aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > بهترین شهر فرانسه برای زندگی ایرانیان

بهترین شهر فرانسه برای زندگی ایرانیان

بهترین شهر فرانسه برای زندگی ایرانیان
ezgif-1-eca2962dc6

امروزه، افراد زیادی علاقه‌مند به دریافت اقامت کشور‌های خارجی مانند فرانسه شده‌اند. زندگی در هر یک از شهر‌های فرانسه با مزایایی همراه است. قبل از تصمیم به مهاجرت به فرانسه بهتر است که با بهترین شهر‌های واقع در این کشور بیشتر آشنا شوید. قبل از شروع پروسه مهاجرت به فرانسه، شناخت انواع مختلف ویزا، شرایط آنها و نحوه درخواست آنها ضروری است. با دانش و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید روند مهاجرت به فرانسه را طی کرده و زندگی ایده آل خود را در فرانسه داشته باشید. اگر بخواهیم از تمامی جهات مهم‌ترین اطلاعات زندگی و اقامت فرانسه را عنوان کنیم، از نظر استاندارد زندگی، فرانسه در بین بهترین کشورهای دنیا قرار دارد. بزرگ‌ترین شهرهای فرانسه پاریس، بندر مارسی و لیون هستند. فرانسوی‌ها اغلب مودب و رسمی هستند و سبک زندگی آرام را ترجیح می‌دهند. حال به نظر شما کدام شهر فرانسه را باید انتخاب کرد. در ادامه بررسی خواهد شد.

معرفی بهترین شهرهای فرانسه

اگر تصمیم به مهاجرت و اقامت فرانسه را گرفته‌اید، باید با بهترین شهر‌های این کشور آشنا شوید. در این بخش، لیستی از بهترین شهرهای فرانسه را برای شما تهیه کرده‌ایم:

مارسی (Marseille)

این شهر در جنوب فرانسه قرار دارد. هرساله در شهر مارسی، جشنواره‌ها و رویداد‌های متعددی برگزار می‌شود. از دلایل جذب مهاجران به مارسی می‌توان به داشتن فرهنگ غنی، جاذبه‌های دیدنی و آب و هوای مدیترانه‌ای اشاره کرد. هزینه زندگی در مارسی در مقایسه با سایر‌های شهر‌های فرانسه، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. برای خرید خانه و مواد غذایی در مارسی لازم نیست که بودجه زیادی را کنار بگذارید. همچنین، مهاجرت به مارسی برای افرادی که به تفریح و بازدید از مکان‌های دیدنی، گالری‌های هنری و موزه‌ها علاقه‌مند هستند، بهترین گزینه انتخابی است.

تولوز (Toulouse)

شهر تولوز در جنوب غربی فرانسه قرار گرفته است. تولوز به شهر صورتی نیز شهرت دارد. به عقیده مهاجرین، تولوز، زیباترین شهر فرانسه است و در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد. این شهر مملو از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی است که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در این شهر، کیفیت زندگی در بالاترین سطح قرار دارد. آب و هوای معتدل، سبک زندگی آرام، رستوران‌های بزرگ و فروشگاه‌های مجهز باعث شده است که کیفیت زندگی در تولوز بسیار بالا باشد. در شهر تولوز، انواع موزه‌ها و گالری‌های هنری تأسیس شده‌اند. در واقع، تولوز را می‌توان قطب هنری فرانسه در نظر گرفت. به علاوه این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است. شما می‌توانید با مهاجرت به تولوز، از تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل لذت ببرید. همچنین، نرخ جرم و جنایت در تولوز بسیار پایین است؛ با خیال راحت می‌توانید در این شهر ایمن مقیم شوید.

پاریس (Paris)

پاریس، پایتخت فرانسه است. در واقع، این شهر به عنوان یکی از زیباترین شهر‌های دنیا شناخته شده است. گالری‌های هنری، موزه‌ها و آثار تاریخی پاریس، توجه هر گردشگر و مهاجری را جلب می‌کند. اگر به دنبال زندگی در شهری شلوغ و پرجنب و جوش هستید، پاریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این شهر دیدنی فرانسه، دانشگاه‌های متعددی تأسیس شده‌اند که امکان تحصیل باکیفیت بالا و هزینه مناسب را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. البته، هزینه زندگی در پاریس بسیار بالاتر از سایر شهرهای فرانسه است و قبل از مهاجرت باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

مون پلیه (Montpellier)

بهترین شهر فرانسه برای زندگی ایرانیان

مون پلیه، یکی از شهر‌های فرانسه است که در جنوب این کشور قرار دارد. این شهر آب و هوای مدیترانه‌ای دارد و به همین دلیل به عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب می‌شود. مون پلیه، آثار تاریخی و فرهنگی متعددی مانند موزه‌ها و گالری‌های هنری دارد. به همین خاطر، سفر و مهاجرت به این شهر می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به هنر و تاریخ، انتخاب مناسبی باشد. شهر مون پلیه، مکانی‌ایده‌آل برای دانشجویان و ادامه تحصیل است. این شهر مجهز به مؤسسات تحقیقاتی مشهور و دانشگاه‌های معتبر است. با تحصیل در دانشگاه‌های مون پلیه می‌توانید فرصت شغلی بیشتری در آینده به دست‌آورید. همچنین، سیستم حمل‌ونقل عمومی در این شهر بسیار پیشرفته است و با قطار و هواپیما می‌توانید به سایر شهر‌های فرانسه سفر کنید.

لیون (Lyon)

لیون، سومین شهر بزرگ کشور فرانسه است. بهترین شرایط اقتصادی در لیون حاکم است. به علاوه، فرصت‌های شغلی متعدد برای ساکنین لیون فرانسه فراهم می‌شود. با مهاجرت به لیون فرانسه می‌تواند در مشاغل بانکداری، داروسازی و فناوری مشغول به کار شوید. در واقع، یافتن موقعیت شغلی، از دلایل مهم هجوم مهاجرین به لیون فرانسه محسوب می‌شود. علاوه بر موقعیت‌های شغلی بهتر و دانشگاه‌های معتبر، انواع جاذبه‌های تفریحی و دیدنی نیز در لیون وجود دارد. به همین خاطر، تعداد علاقه‌مندان به مهاجرت به لیون روزبه‌روز در حال افزایش است. هزینه زندگی در لیون در مقایسه با فرانسه مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

نیس (Nice)

شهر نیس در سواحل جنوب شرقی فرانسه قرار دارد. این شهر توانسته است که در لیست بهترین مقاصد توریستی جای بگیرد. کیفیت زندگی در نیس فرانسه در بالاترین سطح قرار دارد. از مزایای زندگی در شهر لین فرانسه می‌توان به کیفیت بالای زندگی، نرخ جرم و جنایت پایین، سیستم آموزشی باکیفیت، آب و هوای معتدل و جاذبه‌های دیدنی متعدد اشاره کرد.

برتانی (Brittany)

برتانی در شمال غربی فرانسه واقع شده است. سیستم آموزشی، تاریخ غنی، جاذبه‌های دیدنی و سیستم حمل‌ونقل شهر برتانی فرانسه باعث شده است که این شهر به عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب شود. برتانی به عنوان ارزان‌ترین مکان برای زندگی شناخته شده است. ارزان بودن هزینه‌ها در این شهر به معنای کیفیت پایین زندگی در برتانی نیست. در برتانی، نرخ املاک بسیار مناسب‌تر از سایر شهر‌ها است. به همین خاطر، اگر بودجه زیادی برای مهاجرت به فرانسه ندارید، به شما اخذ اقامت برتانی را پیشنهاد می‌کنیم.

گرنوبل (Grenoble)

گرنوبل، یکی از شهر‌های شلوغ فرانسه است. این شهر مملو از جاذبه‌های تفریحی و طبیعی است. گرنوبل، شهری مملو از متخصصان و دانشجویان است و کیفیت آموزش در دانشگاه‌های این شهر در بالاترین سطح قرار دارد. محیط چندفرهنگی گرنوبل، توجه بسیاری از مهاجران را به خود جلب کرده است. از چالش‌های زندگی در گرنوبل نیز می‌توان به هزینه‌های بالای زندگی در این شهر اشاره کرد. اگر سرمایه زیادی را مهاجرت به فرانسه را دارید، مهاجرت به گرنوبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی موسسه مهاجرتی النورا

به منظور تجربه سفر و اقامت راحت و بدون دغدغه به هر یک از کشور‌های خارجی مانند فرانسه بهتر است که از کارشناسان امور مهاجرتی کمک بگیرید. النورا، یکی از مؤسسات معتبر است در زمینه امور مهاجرتی، خدماتی را ارائه می‌دهد. در النورا، تیمی از کارشناسان خبره فعالیت می‌کنند که در زمینه امور مهاجرت، دریافت ویزا و اقامت فرانسه دارای تبحر کافی هستند. تنها هدف اعضای تیم النورا، کمک به شما در دریافت راحت‌تر ویزای اقامتی کشور‌هایی مانند فرانسه است.

اگر قصد مهاجرت به هر کدام از شهر‌های فرانسه را دارید، این پروسه را النورا محول کنید. با سپردن پروسه مهاجرتی به النورا، لازم نیست که دغدغه‌ای درباره نحوه اخذ اقامت فرانسه را داشته باشید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کشور‌هایی مانند فرانسه، به وبسایت النورا به آدرس مراجعه کنید. به علاوه، از طریق تماس با کارشناسان النورا با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۶۳۳۹ می‌توانید اطلاعات لازم را درباره اقامت فرانسه کسب کنید. جهت ارتباط حضوری با اعضای تیم النورا می‌توانید به آدرس خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، پلاک ۱۳۵ مراجعه کنید.

نکته: تمام مسوولیت‌های و خدمات این آگهی بر عهده شرکت مهاجرتی النورا بوده و این تودی هیچ مسوولیتی در قبال این خدمات ندارد.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
https://intoday.ir/?p=101371
van

مریم عظیمی

مطالب مرتبط
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
وقت سفارت آمریکا را چطور دریافت کنیم؟
فاطمه انوری
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس