aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > لیستی از توریستی‌­ترین هتل های میدان تقسیم استانبول

لیستی از توریستی‌­ترین هتل های میدان تقسیم استانبول

لیستی از توریستی‌­ترین هتل های میدان تقسیم استانبول
ezgif-1-eca2962dc6

هتل های میدان تقسیم را می‌­توان از جمله برجسته‌­ترین هتل های استانبول در نظر گرفت. تقسیم یا تکسیم، با موقعیت مکانی خاصی که به عنوان قلب استانبول در نظر گرفته می‌شود، یکی از مراکز اصلی شهر و در مجاورت خیابان استقلال است. این میدان که مدت‌هاست به لطف فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، موزه‌ها و هتل‌های اطراف، جذابیت خود را حفظ کرده است، با نزدیکی به کنسولگری‌های استانبول بسیاری از کشورها نیز اهمیت پیدا می‌کند. تکسیم که با اعلام جمهوریت به میدان تبدیل شد، به عنوان مکانی شناخته می­‌شود که میزبان تظاهرات مهم شهر به ویژه در تاریخ معاصر بوده است. چهره میدان تقسیم با پروژه­ای که به تازگی در آن، با هدف گسترش پیاده رو، اجرا شده تقریباً تغییر کرده است. به لطف این پروژه، تردد وسایل نقلیه در آن کاهش یافته و منطقه بسیار بزرگتری برای عابران پیاده در تکسیم باز شده است.

توریستی‌­ترین هتل های استانبول در میدان تقسیم

در اینجا به چند مورد از توریستی‌­ترین هتل های میدان تقسیم همراه با توضیح مختصری در مورد هریک از آن‌ها اشاره می‌­کنیم:

هتل تکسیم استار، از جمله معروف‌­ترین هتل های میدان تقسیم

هتل تکسیم استار استانبول در فاصله تنها ۵۰ متری از خیابان معروف استقلال استانبول که رستوران‌ها و فروشگاه‌های فراوانی را در بر دارد قرار گرفته است. این هتل وای‌فای رایگان برای مسافران خود ارائه می‌دهد و این موضوع برای افرادی که به فضای مجازی علاقمندند بسیار مهم است. اتاق­‌های هتل تکسیم استار دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند. برخی از اتاق‌­ها دارای بالکن با منظره پانوراما از بسفر یا مرکز شهر استانبول می­‌باشند. میهمانان می‌­توانند از غذاهای محلی و بین المللی در رستوران این هتل مجلل لذت ببرند. صبحانه در رستوران هتل بین ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۰:۰۰ سرو می­‌شود. همچنین مهمانان می­‌توانند از استخر سرپوشیده، انواع ماساژهای آرامش بخش و حمام بخار فردی در ساختمان مجاور که آن نیز متعلق به هتل است، لذت ببرند. تکسیم استار همچنین امکانات مناسب دیگری مانند صرافی و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار شما قرار می‌­دهد.

توریستی­‌ترین هتل­های استانبول در میدان تقسیم- هتل تکسیم استار
توریستی­‌ترین هتل­های استانبول در میدان تقسیم- هتل تکسیم استار

با اقامت در این هتل به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل های میدان تقسیم ، در کمتر از ۲۰ دقیقه به صورت پیاده به کاخ دولما باغچه می­‌رسید. ایستگاه متروی تکسیم که حمل و نقل سریع در سراسر شهر را فراهم می­‌کند، ۳۰۰ متر با شما فاصله دارد. مرکز خرید Demirören در ۷۰۰ متری و مرکز خرید Cevahir در ۴ کیلومتری هتل واقع شده است. فاصله این مرکز تا فرودگاه استانبول ۵۱ کیلومتر می‌­باشد. زوج‌ها به‌خصوص برای سفر دو نفره این مکان را دوست دارند.

هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل­‌های میدان تقسیم استانبول- هتل اکسیدنتال تکسیم
هتل­‌های میدان تقسیم استانبول- هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم فقط ۱۰۰ متر با ایستگاه­های حمل و نقل عمومی و فروشگاه‌­های میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام و اسپای مجهز است. اتاق‌های شیک و دارای روشنایی مطلوب آن، دارای مبلمان مدرن و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت هستند. هر حمام اختصاصی شامل حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان است. در این هتل دو رستوران وجود دارد. صبحانه سنتی ترکی در رستوران Turkuaz سرو می­‌شود.

هتل اکسیدنتال تکسیم در بین هتل های استانبول اقامتگاه دیگری است که زوج‌­ها در سفرهای دو نفره خود اقامت در آن را ترجیح می‌­دهند. خیابان معروف استقلال فقط ۱۰۰ متر با آن فاصله دارد و کاخ دولما باغچه در ۱.۵ کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

هتل نیپون

در تهیه لیستی از هتل های استانبول باید هتل نیپون را جزو هتل­‌‎های رده بالا در نظر گرفت. اتاق­‌های هتل نیپون مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و چای ساز و قهوه ساز رایگان هستند. اتاق‌های سوئیت و پنت‌هاوس دارای حمام آبگرم و دوش می‌­باشند. اتاق‌­های پنت هاوس همچنین یک آشپزخانه کوچک نیز دارند. رستوران هتل غذاهای منو باز از انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می­‌کند. هتل نیپون ۱.۵ کیلومتر از Nişantaşı فاصله دارد. مراکز تجاری و فرهنگی مانند مرکز کنگره استانبول و مرکز کنگره Lütfi Kırdar نیز در فاصله حدود ۱ کیلومتری آن قرار گرفته‌اند.

تهیه لیستی از هتل­‌های استانبول- هتل نیپون
تهیه لیستی از هتل­‌های استانبول- هتل نیپون

هتل نیپون، از دیگر هتل های میدان تقسیم مورد استقبال زوج‌­های توریست برای اقامت است. این هتل تا فرودگاه استانبول ۳۸ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن ۴۶ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل ایستگاه تکسیم، جایی که اتوبوس‌­های ترانسفر فرودگاهی به آنجا می­‌روند، تنها ۵۰ متر با شما فاصله خواهد داشت. خدمات ترانسفر فرودگاهی خصوصی نیز با پرداخت هزینه اضافی در این هتل در دسترس هستند.

هتل لامارتین، به عنوان یکی از مدرن­‌ترین هتل های میدان تقسیم

هتل لامارتین به عنوان یکی از محبوب‌­ترین هتل های استانبول در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و توسط بهترین مراکز خرید و غذاخوری­‌های استانبول احاطه شده است. این هتل محل اقامتی تمیز و مدرن با دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان ارائه می­‌دهد. منطقه خرید معروف Nişantaşı حدود ۱.۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل لامارتین که در چند قدمی مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی Lütfi Kırdar استانبول قرار دارد و برای مسافران تجاری و تفریحی بسیار مناسب است. فضای داخلی لامارتین ظاهری خوب و مبلمان امروزی دارد. در طول روز می­‌توانید قهوه خود را در محیط مدرن لابی این هتل شیک میل کنید. پس از یک روز پر مشغله مملو از جلسات کاری یا خرید، می‌­توانید از میان غذاهای خوشمزه ترکی یا غذاهای چینی در ۲ رستوران لامارتین گزینه‌­های دلخواه خود را سفارش و از طعم شگفت انگیز آن‌ها لذت ببرید.

فروشگاه‌­ها و رستوران‌­های منحصر به فرد خیابان استقلال تنها ۱۰۰ متر از هتل لامارتین فاصله دارند. با اقات در این هتل زیبا برج تاریخی گالاتا تنها ۶۰۰ متر با شما فاصله خواهد داشت. به لطف گزینه‌­های متعدد حمل و نقل عمومی در میدان تقسیم، می‌­توانید با اقامت در هتل لامارتین به راحتی به بقیه نقاط شهر بروید. مرکز کنگره Lütfi Kirdar، سالن کنسرت Cemal Reşit Rey و تئاتر Muhsin Ertuğrul در ۱.۱ کیلومتری این هتل قرار دارند. فرودگاه استانبول نیز فقط ۵۰ کیلومتر با هتل لامارتین فاصله دارد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل تایتانیک سیتی تکسیم- هتل 4 ستاره میدان تقسیم استانبول
هتل تایتانیک سیتی تکسیم- هتل ۴ ستاره میدان تقسیم استانبول

این هتل ۴ ستاره فقط ۵ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد و اتاق‌های امروزی آن با تلویزیون صفحه تخت راحتی و آسایش مطلوب شما را تامین می‌­کنند. اسپای هتل دارای حمام رایگان، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی می‌­باشد. اتاق‌­های هتل تایتانیک سیتی با دکوراسیون مدرن همگی دارای کف چوبی و حمام‌های زیبا هستند. مهمانان می‌­توانند از مینی بار داخل اتاق و میوه‌های رایگان قرار داده شده در آن لذت ببرند. این اقامتگاه دسترسی به Wi-Fi رایگان و صندوق امانات را برای مسافران خود ارائه می­‌کند. صبحانه با کیفیت در رستوران این هتل گزینه­‌های متنوعی مانند سالاد، تخم مرغ، پنیر، ژامبون و میوه‌های تازه را شامل می­‌شود. رستوران آلستای این هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو ‌می‌کند. یک بار خوب هم در طبقه همکف تایتانیک وجود دارد که در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم سرو می‌­شود.

هتل تایتانیک سیتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های میدان تقسیم در منطقه‌ای عاری از ترافیک واقع شده است و تنها ۶۰۰ متر تا فروشگاه‌های خیابان استقلال و ۸۰۰ متر تا مرکز کنگره استانبول فاصله دارد.

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم در مورد هر یک از هتل­‌های معرفی شده در اینجا و سایر هتل‌­های موجود در اطراف این میدان بزرگ و پرآوازه متفاوت است.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات گردشگری آن، بر عهده شرکت بوکینگ دات آی آر است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
https://intoday.ir/?p=97133
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس