aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > بریم دبی؟ معرفی تفریحات دبی در تعطیلات

بریم دبی؟ معرفی تفریحات دبی در تعطیلات

بریم دبی؟ معرفی تفریحات دبی در تعطیلات
ezgif-1-eca2962dc6

اگر قصد سفر به دبی را دارید باید بدانید که یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای دنیا مقصد شما است. شهری که بسیاری از سازه‌هایش القاب “بزرگترین” و “اولین” و … را یدک می‌کشند. بنابراین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی در انتظار شما هستند تا لحظات خاصی را برای شما رقم بزنند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که می‌خواهیم به معرفی تفریحات دبی بپردازیم.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی

تفریحات آبی یکی از لذت‌بخش ترین و پرطرفدارترین تفریحات دبی به حساب می‌آید. دبی پارکهای آبی زیادی دارد که یکی از آنها پارک آبی آتلانتیس است که به پارک آبی آکواونچر نیز شناخته می‌شود.پارکی با سرسره‌های بزرگ، رودخانه‌های وحشی، استخرهای متنوع، سرزمین کودکان و کلی امکانات دیگر در کنار هتل آتلانتیس.شما در این پارک می‌توانید شنا با دلیفینها را هم تجربه کنید پس اگر قصد سفر به دبی را دارید این پارک آبی را فراموش نکنید.

برج خلیفه

برج خلیفه

یکی از تفریحات دبی بازدید از برج خلیفه می‌باشد برجی که در دنیا ۱۰ رکورد را به نام خود ثبت کرده است از بلندترین آسمان خراش دنیا گرفته تا مرتفع ترین استخر جهان. جالب ایت بدانید ۱۵ طبقه اول این برج را جورجیو آرمانی به هتل خود اختصاص داده است هتلی که تمام جزئیاتش با امضای آرمانی منقش شده است. بلندترین آسمان خراش جهان یکی از مقصدهای پرگردشگر دنیا می‌باشد و هر چه در آن وجود دارد جزو تفریح به حساب می‌آید برای مثال چشم‌اندازهای بی نظیر برج خلیفه، غذاهای بسیار لذیذ، سکوهای تماشای برج خلیفه و …همه و همه از جذابیت هایی است که ارزش دیدن دارند

کیدزانیا

کیدزانیا

بچه ها علاوه بر وسایل بازی با فعالیتهای دیگری نیز سرگرم می‌شوند، البته به شرطی که همراه با خلاقیت و منطبق بر دنیای جذاب کودکان باشد. کیدزانیا یکی از تفریحات دبی است که هیچ وقت برای کودکان خسته کننده و تکراری نمی‌شود. در این مکان تفریحی مشاغل زیادی بازسازی شده‌اند پرستاری، آتش نشانی و …و کودکان می‌توانند علاوه بر تفریح و سرگرمی، آموزش هم ببینند. روند کار به این گونه است که کودک شغل خود را در کیدزانیا انتخاب می‌کند و بعد از آن آموزشهای لازم برای انجام آن را فرا می‌گیرد. حالا نوبت پوشیدن لباس های فرم شغلی است که کودک انتخاب کرده است و بعد از آن تلفیق چالش و تفریح به میان می‌آید.

بازدید از آبنمای دبی

برج خلیفه در هر نقطه‌ای از خود یا یک نمایش پر شکوه برپا کرده است و یا یک تجلی زیبا را به تصویر کشیده است.در این قسمت از لیست تفریحات دبی به آبنمای دبی می‌رسیم که نمایش با شکوهی در دریاچه برج خلیفه برپا کرده است. نمایشی که از تلفیق رقص فواره‌ها، موسیقی و نورپردازی خلق شده است. می توانید در شبهای زیبای دبی ابتدا به دبی مال بروید و بعد از خریدتان به تماشای آبنمای دبی بیایید از شکوه نمایش آن لذت ببرید.

رانندگی با فراری در دبی

رانندگی با ماشین های لاکچری آرزوی افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا است. حالا در شهری به نام دبی شما می‌توانید برای تفریح سوار ماشین فراری شوید و در خیابان های جذاب دبی بگردید. در این شهر همه چیز عجیب است ماشین پلیس بوگاتی و لامبورگینی است، ارتفاع چرخ و فلک های این شهر به ۲۵۰ متر می‌رسد، این شهر تنها شهری است در جهان که هتل هفت ستاره دارد. با این تفاسیر اجاره خودرو در دبی اگر چه یک تفریح لاکچری است اما عجیب و غریب نیست. این تفریح در دبی، به نسبت سایر کشورها، خیلی ارزان تر است. یک فراری لوکس را کرایه کنید و در خیابان های جذاب دبی برانید و روزی زیبا برای خود رقم بزنید.

پارک زعبیل دبی

پارک ها در هر شهری، یکی از جاذبه های گردشگری مهم به شمار می‌آیند چرا که علاوه بر زیبایی، به گونه‌ای معرف فرهنگ آن اقلیم به حساب می‌آیند. در لیست معرفی تفریحات دبی چند پارک به چشم می‌خورند که هر کدام از آنها بخشی از زیبایی ها و تفریحات دبی به شمار می‌آیند. در این بین پارک زعبیل به علت وسعتی که دارد بسیار معروف است. این پارک زیبا وسعتی به اندازه ۴۵ زمین فوتبال دارد. در این پارک بخشی به نام شهر کودکان وجود دارد که کودکان می‌توانند در آن هرچه می‌خواهند در فضای باز، بازی کنند.جدای از شهر بچه‌ها، موزه دایناسورها با اندازه واقعی، قایق سواری روی دریاچه و فضایی برای پختن کباب، از دیگر تفریحات این پارک به حساب می‌آیند.

سخن پایانی

دبی شهری است پر از تفریحات گوناگون، از تفریحات رایگان گرفته تا تفریحات لاکچری گران قیمت.شما برای این که لحظات خوشی را در این شهر سپری کنید و با توجه به بودجه‌تان بیشترین استفاده را از تفریحات دبی ببرید نیاز به مشاور دارید که مجموعه بریم دبی با تیم مشاوران با تجربه خود این نیاز را بر طرف کرده است. با مشاوران بریم دبی بهترین سفر به دبی را تجربه خواهید کرد.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات تفریحی این مقاله، بر عهده سایت بریم دبی است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=103649
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس