aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > بهترین جاهای تایلند برای سفر

بهترین جاهای تایلند برای سفر

بهترین جاهای تایلند برای سفر
ezgif-1-eca2962dc6

تایلند، یکی از زیبا‌ترین و دیدنی‌ترین کشورهای شرق آسیا است. امروزه بیشتر علاقه‌مندان به سفر، دوست دارند برای یکبار هم که شده پا به زمین‌های بهشتی این کشور بگذارند.

جاذبه‌های طبیعی تایلند به قدری زیبا و منحصر به فرد است که به جرئت می‌توان گفت هیچ کجای جهان نمی‌توان چنین جاذبه‌هایی را مشاهده کرد. آسمان آبی بی‌کران، جنگل‌های استوایی، کوه‌های در مه کشیده شده، غذاهای محلی خوشمزه، جزیره‌ها و سواحل تایلند و… سبب شده تا گردشگری‌ترین قطب جهان ایجاد شود.

اگر به دنبال دیدن زیبایی‌های مطلق و تمام نشدنی این کشور زیبا هستید، پیشنهاد می‌دهیم هر چه زودتر تور تایلند را از فلای‌تودی خریداری کنید. بهترین تور تایلند توسط مجموعه فلای‌تودی ارائه می‌شود.

مکان‌های گردشگری تایلند کدام‌اند؟

مکان‌های گردشگری تایلند کدام‌اند؟

آیا شما مکان‌ها و جاهای دیدنی تایلند را می‌شناسید؟ این کشور به قدری دارای مکان‌های طبیعی و گردشگری است که اگر بخواهیم لیستی از آن‌ها تهیه کنیم، بدون شک لیستی بلند و بالا خواهد شد. در ادامه به معرفی مکان‌هایی می‌پردازیم که شما می‌توانید با بهترین تور تایلند و خرید ارزان‌ترین بلیط فلای‌تودی به آنجاها سفر کنید.

  1. سفر به پایتخت تایلند، شهر بانکوک

بهتر است قبل از بررسی مکان‌های دیدنی سایر شهرهای تایلند، به معرفی جاذبه‌های گردشگری پایتخت آن یعنی بانکوک بپردازیم. بانکوک علاوه بر اینکه پایتخت تایلند محسوب می‌شود، بزرگترین شهر آن نیز است. این شهر توانسته در سال ۲۰۲۳ رتبه پرگردشگرترین شهر دنیا را به خود اختصاص دهد. به نظر شما چرا لقب پرگردشگرترین شهر دنیا به بانکوک تعلق گرفته است؟

بانکوک دنیایی از رنگ‌ها و زیبایی می‌باشد که با وجود معابد تاریخی و باشکوه، بهترین هتل‌های تایلند، بازارهای شناور بر روی آب، کاخ‌های زیبا، شهربازی‌های بزرگ، مراکز خرید متنوع و… در بین سایر شهرهای این کشور به شهرت بالایی رسیده است.

از جذاب‌ترین جاهای دیدنی این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معبد وات پراکائو Wat Phra Kaew

  • سرگیجه و ماه Vertigo and Moon

  • شهربازی دریم ورلد Dream World

  • موزه خانه جیم تامپسون Jim Thompson House Museum

با خرید تور تایلند و سفر به بانکوک می‌توانید سفری رویایی را تجربه کنید و به چشمان خود زیبایی را هدیه دهید.

پوکت، شهر سواحل دریایی تایلند

  1. پوکت، شهر سواحل دریایی تایلند

بیشتر گردشگران جزیره پوکت را با سواحل دریایی خیره کننده آن به یاد می‌آورند. شهر زیبای پوکت، تمام آنچه را که یک گردشگر از سفر انتظار دارد، برآورده می‌سازد.

از زیبا‌ترین ساحل‌های بکر و دست نخورده این شهر می‌توان به ساحل کاتا (Kata Beach)، ساحل آزاد (Freedom Beach)، ساحل سورین (Surin Beach)، فانتاسی (Fantasea)، ساحل کارون (Karon Beach) و… اشاره کرد.

البته سواحل تنها جاهای دیدنی جزیره پوکت نیستند و شما می‌توانید برای دیدن معابد تاریخی، مجسمه بزرگ بودا، پارک ملی سیرینات، موزه‌تریک ‌آی، پناهگاه‌ فیل‌ها و… به این شهر سفر کنید.

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی پوکت در بین گردشگران همان پناهگاه فیل‌ها است. در پناهگاه فیل‌های پوکت شرایطی فراهم شده است که به سبب آن گردشگران به راحتی می‌توانند به فیل‌ها دست بزنند و به آن‌ها غذا بدهند. آیا شما هم دوست دارید، چنین چیزی را تجربه کنید؟

از آنجا که زیبایی‌های این شهر قابل شمارش نیست، بازدید از آن در برنامه بیشتر تورهای تایلند وجود دارد.

  1. شهر ساحلی پاتایا، زیبا‌ترین شهر تایلند

شهر ساحلی پاتایا با زیباهای منحصر به فرد خود، نقش بزرگی در اقتصاد این کشور به جا آورده است و به نوعی می‌توان گفت پاتایا انقلابی در صنعت گردشگری تایلند محسوب می‌شود.

این شهر یکی از بی‌نقص‌ترین شهرهای تایلند می‌باشد که هر آنچه را که گردشگران تصور می‌کنند، درون خود جای داده است. در پاتایا شما می‌توانید تجربه‌های لذت‌بخشی مانند زیپ لاین، شنا، جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، قایق سواری و… بدست آورید.

برخی از رایج‌ترین جاهای دیدنی پاتایا شامل موارد زیر است:

  • کوه بودا

  • پناهگاه حقیقت

  • مینی سیام

  • دهکده فیل‌ها

  • جزیره مرجانی

  • باغ وحش ببرها

  • مزرعه کروکودیل‌ها

  1. جزیره سامویی، بهشت امن تایلند

با وجود جاذبه‌های طبیعی که جزیره سامویی دارد، به راحتی می‌توان نام آن را در لیست بهترین جاهای دیدنی تایلند، قرار داد. نام کامل این جزیره، کوسامویی است که “کو” به معنای جزیره و “سامویی” به معنای بهشت امن می‌باشد.

بخش زیادی از محبوبیت جزیره سامویی به علت شن‌های سفید رنگ سواحل و دریای آبی رنگ آن است. گردشگران با سفر به این جزیره علاوه بر اینکه می‌توانند هیجان واقعی را تجربه کنند، می‌توانند حس آرامش را از طبیعت‌های بکر آن دریافت کنند.

با شرکت در فستیوال‌های هنری و رنگی این جزیره می‌توانید در کنار دوستان و خانواده اوقات خوشی را بگذرانید.

  1. شهر چیانگ مای (Chiang Mai)

شهر چیانگ مای یکی از توریستی‌ترین شهرهای تایلند می‌باشد که مواردی مانند فرهنگ بومی، هنر و صنایع دستی خاص، مناظر چشم‌نواز، طبیعت بکر و… سبب محبوبیت آن شده است. سالانه توریست‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند و قشنگ‌ترین خاطره‌ها را برای خود به ارمغان می‌آورند.

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های جذاب چیانگ مای که حتی فکر آن هم گردشگران را هیجان‌زده می‌کند، مکان پادشاهی ببر است. در این مکان گردشگران می‌توانند به مدت ۱۵ دقیقه به داخل قفس ببرها بروند و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

برخی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی شهر چیانگ مای موارد زیر است:

  • پادشاهی ببر (Tiger Kingdom)

  • غار چیانگ دائو (Chiang Dao)

  • پارک ملی دوی اینتانون (Doi Inthanon)

  • بنای تاریخی چدی لانگ (Wat chedi Luang)

  • موزه هنرهای مستند آسیا

خرید بلیط تایلند از فلای‌تودی

اگر به دنبال تجربه سفری لذت بخش، در اعماق سواحل بی‌کران و جنگل‌های استوایی هستید، خرید تور تایلند فلای‌تودی به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید خرید بلیط هواپیما تایلند را با ارزان‌ترین قیمت و همراه با بهترین امکانات از مجموعه فلای‌تودی انجام دهید.

علاوه بر رزرو تور، این مجموعه امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی، خرید ارزان‌ترین بلیط قطار، دریافت ویزای توریستی، تجاری و سفارت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق وب ‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی از تمامی امکانات به صورت آنلاین بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما خواهند بود.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات تفریحی و گردشگری این مقاله، بر عهده شرکت فلای تودی است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
https://intoday.ir/?p=107091
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس