aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟

وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟

وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
ezgif-1-eca2962dc6

زندگی در آمریکا یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. باتوجه‌به این مسئله که آمریکا قاره‌ای است که سرمایه‌های زیادی را در خود جای داده است و سالانه افراد زیادی برای زندگی به این قاره مهاجرت می‌کنند و سرمایه‌های خود را به آنجا می‌برند، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سوالات زیادی دررابطه‌با وقت سفارت آمریکا داشته باشند. آمریکا در ایران هیچ سفارتی ندارد و ایرانیان برای دریافت ویزای این کشور باید به کشورهای همسایه بروند.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا به کدام کشور برویم؟

شما برای دریافت وقت سفارت می‌توانید به تمامی کشورها سفر کنید؛ اما معمولا، ارمنستان و امارات ازجمله کشورهایی هستند که افراد برای دریافت وقت سفارت به آنجا می‌روند. همچنین، باتوجه‌به این مسئله که کشور ترکیه نیز نیازمند ویزا نیست و ایرانیان بدون ویزا و با داشتن پاسپورت می‌توانند به این کشور بروند، به‌عنوان یک مقصد ایده‌آل برای دریافت وقت سفارت در نظر گرفته می‌شود. به‌طور کلی، شما باید شرایط خود را در نظر داشته باشید و سپس یک کشور را برای وقت سفارت تعیین کنید.

چه نوع ویزایی می‌خواهید دریافت کنید؟

زمانی که صحبت از دریافت ویزا برای آمریکا می‌شود، این سوال مطرح می‌شود که شما برای سفر به آمریکا به‌دنبال دریافت چه نوع ویزایی هستید. آیا می‌خواهید ویزای توریستی دریافت کنید یا به‌دنبال دریافت ویزای دانشجویی هستید. برخی از افراد ممکن است به‌دنبال دریافت ویزای سرمایه‌گذاری باشند. به هر صورت، شما ابتدا باید نوع ویزا را مشخص کنید و سپس براساس آن مقدمات دریافت ویزا و وقت را مشخص کنید. هرچقدر در این مسیر با وسواس بیشتری پیش بروید، به همان اندازه در کار خود با موفقیت بیشتری روبه‌رو خواهید شد و زودتر می‌توانید ویزا را دریافت کنید.

ساخت اکانت

شما باید برای دریافت وقت سفارت آمریکا دارای اکانت باشید. تمامی اطلاعات مرتبط با نوع ویزا، فرم‌ها و دریافت وقت، وارد اکانت شما می‌شوند و می‌توانید به اطلاعات کامل و جامعی دسترسی داشته باشید؛ به‌همین دلیل، زمانی که وارد سایت سفارت شدید، ابتدا باید اکانت خود را ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت باید اطلاعات را براساس اطلاعاتی که در پاسپورتتان وجود دارد، به‌صورت دقیق وارد کنید. پس از مدتی اکانت شما ایجاد می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا به کدام کشور برویم؟

پر کردن فرم‌های مربوطه

برای دریافت وقت سفارت آمریکا شما باید باتوجه‌به نوع ویزایی که مشخص کرده‌اید، فرم‌های مربوطه را پر کنید. این مرحله بسیار حساس است و شما باید اطلاعات را به‌صورت دقیق و براساس چیزی که از شما خواسته شده است، پر کنید. اگر در این مرحله اشتباهی رخ دهد، ممکن است پروسه دریافت ویزا با مشکلات زیادی روبه‌رو شود و حتی ممکن است شما نتوانید ویزای خود را دریافت کنید؛ به‌همین دلیل، بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مشورت کنید تا بتوانید این مرحله را نیز به درستی پشت سر بگذارید.

پرداخت هزینه

در مرحله آخر، شما باید هزینه وقت سفارت را پرداخت کنید. این هزینه باید به دلار پرداخت شود و شما می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. درصورتی‌که حساب بین‌المللی دارید، پرداخت برای شما آسان خواهد بود؛ اما اگر حساب بین‌المللی ندارید، باید به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید تا این‌کار را برای شما انجام دهند. بهتر است برای پرداخت هزینه، کار خود را به شرکتی بسپارید که به آن‌ها اعتماد دارید؛ زیرا باید هزینه به دلار پرداخت شود. پس شما این هزینه را به ریال به حساب آن شرکت وارد کنید. در این مرحله با حساسیت بالایی پیش روید.

چگونه وقت فوری سفارت بگیرم؟

بهتر است بدانید چیزی به نام دریافت وقت فوری برای سفارت وجود ندارد و تمامی متقاضیان باید پروسه دریافت ویزا را پشت سر بگذارند؛ اما ممکن است شما مشکل پزشکی داشته باشید یا بخواهید در یک کنفرانس شرکت کنید، در این شرایط می‌توانید به سفارت ایمیل بزنید و شرایط خود را شرح دهید. در بسیاری از مواقع، مدارک شما سریع‌تر بررسی می‌شوند و شما می‌توانید برای دریافت ویزا اقدام کنید. البته باید بدانید این مسئله نیز شانسی است و نمی‌توان صددرصد به آن اطمینان داشت که ویزا شما در مدت‌زمان کوتاه صادر می‌شود.

چرا باید اطلاعات را به درستی وارد کنیم؟

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در تمامی مراحل باید اطلاعات را به درستی وارد کنید. در بسیاری از موارد دیده شده است که متقاضیان تنها یک عدد را اشتباه وارد کرده‌اند یا به تایپ اسم خود توجه نداشته‌اند و همین امر چالش‌های زیادی را برایشان به‌وجود آورده است. معمولا، زمانی که اطلاعات نادرست وارد می‌شوند، درخواست ویزا رد می‌شود و این مسئله به‌عنوان یک پوئن منفی در پرونده شخص در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین، توجه به این نکات بسیار مهم است و تمامی افراد متقاضی ویزا باید به آن توجه داشته باشند.

آیا در صورت لغو وقت سفارت هزینه عودت داده می‌شود؟

یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می‌شود، در این زمینه است که آیا با لغو وقت سفارت آمریکا هزینه عودت داده می‌شود. پاسخ به این سوال منفی است. سفارت هیچ مسئولیتی را دررابطه‌با لغو وقت آن نمی‌پذیرد و هزینه به شما بازگشت داده نمی‌شود؛ بنابراین، در زمان دریافت وقت باید به تمامی موارد توجه داشته باشید و وقت خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید در تاریخ مربوطه در سفارت حضور داشته باشید و در پروسه دریافت ویزا قرار گیرید.

برای تعیین وقت سفارت آمریکا و کارهای مربوطه به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعیین وقت سفارت آمریکا و کارهای مربوطه به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پروسه دریافت وقت سفارت آمریکا و دریافت ویزا در اختیار شما قرار دهیم. باتوجه‌به این مسئله که این کار حساسیت زیادی دارد، بهتر است کار خود را به کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند. اگر به‌دنبال مرکز معتبری برای پیگیری و دریافت ویزای آمریکا هستید، می‌توانید به کمپانی کارت سبز مراجعه کنید. این کمپانی دارای کارشناسان زبده و باتجربه است که این پروسه را بادقت زیاد پیگیری می‌کنند و به شما کمک می‌کنند به اهداف خود برسید و ویزا را دریافت کنید.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات، بر عهده شرکت کارت سبز است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=108718
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس