aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > اخبار گردشگری > لیست و آدرس فرودگاه های تهران

لیست و آدرس فرودگاه های تهران

لیست و آدرس فرودگاه های تهران
ezgif-1-eca2962dc6

لیست و آدرس فرودگاه های تهران را مشاهده می‌کنید، شاید بپرسید تهران چند فرودگاه دارد؟ اولین فرودگاه بین المللی تهران فرودگاه مهرآباد بود که امروزه با انتقال تمام پروازهای خارجی به فرودگاه بین المللی امام خمینی از فرودگاه مهرآباد فقط برای پروازهای داخلی تهران استفاده می‌شود و تمام پروازهای ورودی و خروجی خارجی تهران از فرودگاه امام خمینی در اتوبان تهران به قم انجام می‌شوند. البته فرودگاه پیام کرج هم در فهریست فرودگاه های تهران قرار دارد که با جدایی استان البرز از تهران در حال حاضر تهران دو فرودگاه دارد که هر دوی این فرودگاه های تهران بین المللی هستند و جز بهترین فرودگاه های ایران قرار دارند.

آدرس فرودگاه های تهران

بزرگترین فرودگاه تهران فرودگاه امام خمینی است اما بیشترین تعداد پروازها در بین تمام فرودگاه های ایران از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که لحاظ تعداد پرواز در طول سال رتبه اول ایران را یدک می‌کشد. آدرس فرودگاه های تهران خیلی سر راست است، فرودگاه مهرآباد در جنوب میدان آزادی قرار دارد که ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد مسافران را مستقیم به داخل فرودگاه مهرآباد منتقل می‌کند و فرودگاه امام خمینی هم در ابتدای جاده تهران به قم قرار دارد که ایستگاه متروی فرودگاه امام خمینی مسافران را با کمترین هزینه بین تهران و فرودگاه امام جا به جا می‌کند.

لیست فرودگاه های تهران

هر دوی این فرودگاه های تهران دارای هتل، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، سالن تشریفات اختصاصی، دفاتر فروش بلیط هواپیما و باربری می‌باشند، برای مشاهده نقشه مسیریابی فرودگاه های تهران روی بخش بیشتر بخوانید در انتهای مقاله کلیک کنید تا گالری تصاویر فرودگاه های تهران، آدرس دقیق فرودگاه های تهران، نظرات مردم و راهنمای مراجعه به فرودگاه های تهران را مشاهده کنید. منتظر امتیاز و نظرات شما درباره فرودگاه های تهران خواهیم بود.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
فرودگاه مهرآباد کجاست؟

1- فرودگاه مهرآباد (پروازهای داخلی)

فرودگاه مهرآباد در منطقه ۹ تهران و نزدیک میدان و برج آزادی قرار دارد، آدرس فرودگاه مهرآباد با مترو و فاصله میدان آزادی تا فرودگاه مهرآباد و مسیر فرودگاه مهرآباد از مناطق مختلف تهران را همراه با نقشه و راهنمای رفت و آمد کام در این پست، بررسی کرده‌ایم، فرودگاه مهرآباد، پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران است که امروزه فقط برای انجام پروازهای داخلی تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد، با ساخت فرودگاه امام خمینی در اتوبان قم، تمامی پروازهای خارجی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام منتقل شد تا ترمینال‌های ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد برای نشست و برخواست پروازهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد.
درب اصلی فرودگاه امام خمینی

2- فرودگاه امام خمینی (پروازهای خارجی)

آدرس فرودگاه امام خمینی یا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران به قم ، خروجی بزرگراه خلیج فارس قرار دارد، اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی ، پروازهای ورودی فرودگاه امام خمینی و پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی را می توانید از طریق سایت فرودگاه امام خمینی در بخش جزئیات مطلب به طور زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید، همانطور که می دانید تمام پروازهای خارجی تهران در فرودگاه امام خمینی نشست و برخواست می کنند و پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد انجام می شوند، در این مطلب با راهنمای فرودگاه امام خمینی تهران به طور کامل و هر آنچه قبل از مراجعه به مهم‌ترین فرودگاه ایران را باید بدانید
https://intoday.ir/?p=108849
van

کوروش ابریشمی

اینکه رشته نرم افزار خوندم و هیچ کمکی تو زندگی بهم نکرد داشت نا امیدم می کرد تا بعد از آزمون و خطاهای متعدد با شغل گردشگری آمیخته شدم ، همین که به کارم علاقه دارم ایزد رو شکر می کنم هر روز.

مطالب مرتبط
دانلود اپلیکیشن کریم دبی
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
دانلود اپلیکیشن مترو دبی
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
زعفران سوغات کدام شهر است؟
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
لیست سالن های کنسرت تهران
مریم عبداللهی
0 دیدگاه
ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
پرواز رشت به اصفهان برقرار شد!
کوروش ابریشمی
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس