aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > ارزانترین تور اروپا را در زمستان بخرید!!

ارزانترین تور اروپا را در زمستان بخرید!!

ارزانترین تور اروپا را در زمستان بخرید!!
ezgif-1-eca2962dc6

سفر به مکان‌های مختلف دنیا، یکی از دوست داشتنی ترین کارها برای اکثر مردم است مخصوصا اگر اروپا باشد! سفر به اروپا یک تفریح هیجان انگیز محسوب میشه اما ممکنه با چالش‌های زیادی روبرو بشین. یکی از اولین سوالاتی که ذهن مسافران رو درگیر میکنه اینه که با تور سفر برن یا به صورت شخصی؟

خدمات تور اروپا توسط بسیاری از آژانس‌های مسافرتی ارائه میشه. اگر برای بار اوله که میخواین به اروپا سفر کنین، بهتره که در تورهای گروهی اروپا ثبت نام کنین. هم روند اخذ ویزا براتون آسونتر میشه و هم توی هزینه‌هاتون صرفه جویی!

بهترین زمان سفر به اروپا

همونطور ک میدونین تور اروپا در تمام فصول سال برگزار میشه. البته در یکسری از مقاصد امکان برگزاری تور در بعضی از فصول وجود ندارد. در این میان اگر دنبال ارزانترین تور اروپا هستین باید بدونین که فصل پاییز و زمستون بهترین تایم سفره و ازونجایی که گردشگر در این موقع از سال در اروپ به کمترین حد خودش میرسه به همین علت سفرتون اقتصادی تر میشه. برای اطلاع از شرایط تور اروپا می‌تونید به لینک زیر مراجعه کنین:

https://zhivar.com/europe-tour/

هزینه تور اروپا

قیمت تور اروپا به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت، کشور و زمان سفره. به عنوان مثال سفر به فرانسه در زمستون ارزونتر از فصل تابستونه. البته که نوع پرواز، درجه هتل، برخی از هزینه‌های سفارت و .. در هزینه تور خریداری شده موثرند.

تور ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای مسافرا هستن. شما میتونین با گرفتن ویزای شنگن کشور مبدا، به مابقی کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. مثلا اگر شما ویزای شنگن فرانسه رو گرفته باشین، علاوه بر فرانسه می‌تونید از بقیه کشورهای حوزه شنگن مثل ایتالیا، اسپانیا و … دیدن کنید.

خدمات تورهای اروپا

شاید از خودتون بپرسین که آژانس‌های مسافرتی چه خدماتی رو به متقاضیان ویزای شنگن ارائه می‌کنن؟ بهتره بدونین که این موسسات با تجربه بالا و اعتباری که پیش سفارت دارن، نقاط قوت وضعف شما رو شناسایی کرده و اگر مدارکتون نقصی داشته باش کمکتون میکنن تا با مدارک تکمیل به سفارت برید.

همچنین برخی از مدارک رو مثل وچر هتل، رزرو بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و … خودشون براتون آماده میکنن تا شما بدون دغدغه و راحت بتونین ویزاتون رو بگیرین . یکسری از چالش‌ها رو پشت سر بذارین.

سفر به اروپا با ژیوار

همونطور ک گفتیم، سفر به اروپا ممکنه یکسری چالش داشته باشه که نتونین به تنهایی از پسش بربیاین. گرفتن وقت سفارت، ترجمه مدارک، اینکه چطور فرم سفارت رو پر کنین، تاثیر زیادی روی موفقیت و عدم موفقیت شما در گرفتن ویزا داره.

اگر میخواین با خیال راحت و بدون دغدغه به اروپا سفر کنین و ریسک ریجکت شدنتون رو کاهش بدین، آژانس ژیوار در تمامی مراحل کنارتونه و میتونین ۰ تا ۱۰۰ فرایند اخذ ویزا رو بهمون بسپرین. برای اطلاعات بیشتر هم می‌تونید با شماره ۰۲۱۵۴۷۹۵۰۰۰ در ارتباط باشین.

آدرس سایت ژیوار: https://zhivar.com/

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات آن بر عهده شرکت ژیوار است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=96884
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس