aad0f3ad-933f-4034-8baa-493de507a385
خانه > رپورتاژ آگهی > ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ توسط کارت سبز

ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ توسط کارت سبز

ثبت نام لاتاری 1402 توسط کارت سبز
ezgif-1-eca2962dc6

لاتاری که با نام DV Lottery نیز شناخته می‌شود، یک روش برای دریافت گرین کارت در آمریکاست. هر سال، دولت آمریکا قرعه‌کشی برگزار می‌کند تا برندگان را انتخاب کند و ۵۵۰۰۰ نفر مجوز اقامت دایم در آمریکا را دریافت می‌کنند. در این مقاله، مزایای لاتاری و منبع ثبت‌نام آن در ایران را بررسی خواهیم کرد. اگر قصد ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ را دارید، لازم است اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. به این منظور توصیه می‌شود ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لاتاری گرین کارت چیست؟

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از راه‌های ساده‌تر و ارزان‌تر برای مهاجرت به آمریکا محسوب می‌شود. در این برنامه که هر ساله برگزار می‌شود، نیاز به شرایط خاص و ویژه ندارد و تقریبا همه افراد می‌توانند در لاتاری آمریکا ثبت‌نام کنند.

برندگان هر دوره از لاتاری آمریکا پس از دریافت ویزای لاتاری، می‌توانند همراه خانواده خود (یعنی همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجردشان) وارد کشور آمریکا شوند. آن‌ها می‌توانند در کشور آمریکا زندگی کرده و از امتیازات شهروندان آمریکایی همچون کار کردن در آمریکا، افتتاح حساب بانکی، تحصیل در آمریکا، اخذ شماره تامین اجتماعی آمریکا و دیگر مزایا بهره‌مند شوند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در لاتاری آمریکا تنها شامل یک عکس است. عکس لاتاری برای ثبت نام بسیار مهم است و اگر مطابق با شرایط مشخصی نباشد، ممکن است متقاضی از قرعه کشی لاتاری خارج شود. برای ثبت نام در لاتاری، هم متقاضی اصلی و هم افراد زیرمجموعه او (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) نیاز به عکس استاندارد دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، حتما مقاله شرایط عکس لاتاری را مطالعه کنید تا در فرآیند ثبت نام به مشکلی برنخورید. همچنین، می‌توانید از وب‌سایت رسمی برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا اطلاعات دقیق‌تری را به‌دست آورید.

مزایای برنده شدن در قرعه کشی لاتاری آمریکا

مزایای برنده شدن در قرعه کشی لاتاری آمریکا

برنده شدن در قرعه کشی ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ به شما دسترسی به امتیازات و فرصت‌های بی‌شماری در آمریکا ارائه می‌دهد. این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. گواهینامه رانندگی: دریافت گواهینامه رانندگی در ایالت محل سکونت ممکن می‌شود.
  2. پیوستن به نیروهای مسلح: در صورت تمایل، می‌توانید به نیروهای مسلح ایالات متحده ملحق شوید.
  3. ویزا برای خانواده: امکان درخواست ویزا و اقامت برای همسر و فرزندان مجردتان فراهم می‌شود.
  4. آزادی ورود و خروج: تحت شرایط معینی، می‌توانید آزادانه آمریکا را ترک کرده و به آن بازگردید.
  5. خرید ملک: شما می‌توانید به عنوان یک مالک ملک در آمریکا ثبت‌نام کنید و از این طریق در بازار مسکن شرکت کنید.
  6. ثبت‌نام در مدارس دولتی و عمومی: برندگان گرین کارت می‌توانند فرزندان خود را در مدارس دولتی و عمومی آمریکا ثبت‌نام کنند.
  7. دسترسی به بیمه‌های اجتماعی: از بیمه تأمین اجتماعی، بیمه بیکاری و خدمات درمانی در صورت واجد شرایط بودن بهره‌برداری کنید.
  8. دریافت گرین کارت: برندگان لاتاری می‌توانند گرین کارت آمریکا را به‌دست آورند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور قانونی در آمریکا کار کنند و زندگی کنند.
  9. امکان تحصیل و بهداشت در آمریکاداشتن گرین کارت به شما اجازه می‌دهد تا از خدمات تحصیلی و بهداشتی آمریکا بهره‌برداری کنید.
  10. پروسه شهروندی: پس از مدتی اقامت در آمریکا و واجد شرایط شدن، می‌توانید برای شهروندی آمریکا اقدام کنید که به آن Naturalization می‌گویند.
  11. ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ و برنده شدن در این قرعه کشی به شما فرصتی برای شروع یک زندگی جدید و بهبود شرایط زندگیتان در کشور آمریکا ارائه می‌دهد. این موقعیت فرصتی منحصر‌به‌فرد است که به شما امکان دستیابی به رویاهایتان را می‌دهد.

زمان ثبت نام لاتاری 1402 آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ آمریکا

ثبت نام در لاتاری آمریکا یکبار در سال و به مدت حدود یک ماه امکان‌پذیر است. سایت رسمی لاتاری E-DV، از اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) درخواست‌های ثبت‌نام را می‌پذیرد و پس از انقضای این بازه زمانی، ثبت‌نام دیگری ممکن نخواهد بود.

ثبت نام در قرعه‌کشی لاتاری کارت سبز

جهت ثبت نام در قرعه‌کشی لاتاری کارت سبز، به نشانی(https://cartesabz.net/register/) مراجعه کنید. در ادامه، مراحل ثبت نام لاتاری ۱۴۰۲ را با دقت دنبال کنید:

  1. در صفحه اصلی، نوع ثبت نام لاتاری خود را انتخاب کنید. اگر ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین شرکت کنید، روی فرم ثبت نام لاتاری آنلاین کلیک کنید، اگر ترجیح می‌دهید به صورت حضوری ثبت نام کنید،روی فرم ثبت نام حضوری کلیک کنید.
  2. اگر فرم آنلاین را انتخاب کردید، در مرحله بعد وضعیت تاهل خود را مشخص کنید. اگر مجرد هستید، یکی از گزینه‌های “ازدواج نکرده”، “مطلقه” یا “همسر فوت شده” را انتخاب کنید.
  3. اگر تصمیم به ازدواج دارید، وضعیت شهروندی همسر خود را مشخص کنید. اگر همسر شما شهروند ایالات متحده است، گزینه “همسر شهروند آمریکایی” را انتخاب کنید. در غیر این صورت، گزینه “همسر شهروند غیرآمریکایی” را انتخاب کنید. (توجه: انتخاب اشتباه ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند). همچنین، تعداد فرزندان زیر ۲۱ سال خود را وارد کنید.
  4. در مرحله بعد، اطلاعات شخصی خود را همراه با تصویر مناسب برای لاتاری وارد کنید.
  5. گر اطلاعاتی را در دسترس ندارید، می‌توانید ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و سپس مشخصاتتان را به پنل خود اضافه کنید.
  6. اگر متاهل هستید و فرزند دارید، اطلاعات همسر و عکس او را در سایت ثبت کنید. اگر تمایل به ثبت‌نام ۲ شانسه دارید، نیازی به ثبت‌نام جدید ندارید.
  7. اگر فرزند دارید، مشخصات آن‌ها را همراه با عکس لاتاری آنان وارد کنید.
  8. آدرس و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
  9. در مرحله بعد، پیش فاکتور ثبت‌نام شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید نوع پرداخت (آنلاین یا کارت به کارت) را انتخاب کنید.
  10. پس از پرداخت مبلغ، ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود و رسید مربوطه به شما نمایش داده می‌شود.

ثبت نام لاتاری 1402 توسط کارت سبز

پس از برنده شدن در لاتاری آمریکا چه مراحلی باید طی شود؟

پس از برنده شدن در برنامه لاتاری آمریکا، باید اطلاعات و مدارک خود را تکمیل کنید. این اقدامات به دقت باید انجام شوند؛ زیرا حتی کوچک‌ترین خطا ممکن است منجر به عدم پذیرش شما در مصاحبه شود.

برای تکمیل فرآیندهای پس از برنده شدن در لاتاری آمریکا، بهترین کار این است که با مشاورین مجرب شرکت کارت سبز مشورت کنید. این مشاوران می‌توانند شما را در مراحل دریافت ویزای خود همراهی کرده و مطمئن شوند که همه مستندات و اقدامات به طور صحیح و کارشناسی انجام می‌شوند.

نکته: این تودی هیچگونه مسوولیتی در قبال خدمات این آگهی ندارد و تمام مسوولیت خدمات آن بر عهده شرکت کارت سبز است.


بیشتر بخوانید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
https://intoday.ir/?p=96812
van

فاطمه انوری

مطالب مرتبط
مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا
فاطمه انوری
0 دیدگاه
تجربه زندگی در قبرس: هزینه‌ها، مزایا و معایب
فاطمه انوری
0 دیدگاه
بهترین جاهای دیدنی تایلند در بهار
سردبیر ارشد
0 دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تشکر از معرفی لاتاری و شرکت کارت سبز

دنبال چی می‌گردی؟
جزئیات مکان :
توضیحات بیشتر
اطلاعات تماس