبسایت: behnamtranslation.com

دارالترجمه بهنام بهترین دارالترجمه ایتالیایی

اگر قصد مهاجرت یا اخذ ویزای کشور ایتالیا را دارید، بی شک می‌دانید که مترجم رسمی برای این زبان کم است و درنتیجه مدت زمان بیشتری هم باید منتظر آماده شدن ترجمه مدارکتان بمانید. اما یکی از دفاتر خوب در این زمینه، دارالترجمه رسمی بهنام است که بطور تخصصی در زمینه ترجمه از زبان فارسی به ایتالیایی و بالعکس فعالیت می‌کند. مراجعه به این مرکز به دلیل فعالیت اختصاصی در زمینه ترجمه ایتالیایی سبب می‌شود در زمان و هزینه‌تان صرفه جویی کنید.

دارالترجمه آبتین بهترین مرکز ترجمه زبان آلمانی

آدرس: خيابان انقلاب، تقاطع خیابان فلسطین، پلاک ۳۱۲، ساختمان مهر، طبقه سوم، واحد ۹

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۸۴۰۷۲

وبسایت: abtintranslationoffice.com

دارالترجمه آبتین بهترین مرکز ترجمه زبان آلمانی

دارالترجمه آبتین با مسئولیت هاجر مشین فروش از لحاظ کیفیت و دقت در ترجمه به عنوان بهترین دارالترجمه انقلاب در زمینه ترجمه اسناد و متون آلمانی شناخته می‌شود. این دفتر با جمع‌آوری بهترین و مجرب‌ترین مترجمان زبان آلمانی از سراسر کشور، بهترین خدمات را در زمینه ترجمه رسمی ارائه می‌دهد. این دفتر با در اختیار داشتن مهر رسمی اداره امور مترجمین به عنوان یک مرکز رسمی فعالیت می‌کند.

دارالترجمه رنسانس بهترین دارالترجمه ترکی استانبولی

آدرس: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، ضلع جنوب غربی، جنب بانک رفاه، ساختمان آریا (شماره ۷۸۲)، طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۵۱۷۵

وبسایت: rotranslation.com

تقاضا برای ترجمه رسمی مدارک به زبان ترکی به دلیل همسایگی با کشور ترکیه و مراودات اقتصادی، اجتماعی و گردشگری زیادی که با آن داریم، روز به روز افزایش می‌یابد. ترجمه رسمی به زبان ترکی دارای مترجمان زیادی در سطح شهر است ولی یکی از برترین ها، دفتر ترجمه رسمی رنسانس واقع در خیابان انقلاب، میدان فردوسی است. از جمله مزایای این دارالترجمه می‌توان به ترجمه خوب و بدون ایراد، خدمات ترجمه آنلاین، ارسال پیک و اخذ تاییدات دادگستری، وزارت خارجه و سفارت اشاره کرد.

دارالترجمه گلستان بهترین مرکز ترجمه زبان فرانسوی

آدرس: خیابان انقلاب، رو به روی دانشگاه تهران ، بین خیابان دانشگاه و فخررازی ، ساختمان ۱۲۰۲، طبقه اول

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۶۲۹۲

وبسایت: golestantranslationoffice.com

دارالترجمه گلستان بهترین مرکز ترجمه زبان فرانسوی

دارالترجمه رسمی گلستان، با بیش از چهل سال تجربه، از معتبرترین و با کیفیت‌ترین مراکز ترجمه در میدان انقلاب به شمار می‌آید. این دفتر پس از دریافت مجوز از اداره کل فنی قوه قضائیه در سال ۱۳۵۷، به معتبرترین دارالترجمه انقلاب در حوزه زبان فرانسوی تبدیل شد. دفتر ترجمه گلستان به واسطه مدیریت مناسب و استفاده از بهترین مترجمان، موفق به ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت در زمینه ترجمه زبان آلمانی شده است. تعهد کاری مدیریت دفتر و تخصص و توانایی مترجمان، شیوایی و روان بودن ترجمه‌های ارائه شده را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های یک دارالترجمه حرفه‌ای

برای شناسایی بهترین دارالترجمه میدان انقلاب لازم است ویژگی‌های زیرا را در نظر داشته باشید.

  • ترجمه‌هایی که دارالترجمه ارائه می‌کند باید دقیق، صحیح، شیوا و بدون هرگونه اشتباه یا ابهام باشند.
  • مترجمان دارالترجمه باید در زمینه‌های مختلف تخصص و تجربه داشته باشند تا بتوانند متون مختلف را به درستی ترجمه کنند.
  • دارالترجمه باید اطلاعات و مدارک مشتریان را محرمانه نگه دارد و امنیت و حریم خصوصی مشتریان را تضمین کند.
  • بهترین دارالترجمه انقلاب باید قادر باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطالب را بدون کاهش کیفیت ترجمه ارائه کند.
  • قیمت‌گذاری دارالترجمه باید منطبق با کیفیت ارائه شده و منصفانه باشد. به این منظور هزینه ترجمه باید با خدمات دریافتی برابری کند.
  • دارالترجمه باید دارای مجوز رسمی از دادگستری باشد تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه شده از اعتبار لازم برخوردار هستند.

سخن پایانی

ترجمه حرفه‌ای در موارد مختلف از جمله تهیه رزومه برای مهاجرت امری الزامی است. در این زمینه توانایی تشخیص دارالترجمه خوب و بد برای دریافت خدمات مناسب بسیار اهمیت دارد. بررسی راه‌های مختلف برای شناسایی بهترین دارالترجمه انقلاب می‌تواند چالش برانگیز و زمان بر باشد. در این شرایط آشنایی با بهترین دفاتر رسمی می‌تواند مانند یک میانبر شما را با سرعت بیشتری به مقصد برساند. در این مقاله سعی شد با معرفی بهترین دارالترجمه‌های میدان انقلاب، زحمت اعتبار سنجی دفاتر ترجمه را از سر راه برداریم.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات این مطلب، بر عهده شرکت دارالترجمه میرپارس است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=108857
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس