aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > هتل اسپیناس بلوار تهران نزدیک به کدام جاذبه های گردشگریست؟

هتل اسپیناس بلوار تهران نزدیک به کدام جاذبه های گردشگریست؟

هتل اسپیناس بلوار تهران
ezgif-1-eca2962dc6

هتل اسپیناس بلوار تهران، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در قلب پایتخت است که با برخورداری از امکانات مدرن و جذاب، محبوبیت زیادی در بین گردشگران کسب کرده است. این هتل، دارای امکانات برتری مثل استخر، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و فروشگاه و غرفه است؛ همچنین دو رستوران مجلل با ظرفیت کلی ۳۰۰ نفر نیز آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

کافی‌شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر نیز لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار صرف قهوه برای شما فراهم می‌کند. در مجموع، این هتل از نظر مسافران امتیاز ۴.۴ از ۵ را کسب کرده است. مزیت ویژه این هتل، دسترسی به جاهای دیدنی مهم شهر تهران است. در ادامه به معرفی جاذبه‌های دیدنی اطراف این هتل خواهیم پرداخت.

بهترین جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس بلوار تهران

در این بخش، به معرفی ۸ مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار تهران خواهیم پرداخت. برای رفتن به این جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید. همچنین مسیر استفاده از خودرو شخصی نیز کوتاه و کم ترافیک است.

پارک ژوراسیک؛ عکس سلفی با دایناسورها

پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل اسپیناس در بلوار تهران است که می‌تواند برای مسافران این هتل بسیار جذاب باشد.

این پارک با الهام از دوران ژوراسیک و حیوانات افسانه‌ای آن زمان طراحی شده است. در این پارک مجسمه‌هایی از دایناسورهای مختلف به اندازه واقعی ساخته شده است که بسیار زیبا و جذاب هستند. علاوه بر آن، فضای سبز گسترده‌ای در پارک وجود دارد که برای قدم زدن و استراحت مناسب است.

یکی از بخش‌های جذاب پارک، بخش سینمای ۵ بعدی آن است که فیلم‌های مستند در مورد دوران ژوراسیک را به صورت واقعیت مجازی نمایش می‌دهد. همچنین امکاناتی مانند رستوران، کافه و فروشگاه سوغاتی در پارک وجود دارد.

این پارک در محله سعدآباد و میدان بهرود واقع شده و برای بازدید از آن باید شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ مراجعه کنید.

منطقه ییلاقی درکه؛ طبیعت بکر در یک قدمی تهران

منطقه ییلاقی درکه

یکی از زیباترین جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس بلوار تهران، منطقه درکه است. درکه، جزء مناطق خوش‌آب‌و‌هوای تهران است که در شمال تهران واقع شده و فاصله کمی تا رشته‌کوه‌های شمالی تهران دارد. روستای درکه نیز از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و برخی از مورخان، قدمت آن را به بیش از هزار سال تخمین می‌زنند.

در این منطقه، انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و مدرن وجود دارد که می‌توانید در کنار تفریح برای صرف غذا به آنجا بروید. همچنین درکه، محل مناسبی برای پیاده‌روی و کوه‌نوردی است و اگر می‌خواهید در یک هوای پاک ورزش کنید، این منطقه عالی به‌نظر می‌رسد.

برای رفتن به درکه، ابتدا به بزرگراه شهید چمران رفته و پس از عبور از خیابان یمن، به خیابان داوودیان بروید. شما می‌توانید از مترو نیز استفاده کنید؛ برای این کار کافی است که در ایستگاه مترو تجریش پیاده شوید.

پل طبیعت؛ معماری خیره‌کننده

پل طبیعت

پل طبیعت تهران، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس بلوار تهران است که جزو طولانی‌ترین پل‌های پیاده‌روی خاورمیانه محسوب می‌شود. این پل به طول تقریبی ۳۰۰ متر در منطقه چیتگر تهران واقع شده و ارتباط دهنده پارک‌های طالقانی و آب و آتش است. پل طبیعت، دارای طراحی منحصربه‌فردی است که علاوه بر عبور عابران پیاده، محلی زیبا برای تفریح و گردش نیز محسوب می‌شود.

ویژگی‌های بارز پل طبیعت عبارتند از:

  • معماری زیبا و طراحی خلاقانه با الهام از طبیعت
  • استفاده از شیشه، فولاد و چوب در ساخت آن
  • وجود فضاهای سبز و باغچه‌های گیاهی زینتی در طول پل
  • دارای تالارهای مطالعه، نمایشگاه و سالن چندمنظوره
  • مجهز به سیستم روشنایی زیبا در شب‌ها
  • دارای مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی مجزا
  • امکان تماشای مناظر زیبای کوه و طبیعت اطراف

کاخ موزه سبز؛ اوج هنر و زیبایی در قصرهای سلطنتی

کاخ موزه سبز

کاخ موزه سبز تهران یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی و فرهنگی در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار تهران است که حتماً باید از آن دیدن کرد.

این کاخ زیبا در منطقه خیابان ولیعصر واقع شده و دارای معماری بسیار زیبا و خاصی است. ساختمان کاخ در سه طبقه ساخته شده و دارای تزئینات و کاشیکاری‌های بسیار ظریف و زیبایی است که نمایانگر هنر معماری دوره قاجار است.

درون کاخ موزه سبز، آثار هنری و تاریخی زیادی به نمایش گذاشته شده است. انواع ظروف قدیمی، نقاشی‌های دستی، تابلوهای نفیس، تزئینات و حتی وسایل مورد استفاده در دربار ناصرالدین شاه، از جمله آثاری هستند که در این کاخ نگهداری می‌شوند.

علاوه بر آثار تاریخی، فضای سبز و باغ ایرانی زیبای اطراف کاخ نیز فوق‌العاده دیدنی و آرامش‌بخش است. کاخ موزه سبز تهران را می‌توان یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین بناهای تاریخی ایران دانست که حتماً باید از آن دیدن کرد.

موزه تنوع زیستی؛ بانک کمیابی از گیاهان و جانوران در حال انقراض

موزه تنوع زیستی تهران یک مکان فوق العاده جالب برای آموختن در مورد تنوع زیستی جانوران و گیاهان ایرانی است. این موزه دارای نمونه‌ های بسیاری از حیوانات، پرندگان، گیاهان و دیگر نمونه‌های طبیعی است.

موزه تنوع زیستی تهران دارای یک بخش بزرگ جانورشناسی است که در آن انواع مختلفی از جانداران مانند پرندگان، خزندگان، دوزیستان، پستانداران و حشرات نگهداری می‌شوند.

این موزه همچنین بخش بزرگی برای گیاهان دارد که شامل بیش از ۲۰۰۰ نمونه از گیاهان ایرانی است. بخش آبزیان این موزه شامل مجموعه‌ای از ماهیان آکواریوم زینتی و آبزیان ایرانی است. تالار انسان‌شناسی این موزه حاوی ظروف سفالی باستانی و آثار تاریخی متعلق به فرهنگ‌های گذشته است.

موزه تنوع زیستی تهران به‌عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی نزدیک هتل اسپیناس بلوار تهران، در ضلع جنوبی بزرگراه همت واقع شده است.

بام تهران؛ شب‌های آرامش‌بخش برفراز شهر

بام تهران

همه ما علاقه داریم که شب‌های پرترافیک و شلوغ شهر را رها کرده و به یک نقطه آرام و دنج فرار کنیم. بام تهران، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که صدها متر بالاتر از شهر، قدم بزنید، قهوه میل کنید و از منظره و چشم‌انداز خیره کننده شهر لذت ببرید.

تماشای غروب خورشید برفراز بام تهران واقعاً دیدنی است. خصوصاً در شب، تماشای چراغ‌های ریز و درشت شهر، لذت‌بخش خواهد بود.

این مجموعه در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار تهران، دارای چندین رستوران، کافی‌شاپ، زیپ لاین، سورتمه و میدی باس است که اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین یک مسیر پیاده‌روی رؤیایی نیز در این مجموعه وجود دارد که قطعاً برایتان خاطره‌انگیز خواهد بود. برای رفتن به بام تهران، می‌توانید به خیابان ولنجک رفته و خود را به انتهای این خیابان برسانید.

پارک دلفین تهران؛ بازیگوشی دلفین‌ها را از نزدیک ببینید

پارک دلفین تهران یک مکان زیبا و جالب برای سرگرمی و تفریح خانوادگی در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار تهران است. این پارک در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است. این پارک دارای استخر بزرگی برای دلفین‌ها و ببرهای دریایی است. تعداد زیادی دلفین و ببر دریایی در این استخر نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند کارها و توانایی‌های این حیوانات دریایی را مشاهده کنند.

اجرای برنامه‌های مختلف توسط دلفین‌ها همچون پرش از آب، دندان کشیدن از آب، اجرای تریک‌های مختلف و بازی با انسان از جاذبه‌های این پارک است. پارک دلفین تهران دارای استخر بزرگی برای نگهداری پرندگان آبزی است که شامل مرغ ماهیخوار، بوته خوار، غاز و… می‌شود.

این پارک همچنین دارای باغ وحش کوچکی است که در آن جانورانی همچون خرس، لاک‌پشت، کپی، گرگ، شیر، عقاب و… نگهداری می‌شوند.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات تفریحی این مقاله، بر عهده شرکت ایران هتل آنلاین است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
https://intoday.ir/?p=93951
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس